قیمت مرغ در پایان هفته جاری هم سر به فلک کشید | سینه مرغ هم رفت تو لیست غذا ها لاکچری | گوشت و مرغ از سفره های ایرونی حذف شدند!!

3

1402/5/25

09:47


قیمت مرغ در پایان هفته جاری هم سر به فلک کشید | سینه مرغ هم رفت تو لیست غذا ها لاکچری | گوشت و مرغ از سفره های ایرونی حذف شدند!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که قیمت مرغ در تهران کاهش یافته و به نرخ مصوب خود نزدیک شده است به طوری که هر کیلوگرم از این محصول ۷۸ تا ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در حالی که قیمت هر کیلوگرم مرغ در هفته‌های گذشته از ۱۰۰ هزار تومان عبور کرده بود اکنون به زیر ۸۰ هزار تومان رسیده است به طوری که براساس مشاهدات میدانی این محصول ۷۸ هزار تومان تا ۸۰ هزار تومان در نقاط مختلف شهر تهران به فروش می‌رسد؛ هرچند که ممکن است در برخی نقاط شهر با قیمت‌های متفاوت تری نیز به فروش برسد.

نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ ۷۳ هزار تومان است و نرخ بازار آزاد این محصول به قیمت‌های مصوب نزدیک شده و فاصله ۵ تا ۷ هزار تومان دارد.

قیمت مرغ

از نکات عجیب در عرضه مرغ، گرانی فروشی این محصول در میادین میوه و تره بار با نرخ‌گذاری ۷۵.۹ هزار تومان است که حدود ۳ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

میزان جوجه ریزی در تیر ماه به ۱۳۰ میلیون قطعه رسیده و در مرداد ماه نیز پیش‌بینی ۱۳۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در بازار وجود دارد که این به معنی تولید بالا تر از تقاضای بازار است و در هفته‌های آینده احتمال کاهش قیمت این محصول به کمتر از قیمت مصوب وجود دارد و شرکت پشتبانی امور دام مجبور به جمع آوری مازاد تولید مرغداران خواهد بود.

نام محصول وزن قیمت / تومان

سینه بی پوست مهیا پروتئین ۱.۸ کیلوگرم ۲۶۱,۰۰۰

بازو ساده مهیا پروتئین ۰.۹ کیلوگرم ۹۲,۷۰۰

ساق مرغ پویا پروتئین ۱۸۰۰ گرم ۲۶۱,۰۰۰

قیمت مرغ

بال و بازو مرغ پویا پروتئین ۹۰۰ گرم ۹۷,۶۵۰

بال و بازو کبابی مرغ پویا پروتئین ۹۰۰ گرم ۱۰۷,۴۱۰

جوجه کباب ران مرغ زعفرانی مهیا پروتئین ۰.۹ کیلوگرم ۱۷۴,۲۴۰

جوجه کباب سبزیجات پویا پروتئین ۵۰۰ گرم ۹۶,۸۰۰

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو