کرم ضد چروک خانگی بسازید

منبع: دلتا پیام

5

1402/5/25

11:18


کرم ضد چروک خانگی از جمله کرم‌هایی است که برای همه افراد مناسب و ضروری است. شما با ساختن این کرم در خانه از پرداخت هزینه‌های زیاد را شده و پوستی سالم و باطراوت را برای خودتان به ارمغان می‌آورید. همراه دلتا مگ باشید. کرم ضد چروک خانگی روش‌های مختلفی برای ساخت این کرم وجود …

کرم ضد چروک خانگی بسازید

کرم ضد چروک خانگی از جمله کرم‌هایی است که برای همه افراد مناسب و ضروری است. شما با ساختن این کرم در خانه از پرداخت هزینه‌های زیاد را شده و پوستی سالم و باطراوت را برای خودتان به ارمغان می‌آورید. همراه دلتا مگ باشید.

کرم ضد چروک خانگی

روش‌های مختلفی برای ساخت این کرم وجود دارد که در این مطلب به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

روش اول ساخت کرم ضدچروک

اولین روش برای ساختن این کرم در خانه باید در ابتدا یک فنجان فندق را داخل ظرفی بریزید. سپس یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا به آن اضافه کرده و سپس هم می‌زنیم.

یک قاشق غذاخوری از جوش‌شیرین به همراه سه قطره روغن اسانس اسطوخودوس را به مواد اضافه کرده و آن‌ها را خوب با هم ترکیب می‌کنیم. این ترکیب را داخل ظرفی بریزید و درون یخچال بگذارید.

جوش‌شیرین کمک می‌کند تا لکه‌های پوستی بهبودیافته و ژل آلوئه‌ورا سبب مرطوب شدن پوست شده و آن را در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند.

روش دوم ساخت کرم ضد چروک خانگی

روش دوم ساخت کرم ضد چروک خانگی

برای این کرم ضدچروک احتیاج به ۳۰ گرم موم زنبورعسل، ۶۰ گرم روغن‌زیتون و ۳۰ گرم ژل گیاه آلوئه‌ورا موردنیاز است. در ابتدا برای ساخت باید موم زنبورعسل را روی حرارت ذوب کنید. هنگامی که ذوب شد، آن را داخل مخلوط‌کن ریخته و به آن روغن‌زیتون اضافه کنید.

آن‌ها را خوب هم زده و برای یک دقیقه می‌گذاریم تا با مخلوط‌کن خوب مخلوط کنید. سپس ژل گیاه آلوئه‌ورا را به مواد اضافه می‌کنیم. دوباره مخلوط‌کن را برای دو دقیقه روشن می‌کنیم. حدود سه تا پنج قطره روغن گل رز را به مواد اضافه کرده و دوباره با مخلوط‌کن آنها را ترکیب می‌کنیم. این کرم آماده است.

این مواد را داخل ظرفی ریخته و آن را داخل یخچال نگهداری کنید.

شما می‌توانید از این کرم برای شادابی پوستتان استفاده کنید. این کرم برای دور چشم نیز بسیار مناسب است؛ بنابراین استفاده از این کرم باعث جلوگیری از چین‌وچروک و پیری زودرس می‌شود.

روش سوم ساخت کرم ضد چروک خانگی

روش سوم ساخت کرم ضد چروک خانگی

تمامی مواد زیر را داخل مخلوط‌کن ریخته و کاملاً هم بزنید تا ترکیبی صاف و یکدست به دست آید:

برای ساخت این کرم ضدچروک خانگی لازم است که تمامی مواد زیر را داخل یک مخلوط‌کن ریخته و آن‌ها را خوب میکس کنید:

دو عدد خیار، نصف پیمانه آووکادو، ۳ تا ۴ برگ نعنا تازه، نصف پیمانه روغن بادام و یک فنجان آب جوشیده سرد را مخلوط می‌کنیم. حالا این ترکیب را کاملاً روی پوست خودتان گذاشته تا چروک‌های پوستتان از بین برود.

بعد از مالیدن این کرم روی پوست، ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کرده و سپس آن را با آب ولرم می‌شوریم. اگر حداقل ۳ تا ۴ روز این کار را انجام دهید، پوست شادابی خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: چگونه متوجه شویم ماندگاری عطر بالا است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو