فیلم محمد مخبر : به مسی پول دادند برای مهسا امینی توییت بزند

منبع: شبونه

3

1402/5/25

15:35


محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در اظهاراتی جالب مدعی بود که به لیونل مسی فوتبالیست سرشناس پول دادند تا درباره مهسا امینی توییت بزند. او در ادامه صحبت‌های خود گفت بیش از ۵۰ هزار ایرانی را از سراسر دنیا به یک شهر کشاندند و همه هزینه‌های ایاب و ذهاب و اقامت آنها را دادند …

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در اظهاراتی جالب مدعی بود که به لیونل مسی فوتبالیست سرشناس پول دادند تا درباره مهسا امینی توییت بزند.

محمد مخبر : به مسی پول دادند برای مهسا امینی

او در ادامه صحبت‌های خود گفت بیش از ۵۰ هزار ایرانی را از سراسر دنیا به یک شهر کشاندند و همه هزینه‌های ایاب و ذهاب و اقامت آنها را دادند تا علیه جمهوری اسلامی تظاهرات کنند.

محمد مخبر : به مسی پول دادند برای مهسا امینی

به گونه‌ای که در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و اینکه چه بودجه کلانی برای این امر به کار گرفته شد در نوع خود جالب است پس باید بدانیم که دشمن به شدت از ایران هراس دارد که این چنین تلاش می‌کند که چهره جمهوری اسلامی را در جهان مخدوش کند.

محمد مخبر همچنین گفت که به سلبریتی‌های سرشناس دنیا که چندین میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشتند پول دادن تا علیه ایران توییت بزنند و با اعتراضات مرگ مهسا امینی همراه شوند.

لازم به ذکر است که بعد از مرگ مهسا امینی و اعتراضاتی که شکل گرفت بسیاری از بازیگران و خواننده‌های سرشناس جهان از جمله جنیفر لوپز و آنجلینا جولی و لیونل مسی درباره مهسا امینی توییت زدن و نام او را هشتگ گذاشتند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو