بیوگرافی امجد امینی پدر مهسا امینی کیست +حواشی و عکس

منبع: شبونه

8

1402/6/16

15:37


پدر مهسا امینی کیست امجد امینی پدر مهسا امینی اهل شهرستان سقز می‌باشد او علاوه بر مهسا امینی یک دختر به نام تینا و یک پسر به نام کیارش دارد. نام امجد امینی زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که دخترش مهسا از سقز به تهران آمد و پلیس گشت ارشاد او را بازداشت کرد و …

پدر مهسا امینی کیست

امجد امینی پدر مهسا امینی اهل شهرستان سقز می‌باشد او علاوه بر مهسا امینی یک دختر به نام تینا و یک پسر به نام کیارش دارد.

نام امجد امینی زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که دخترش مهسا از سقز به تهران آمد و پلیس گشت ارشاد او را بازداشت کرد و به مقر پلیس برد که در آنجا فوت کرد و جنجال زیادی در فضای مجازی بر رسانه‌های دنیا به وجود آمد.

بیوگرافی امجد امینی پدر مهسا امینی کیست +حواشی و عکس

بیوگرافی

امجد امینی متولد سقز و اصالتا کُرد و اهل سنت است او بعد مرگ دخترش به دلیل مصاحبه هایی که انجام داده بود مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفت و نامش بارها در گوگل ترند شد.

خانواده مهسا امینی رسانه‌های خارجی مدعی بودند که این دختر توسط ماموران گشت ارشاد کشته شده است و قوه قضاییه اعلام کرد که او به علت سکته مغزی که دارای بیماری زمینه‌ای بوده فوت کرده است.

بعد از این حادثه اعتراضاتی در ایران برگزار شد که به خشونت انجامید .

بیوگرافی امجد امینی پدر مهسا امینی کیست +حواشی و عکس

امجد امینی پدر مهسا امینی شغل آزاد داشته و بعد از این حادثه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و گاه گاهی اظهار نظر و مصاحبه‌هایی را ام می‌دهد که حواشی به وجود می‌آورد.

جنجال مرگ مهسا امینی

ماجرای مرگ مهسا امینی اینگونه بوده که مهسا به همراه برادرش و خواهرش به خانه عمه‌شان در تهران می‌آیند و تصمیم می‌گیرند که برای خرید به بازار بروند هنگام خروج از مترو مهسا امینی به علت پوشش نامناسب دستگیر می‌شود و بعد از انتقال به مرکز گشت ارشاد فوت می‌کند.

اظهار نظرهای جنجالی پدرش مهسا امینی

خبرگزاری فارس چندین بار با تیتر “پدر مهسا امینی باز هم دروغ گفت” از وی به شدت انتقاد کرد چرا که پدر مهسا امینی در مصاحبه‌هایی اعلام کرده بود که دخترش بر اثر اصابت باتوم به سرش مورد ضربه مغزی قرار گرفته است.

بیوگرافی امجد امینی پدر مهسا امینی کیست +حواشی و عکس

خبرگزاری فارش نوشت: امجد امینی در مصاحبه های مکرر با رسانه‌ها از جمله در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که فرزندش هیچ سابقه بیماری قبلی نداشته و در ۲۲ سال گذشته جز برای سرماخوردگی به پزشک مراجعه نکرده بود! پس از این ادعا، خبرگزاری فارس اسنادی از مراجعه مکرر بیمار به متخصصان مغز و اعصاب و غدد را منتشر کرد؛ اسنادی که ادعای خلاف واقع پدر مرحومه را مشخص می‌کرد با انتشار گزارش رسمی پزشکی قانونی مشخص شد، دلیل فوت مهسا امینی ضرب و جرح نبوده است و مهسا به دلیل جراحی تومور مغزی در هشت سالگی، دارای نارسایی هورمونی و مغزی بوده که این موضوع باعث غش کردن وی در مقر پلیس شده و به دلیل عدم احیا موثر در لحظات اولیه دچار مرگ مغزی می شود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسر اول و دوم + اعدام زن صیغه ای

ادا قادری کیست بیوگرافی و فیلم خراب و خودکشی

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی کیست +قتل و عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو