بیوگرافی امبر هرد بازیگر زیبا؛ درباره زندگی، روابط، جدایی و لیست فیلم های او

بیوگرافی امبر هرد بازیگر زیبا؛ درباره زندگی، روابط، جدایی و لیست فیلم های او


منبع: روزانه

2

1402/5/28

15:07


امبر هرد احتمالا یکی از زیباترین و در عین حال منفورترین بازیگران زن تاریخ است؛ او به دلیل چهره زیبا موفق شد تا در چندین فیلم مهم حضور یابد اما اصلی‌ترین دلیل شناخته شدن او زندگی جنجالی‌اش با جانی دپ بود که کار به دادگاه و حتی دعوای فیزیکی کشید؛ امروز همراه ما باشید تا […]

بیوگرافی امبر هرد بازیگر زیبا؛ درباره زندگی، روابط، جدایی و لیست فیلم های او

امبر هرد احتمالا یکی از زیباترین و در عین حال منفورترین بازیگران زن تاریخ است؛ او به دلیل چهره زیبا موفق شد تا در چندین فیلم مهم حضور یابد اما اصلی‌ترین دلیل شناخته شدن او زندگی جنجالی‌اش با جانی دپ بود که کار به دادگاه و حتی دعوای فیزیکی کشید؛ امروز همراه ما باشید تا به زندگی جنجالی این هنرمند و همچنین بهترین فیلم‌هایش نگاهی بیاندازیم.

بیوگرافی امبر هرد

امبر لارا هرد در 22 آوریل 1986 در تگزاس آمریکا به دنیا آمد. پدرش کلینتون هرد پیمانکار ساخت و ساز و مادرش پاتریشیا محقق است. همچنین او تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام ویتنی دارد. پدر هرد در اوقات فراغت خود با اسب‌ها سر و کار داشت لذا اَمبر در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری بزرگ شد. او همچنین در مراسم بالماسکه شرکت می‌کرد.

ترک تحصیل

ترک تحصیل

هرد با تئاتر‌های مدرسه کاتولیک‌ها شروع کرد تا اینکه در 16 سالگی بعد از مرگ بهترین دوست‌اش در تصادف رانندگی قید درس خواندن و مذهب را زد. او البته چند سال بعد بصورت تحصیل از راه دور دیپلم گرفت. در نهایت امبر هرد در سال 2003 وقتی 17 ساله بود راهی یک آژانس مدلینگ شد اما بعد از حضور در دو موزیک ویدیو آن را کنار گذاشت و در تست‌های مختلف بازیگری شرکت کرد.

اولین تجربه بازیگری

اولین تجربه بازیگری

امبر هرد در نهایت در سال 2004 وقتی 18 ساله بود با سریال جک و بابی اولین نقش کوتاه خود را بدست آورد تا اینکه همین سال در فیلم Friday Night Lights بازی کرد. بعد از چندین تجربه نقش مکمل در سال 2006 با فیلم همه پسران ماندی لین را دوست دارند؛ موفق شد اولین نقش اصلی را تجربه کرد؛ سپس وی در سال 2008 توانست برای بازی در فیلم Pineapple Express، جایزه بهترین بازیگر جوان هالیوود را از آن خود کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی متیو مک‌کانهی؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های بازیگر معروف

زندگی شخصی

خشونت و دستگیری

در سال 2009 هرد به جرم اعمال خشونت در واشینگتن بازداشت‌شد. گفته شده که وی باعث چنگ‌انداختن و مصدوم نمودن بازوی تاسیا ون ری گردیده‌است. در نهایت ماجرا، هیچ اتهامی علیه او وارد نشد. در سال 2016 وان ری در مصاحبه‌ای عمومی ضمن دفاع از هرد اذعان داشت که؛ اَمبر کاملاً به‌اشتباه باعث بروز چنین رویدادی شده‌است و سوء تفسیر از چنین ماجرایی باعث بروز احساسات تنش‌زا گردیده‌است.

ازدواج

ازدواج

هرد در حالی که در سال 2011 فیلمبرداری خاطرات عجیب و غریب را انجام می‌داد، با جانی دپ آشنا شد و سال بعد آنها زندگی با یکدیگر را آغاز کردند. آنها در یک مراسم خصوصی مدنی در خانه خود در لس آنجلس در 3 فوریه 2015 ازدواج کردند اما این زوج در سال 2017 از یکدیگر طلاق گرفتند.

استرالیا، سگ و ده سال زندان!

در سال 2015 اَمبر هرد به استرالیا رفت تا همسرش را که بر پروژه فیلم «دزدان دریایی کارائیب» فعالیت می‌کرد، ملاقات کند. او دو سگ یورکشایر تریر نیز به همراه داشت. طبق قوانین استرالیا ورود حیوانات به این کشور مقررات سفت و سختی دارد. مقامات کشور خواستار قرنطینه اجباری این حیوانات بودند که دلیلش طبیعت خاص این قاره بود.

 اَمبر به همراه داشتن این سگ‌ها را تکذیب کرد و آن‌ها را قرنطینه نکرد؛ اما تصاویر سگ‌های او در صفحات اجتماعی و اینستاگرام دیده شد. طبق قوانین استرالیا این بازیگر باید ۱ میلیون دلار پرداخت می‌کرد و تا ده سال به زندان می‌رفت.

البته همسرش از او حمایت کرد. جانی دپ رسوایی به راه انداخت و گفت که وزیر کشاورزی استرالیا مانند کسی است که مغزش از گوجه فرنگی تشکیل شده. درنتیجه این صحبت‌ها رسوایی بین‌المللی ایجاد شد و اَمبر هرد توانست با پرداخت جریمه از زندان رهایی یابد. این زوج همچنین مجبور شدند از دولت استرالیا عذرخواهی کنند.

ماجرای دادگاه جانی دپ و امبر هرد

ماجرای دادگاه جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ در سال 2017 به دلیل خشونت خانگی متهم شده بود که منجر به کشیده شدن دعوا به دادگاه عالی لندن در ژوئیه 2020 شد. دپ از روزنامه سان به دلیل افترا و اتهامات دروغین که در آن دپ متهم به انجام 14 مورد آزار و اذیت واثع شده بود شکایت کرد. او گفت اظهارات امبر هرد ساختگی بودند.

 هرد در طول دادگاه 2020درباره ازدواج و زندگی شخصی جزئیات افراطی‌ را بیان کرد. هرد اظهار داشت: هر بار که می‌خواستم لباسی بپوشم که مرا جذاب نشان می‌داد، او مرا به عنوان فاحشه و به دنبال شهرت خطاب می‌کرد و به مرور زمان بدتر می‌شد.

 جانی دپ، درباره اظهارات امبرد هرد گفت: او مرا کتک، مشت و لگد می‌زد و وسایل مختلفی را به من پرت می‌کرد، مانند بطری‌های سنگین، قوطی‌های نوشابه، شمع‌های روشن، کنترل تلویزیون و قوطی‌های رنگ که بسیار به من آسیب می‌زد.

در اکتبر 2020، یک قاضی گفت که اظهارات مجله سان درست بودند اما دپ همچنان آن‌ها را تکذیب می‌کرد و بارها درخواست تجدید حکم داشته‌است. علی‌رغم شهادت او در لندن، یواس ویکلی اظهار دارد که امبر هرد دنبال یک ساخت یک نمای روشن از خودش است؛ و اما درنهایت در سال 2022 جانی دپ برنده دادگاه اعلام شد و تمامی اتهامات او نیز رفع شد. و از طرفی هم امبر هرد گناهکار شناخته شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی جسیکا آلبا؛ زیبا اما نه چندان حرفه ای و لیست بهترین فیلم هایش

رابطه با ایلان ماسک

رابطه با ایلان ماسک

او سپس چند ماهی هم با ایلان ماسک؛ سرمایه گذار و میلیاردر آمریکایی ارتباط داشت، رابطه او با ایلان توسط دوربین‌های خانه جانی دپ ظبط شده بودند و جانی دپ نیز از همین موضوع  علیه هرد در دادگاه استفاده کرد.

بعد از دادگاه

بعد از شکست در دادگاه امبر هرد به اسپانیا رفته و در آنجا با یک نام ساختگی به زندگی خود ادامه می‌دهد، او از بسیاری پروژه‌های سینمایی کنار گذاشته شده و هم‌اکنون هیچ پیشنهادی از هیچ کمپانی درست و حسابی ندارد.

دانستی‌های امبر هرد

  • در جوانی کاتولیک (مسیحی) بود اما الان بی دین است!
  • در کنار انگلیسی به زبان اسپانیایی نیز تسلط دارد
  • سال 2008 در لیست 21 از 100 زن زیبای جهان قرار گرفت
  • او 170 سانتی متر قد و 62 کیلوگرم وزن دارد
  • در اوقات فراغت، گلف، شنا و اسب سواری می کند
  • عاشق کلکسون اتوموبیل های کلاسیک است

بهترین فیلم های امبر هرد

ما در ادامه متن بهترین فیلم‌های امبر هرد را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد پس در ادامه متن همراه ما باشید.

پارانویا – Paranoia

پارانویا

  • کارگردان: رابرت لوکتیک
  • بازیگران: لیام همسورث، گری اولدمن، هریسون فورد، امبر هرد، آنجلا سارافیان، چارلی هوفهایمر
  • سال ساخت: 2013
  • ژانر: درام , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.7

امبر هرد در این فیلم معمایی با لیام همسورث هم‌بازی بوده و حضور این دو با فیلمنامه تقریبا خوب، اثری قابل قبول را خلق کرده است که روزانه دیدنش را پیشنهاد می‌کند.

داستان این فیلم درباره جوانی موفق و آینده دار به نام آدام است که در میان دعوای دو میلیونر پر نفوذ قرار می‌گیرد که هر کدام اداره یک شرکت مهم و استراتژیک را برعهده دارد. اما بزودی وضعیت از این هم وخیم تر شده و آدام حالا وظیفه جاسوسی از طرفین را هم عهده‌دار می‌شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی رابرت داونی جونیور؛ در مورد زندگی بازیگر معروف و بهترین فیلم هایش

سرزمین شمالی – North Country

سرزمین شمالی

  • کارگردان: نیکی کارو
  • بازیگران: شارلیز ترون، فرانسیس مک‌دورمند، امبر هرد، ریچارد جنکینز، وودی هرلسون، سیسی اسپیسک، شان بین، جرمی رنر، میشل موناهن
  • سال ساخت: 2005
  • ژانر: درام
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.3

این فیلم جزو اولین آثار امبر هرد است که در آن با شارلیز ترون بزرگ همبازی بوده است؛ این فیلم روایتی فمنیستی دارد، البته نه روایتی زرد که این روزها شاهدش هستیم بلکه روایتی از زنان معدن‌چی و زحمتکش.

داستان این فیلم درباره جوسی آیمز (شارلیز ترون) است که بعد از جدایی از همسرش به شهر زادگاه خود در شمال مینه‌سوتا برمی‌گردد با توجه به داشتن دو بچه کوچک، به دنبال کار می‌گردد و بهترین کاری که در شهر است، کار کردن در معدن است. کار در معدن سخت است اما بهترین دستمزد را در شهر دارد و امکانات رفاهی خوبی را شامل می‌شود.

هرگز عقب‌نشینی نکن – Never Back Down

هرگز عقب‌نشینی نکن

  • کارگردان: جف وادلو
  • بازیگران: شان فاریس، امبر هرد، کم جیجاندت، ایوان پیترز، جایمن هانسو، لزلی هوپ
  • سال ساخت: 2008
  • ژانر: اکشن , درام , ورزشی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.5

این فیلم از امبر هرد یک فیلم ورزشی جذاب است که دیدنش را به دوستداران ام ام ای پیشنهاد می‌کنم؛ امبر هرد در این فیلم بازی درخشانی از خود نشان داد و توانست راه خود را به فیلم‌های بهتری نیز باز کند.

داستان این فیلم درباره جک تایلر است که پدر خود را به تازگی از دست داده است؛ او همراه مادر و برادر کوچکترش به شهر دیگری اسباب کشی می‌کند. جک که باید به یک دبیرستان جدید برود در اول روز ورود خود متوجه می‌شود در میان بچه‌های مدرسه جدید، علاقه شدیدی به ورزش کیک بوکس وجود دارد و اغلب پسر‌هایی که قدرت بدنی زیادی دارند به این ورزش مشغول هستند ودر مسابقات محلی شرکت می‌کنند، از همین رو او نیز تصمیم می‌گیرد وارد این مسابقات خونین شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی ساندرا بولاک؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های بازیگر خانم

سرزمین زامبی – Zombieland

سرزمین زامبی

  • کارگردان: روبن فلیشر
  • بازیگران: جسی آیزنبرگ، اما استون، امبر هرد، وودی هرلسون، ابیگیل برسلین
  • سال ساخت: 2009
  • ژانر: علمی و تخیلی , فانتزی , کمدی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.6

سرزمین زامبی فرنچایزی بسیار جذاب و خنده‌دار است که می‌تواند هر نوع مخاطبی را سرگرم کند و با کمدی خود بخنداند. در قسمت دوم این مجموعه امبر هرد نیز حضور کوتاهی داشته است، اما این حضور با اینکه کوتاه بود ولی تاثیرگذار در پیشبرد داستان سرزمین زامبی بود.

داستان این فیلم درباره یک دانشجوی خجالتی (جسی آیزنبرگ) است که متوجه می‌شود که تمامی مردم شهر در حال تبدیل شدن به زامبی هستند، سپس او از شهر فرار کرده و تلاش می‌کند به نزد خانواده‌اش که امیدوار است زنده باشند برگردد و در راه با یک مرد تنها (وودی هارلسون) و دو خواهر (اما استون و ابیگیل برسلین) که آنها هم مانند وی تلاش می‌کنند زنده بمانند برخورد می‌کند. اکنون باید همگی برای بقای خود از کشور پر از زامبی نجات پیدا کنند.

سه روز برای کشتن –  3 Days to Kill

سه روز برای کشتن

  • کارگردان: جوزف مک‌گینتی نیکول
  • بازیگران: کوین کاستنر، امبر هرد، هیلی استاینفلد، تائو اوکاموتو، ریچارد زامل، اریک ابوآنی، توماس لیمارکیوس
  • سال ساخت: 2014
  • ژانر: اکشن , درام , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.2

اگر به فیلم‌های جاسوسی علاقه دارید بهتر است در اولین فرصت به سراغ دیدن این فیلم بروید؛ امبر هرد در این فیلم نقش منفی را به عهده دارد و چهره جذاب و سرد او باعث شده است که این کاراکتر بسیار جذاب باشد.

داستان این فیلم درباره ایتن رینر یک مأمور سازمان سیا است؛ او حالت مریضی دارد و احساس می‌کند سرما خورده‌است پس از یک تعقیب و گریز با یکی از سوژه‌ها دچار حمله می‌شود و بیهوش می‌شود. پس از هوشیاری در بیمارستان پزشکان به او اعلام می‌کنند که سرطان پیشرفته‌ای دارد که از مغز به ریه‌های او سرایت کرده و چند ماه بیشتر زنده نخواهد ماند، همچنین سازمان او را بازنشسته می‌کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی نائومی واتس؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن و لیست بهترین فیلم های او

آکوامن – Aquaman

آکوامن

  • کارگردان: جیمز وان
  • بازیگران: جیسون موموآ، پاتریک ویلسو، امبر هرد، ویلم دفو، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون، دولف لاندگرن، نیکول کیدمن
  • سال ساخت: 2018
  • ژانر:  اکشن , علمی تخیلی , فانتزی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.8

بازی در این فیلم مهمترین دستاورد امبر هرد به عنوان یک بازیگر است؛ او با این فیلم به دنیای دی سی وارد شد که بعد از جریانات جانی دپ حضور او در قسمت‌های بعدی منتفی شده است.

داستان این فیلم در سال 1985 در شهر مین اتفاق می‌افتد، نگهبان فانوس دریایی توماس کری در یک طوفان موفق به نجات آتلانا، ملکه آتلانتیس (که از یک ازدواج برنامه‌ریزی شده فرار کرده‌است) می‌شود. آن‌ها خیلی سریع عاشق هم شده و صاحب پسری به نام آرتور می‌شوند که می‌تواند با موجودات دریایی ارتباط برقرار کند. سربازان آتلانتیس سالها بعد برای بردن آتلانا می‌آیند و او مجبور می‌شود خانواده اش را رها کند. او برای تربیت آرتور به مشاورش نیودیس ولکو اعتماد می‌کند. سپس بعد از بزرگ شدن آرتور، او به جنگجوی ماهری تبدیل می‌شود و می‌فهمد آتلانا بخاطر عشق ورزی به یک انسان و داشتن یک پسر نیمه انسان اعدام شده‌است…

لیگ عدالت زک اسنایدر – Zack Snyder’s Justice League

لیگ عدالت زک اسنایدر

  • کارگردان: زک اسنایدر
  • بازیگران: بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، امبر هرد، ری فیش، ازرا میلر، جیسون موموآ
  • سال ساخت: 2021
  • ژانر: اکشن , علمی و تخیلی , فانتزی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 8

این فیلم از لیگ عدالت یکی از بهترین فیلم‌های ابر قهرمانی است که امبر هرد نیز در آن حضور دارد، حضور او معطوف به شخصیت آکوامن و پیرامون اوست؛ پس اگر علاقه‌مند به دیدن فیلم‌های ابر قهرمانی هستید، این فیلم جذاب و اکشن را از دست ندهید.

داستان این فیلم درباره بروس وین است که می‌خواهد اطمینان حاصل کند فداکاری سوپرمن بیهوده نبوده، به کمک دایانا پرنس و گروهی از ابرقهرمانان باید از زمین در مقابل تهدیدی که می‌تواند فاجعه‌بار باشد محافظت کند. این وظیفه دشوارتر از تصور بروس است، چرا که هر یک از این افراد باید بر شیاطین گذشته خود غلبه کنند تا در نهایت اتحادی از قهرمانان شکل بگیرد. اتحاد بتمن، زن شگفت‌انگیز، آکوامن، سایبورگ و فلش ممکن است کمی برای نجات سیاره از دست ابرشرورانی همچون استپن‌وولف، دیساد و دارک ساید و اهداف وحشتناکشان دیر شده باشد…

مطلب مشابه: بیوگرافی مورگان فریمن؛ درباره زندگی شخصی بازیگر معروف و لیست بهترین فیلم ها

دختر دانمارکی – The Danish Girl

دختر دانمارکی

  • کارگردان: تام هوپر
  • بازیگران: ادی ردمین، آلیسیا ویکاندر، امبر هرد،  بن ویشاو، سباستیان کخ، ماتیاس خونارتس
  • سال ساخت: 2015
  • ژانر: بیوگرافی , درام , عاشقانه
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.1

این فیلم بسیار غم‌انگیز، احساسی و جذاب است. دختر دانمارکی با داستان زیبای خود ما را به دو قرن پیش می‌برد و آن میزانسن‌های جذاب دیدن فیلم را چندین برابر جذاب‌تر می‌کند، امبر هرد در این حضور مثبتی دارد.

داستان این فیلم درباره دو زوج به نامهای گردا (آلیشیا ویکاندر) و اینار (اِدی ردماین) را روایت می‌کند. گردا برای استفاده از مدل عکاسی زن، تصمیم به استفاده از اینار در لباس و شمایل زنانه می‌گیرد، اما اینار بزودی متوجه می‌شود هنگامی که لباس‌های زنانه را می‌پوشد احساس بهتری برای زیستن دارد. او تصمیمش را برای تغییر جنسیت قطعی می‌کند و آن را با همسرش در میان میگذارد…

دفتر خاطرات عجیب و غریب – The Rum Diary

دفتر خاطرات عجیب و غریب - The Rum Diary

  • کارگردان: بروس رابینسون
  • بازیگران: جانی دپ، آرون اکهارت، امبر هرد، مایکل ریسپولی، ریچارد جنکینز، جووانی ریبیسی
  • سال ساخت: 2011
  • ژانر: درام , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.2

امبر هرد در این فیلم با جانی دپ آشنا شد و این آشنایی به ازدواج انجامید؛ این فیلم کمدی نسبتا خوبی دارد که دیدنش شاید بتواند طرفداران این سبک را راضی کند.

داستان این فیلم درباره «کمپ» ( جانی دپ ) روزنامه نگار مستقلی است که به منظور کار در یک روزنامه محلی به منطقه کارائیب مسافرت کرده است. یکی از دلائلی که کمپ را به این منطقه کشانده، مردم سالم و محیط دست نخورده آن است. اما کمپ به محض اینکه جهت مصاحبه ای کاری نزد سردبیری خشن به نام «لاترمن» ( ریچارد ینکینز ) می‌رود، متوجه می‌شود که شرایط مورد نظرش چندان هم به آن چیزی که فکر م‌کرده شباهت ندارد و به نوعی، بیشتر افراد این منطقه از فرهنگی عجیب و غریب برخوردارند…

مطلب مشابه: بیوگرافی فلورنس پیو؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن و لیست بهترین فیلم های او

رانندگی جنون –  Drive Angry

رانندگی جنون

  • کارگردان: پاتریک لوسیر
  • بازیگران: نیکلاس کیج، امبر هرد، ویلیام فیکنر، بیلی بر، شارلوت راس، کتی میکسون، تام اتکینز
  • سال ساخت: 2011
  • ژانر: اکشن , فانتزی , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.4

اگر به نیکلاس کیج، امبر هرد و رانندگی بدون محدودیت علاقه دارید، پیشنهاد سایت روزانه این است که فیلم رانندگی جنون را ببینید.

داستان این فیلم درباره مردی خرافه‌گرا به نام جونا کینگ است که گروهی را به دور خود جمع کرده و معتقد است هر ماه باید یک نوزاد را قربانی کنند. او وارد خانه دخترِ جان میلتون (نیکلاس کیج) می‌شود و او را می‌کُشد و دخترش (نوه میلتون) را می‌بَرَد. در این هنگام، میلتون که مرده‌است، از جهنم بازمی‌گردد تا انتقام دخترش را گرفته و نوه‌اش را پس بگیرد. یکی از نگهبانان جهنم (ویلیام فیکنر) به دنبال میلتون می‌آید تا او را برگردانَد….

کلام آخر

ممنون که تا آخر همراه روزانه بودید؛ ما امروز سعی کردیم درباره پُر حاشیه‌ترین بازیگر هالیوود یعنی امبر هرد بنویسیم و همچنین ما در ادامه بهترین فیلم‌های او را به شما عزیزان معرفی کردیم تا به تماشای آن‌ها بنشینید. در پایان امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. / نویسنده امیرسالار کریمی

مطلب مشابه: بیوگرافی مارگو رابی درباره زندگی شخصی و هنری اش و لیست بهترین فیلم هایش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو