طرز تهیه بستنی ماچا خوشمزه در خانه

منبع: آرگا

5

1402/5/28

16:05


اگر به دنبال تهیه یک بستنی متنوع خانگی هستید، می توانید در این بخش با نحوه تهیه و طرز تهیه بستنی ماچا که ترکیبی از ماچا و شیر و موز است، آشنا شوید. این بستنی مزه عالی دارد.

بستنی ماچا یکی از انواع بستنی های خانگی فوق العاده بوده که شما می توانید در این بخش با طرز تهیه بستنی ماچا آشنا شوید. این نوع بستنی را می توانید یرای پذیرایی در انواع مهمانی و مجالس نیز تهیه کنید.

برای داشتن انواعی از بستنی های خانگی کافی است تا در آرگا با نحوه تهیه این نوع بستنی های فوق العاده آشنا شوید. شما در لینک با طرز تهیه بستنی شیر شکلاتی و بستنی خرما آشنا خواهید شد.

دستور بستنی ماچا

مواد اولیه:

  • ماچا: قاشق غذاخوری
  • شیر گیاهی: ۱/۲ پیمانه
  • موز: ۳ عدد

طرز تهیه بستنی ماچا:

تهیه این نوع بستنی ساده و عالی است. شما برای داشتن این بستنی فوق العاده باید ابتدا موز را به صورت حلقه ای یا به شکل های دلخواه برش دهید. به مدت ۴۰ دقیقه نیز باید موزها را درون فریزر قرار داده تا به خوبی یخ بسته و سفت شود.

در ابن بخش نیز باید موزها را از فریزر خارج کرده و به همراه مقداری شیر و ماچا درون یک ظرف بریزید. شما می توانید در این بخش از یک میکسر یا گوشتکوب برقی نیز استفاده کنید در این بخش باید مواد را به خوبی هم زده تا ترکیب شده و یکدست شوند.

مواد اولیه بستنی ماچا

حالا مواد بستنی آماده بوده و تنها باید به آن ها شکل دهید و درون یک قالب بریزید. شما می توانید در این بخش از قالب های مختلفی برای بستنی ها استفاده نمایید. قالب های دلخواه بستنی را نیز می توانید از فروشگاه های مختلفی تهیه کنید

چوب بستنی را درون قالب قرار داده و مایع تهیه شده را نیز درون قالب بریزید و زمان دهید تا درون فریزر چند ساعتی بسته شود.

 در این مرحله از طرز تهیه بستنی ماچا بعد از اینکه بستنی درون یخچال به مدت ۴ ساعت باقی ماند می توانید آن را خارج کرده و سرو نمایید. روی بستنی را نیز می توانید با استفاده از مقداری ترافل یا مواد دلخواه تزیین نمایید.

شما می توانید با این دستور تهیه انواع دیگری از بستنی های خانگی را نیز تهیه کنید. شما می توانید ترکیبات میوه ای خوبی برای ابن بستنی داشته باشید.

طرز تهیه بستنی بستنی ماچا

بستنی میوه ای:

اگر به دنبال یک بستنی خوشمزه هستید می توانید در این بخش نیز با تهیه انواعی از بستنی های میوه ای آشنا شوید. شما می توانید با جای ماچا نیز از نداری شیر و میوه های مختلف مثل طالبی استفاده کنید.

ترکیب عالی دیگری که می توانید برای بستنی های خانگی داشته باشید، ترکیب توت فرنگی و شیر می باشد. توت فرنگی را به همراه شیر درون میکسر ریخته و بعد از میکس شدن باید آن را درون قالب ریخته و زمان دهید تا بخ بسته شود.

در صورت دلخواه می توانید از مقداری وانیل نیز در این بستنی ها استفاده کنید. ترکیب شکلات و شیر نیز یک بستنی شکلاتی خوشمزه به شما می دهد که می توانید این ترکیب را داشته باشید.

این نوع بستنی را می توانید با نان حصیری نیز سرو نمایید. این بستنی طعم و مزه ای فوق العاده داشته و شما با یک دستور تهیه ساده و فوق العاده از این نوع بستنی آشنا خواهید شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو