تهران امروز در خطر پس لرزه های متعدد | آخرین جزئیات از خسارات زلزله دیروز تهران

6

1402/5/29

09:49


تهران امروز در خطر پس لرزه های متعدد | آخرین جزئیات از خسارات زلزله دیروز تهران

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

حامد یزدی مهر، عصر شنبه با اشاره به وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی دماوند اظهار داشت: خوشبختانه این زمین لرزه تا کنون هیچ گونه تخریب و خسارتی برجای نگذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های خدمات رسان و فرمانداری دماوند در حالت آماده باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز شاهد پس لرزه ای به قدرت ۲.۵ ریشتر در ساعت ۱۴:۴۲ در عمق هشت کیلومتری زمین بین استان‌های تهران و مازندران بودیم.

زلزله

این مسئول با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند افزود: ضروری است که اعلام کنیم، طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در جریان این زلزله، گزارشی از تخریب منازل مسکونی نداشته‌ایم و خسارت‌های مادی خاصی نیز اعلام نشده است.

یزدی مهر از مردم خواست، ضمن حفظ آرامش و خونسردی و رعایت نکات مورد نظر ایمنی، از شتابزدگی جدا خودداری کنند و تاکید می شود که پس از وقوع زلزله امروز تاکنون گزارش نگران کننده‌ای به اداره کل مدیریت بحران استان تهران ارسال نشده است.

موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر حوالی دماوند، تهران را در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، در ساعت ۱۳:۴۸ امروز شنبه به لرزه درآورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو