فیلم کامل دوربین مخفی عمو پورنگ در داروخانه

منبع: شبونه

3

1402/6/1

01:37


داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ در دوربین مخفی که در داروخانه کار گذاشته است مردم و مراجعه کننده ها را سرکار میگذارد و با آنها شوخی های جالبی را انجام میدهد. داریوش فرضیایی در این دوربین مخفی سعی میکند که راهکارهای عجیب و غریبی به مراجعه کننده ها بدهد و به عبارتند آنها را …

داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ در دوربین مخفی که در داروخانه کار گذاشته است مردم و مراجعه کننده ها را سرکار میگذارد و با آنها شوخی های جالبی را انجام میدهد.

فیلم کامل دوربین مخفی عمو پورنگ در داروخانه

داریوش فرضیایی در این دوربین مخفی سعی میکند که راهکارهای عجیب و غریبی به مراجعه کننده ها بدهد و به عبارتند آنها را نصیحت کند که در نوع خود بسیار جالب است و بعد از اینکه همه میفهمند که دوربین مخفی گذاشته اندعکس العمل جالبی از خود نشان میدهد.

فیلم کامل دوربین مخفی عمو پورنگ در داروخانه

play-sharp-fill
دوربین مخفی عمو پورنگ - وقتی عمو پورنگ در داروخانه مراجعین را سرکار می گذارد!

دوربین مخفی عمو پورنگ - وقتی عمو پورنگ در داروخانه مراجعین را سرکار می گذارد!

داریوش فرضیایی بعد از اغتشاشات اخیر دیگر در تلویزیون حضور ندارد و مشخص نیست که آیا خودش کناره گیری کرده و یا کنار گذاشته شده است به هر حال او این روزها در حال تلاش برای شاد کردن مردم است که ویدیو آن را در این صفحه مشاهده میکنید.

گفتنیست داریوش فرضیایی ۱۳۵۲ در تهران برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.داریوش فرضیایی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است. مادرش گیلانی و پدرش تُرک است. تسلط او به زبانهای گیلکی و ترکی و استفاده او از این دو زبان در برنامه هایش به همین دلیل است.

فیلم کامل دوربین مخفی عمو پورنگ در داروخانه

داریوش فرضیایی با نام مستعار هنری عمو پورنگ بین مخاطبان تلویزیون خصوصاً کودکان شناخته شده شد او در سال ۱۳۸۱ در یک برنامه تلویزیونی که در ماه رمضان اجرا می شد بین مخاطبان تلویزیون محبوبیت یافت.

همچنین ببینید

پژمان جمشیدی عادل فردوسی پور را در فوتبال 360 با خاک یکسان کرد

پشت پرده تبدیل نمازخانه به مکان فحشا در جاده سلامت قزوین +عکس

فیلم کامل مصاحبه مهاجرت رتبه های برتر کنکور 1402 [ غم انگیز]

در کارنامه هنری عمو پورنگ افتخارات خوبی به چشم می‌خورد از جمله آنها می توان به عنوان برترین مجری سال ۹۴ در ویژه برنامه نوروز ۹۵ اشاره کرد همچنین او به عنوان مجری برتر سال ۹۴ در برنامه سه ستاره در کنار مجری توانمندی همچون عادل فردوسی پور و رامبد جوان انتخاب شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو