پشت پرده شستن موهای بهروز وثوقی توسط حامد بهداد +فیم کامل

منبع: شبونه

2

1402/6/2

01:30


ماساژ و شستن و شست و شوی موهای بهروز وثوقی توسط حامد بهداد در یک آرایشگاه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است که چرا حامد بهداد باید موهای بهروز وثوقی را بشوید! و اصلا حامد بهداد چه رابطه و نسبتی با بهروز وثوقی دارد که او را به آرایشگاه برده و در حال …

پشت پرده شستن موهای بهروز وثوقی توسط حامد بهداد +فیم کامل

ماساژ و شستن و شست و شوی موهای بهروز وثوقی توسط حامد بهداد در یک آرایشگاه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است که چرا حامد بهداد باید موهای بهروز وثوقی را بشوید! و اصلا حامد بهداد چه رابطه و نسبتی با بهروز وثوقی دارد که او را به آرایشگاه برده و در حال شست و شوی موهای او است!

فیلم شستن موهای بهروز وثوقی توسط حامد بهداد

بدون شک نسبتی فامیلی بین بهروز وثوقی و حامد بهداد وجود ندارد اما حامد بهداد از هواداران پر و پا قرص بهروز وثوقی است که حتی سبک بازی او را در سینما تحت تاثیر قرار داده است.

حامد بهداد آنقد عاشق بهروز وثوقی بود که در اوایل حضورش در عرصه بازیگری همه سبک خود را با بهروز وثوقی “ست” کرده بود به گونه ای که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند حامد بهداد بهترین گزینه برای جایگزینی بهروز وثوقی در سینما است چرا 95 درصد بازی های او شبیه این بازیگر پیشکسوت میباشد.

پشت پرده شستن موهای بهروز وثوقی توسط حامد بهداد +فیم کامل

این اولین باری نیست که بهداد به آمریکا میرود و با وثوقی دیدار میکند بله بارها تصاویری از انها در فضای مجازی منتشر شده بود.

گفتنیست بهروز وثوقی ستایش شده ترین بازیگر تاریخ سینمای ایران و به عقیده بسیاری از سینماگران و منتقدان سینما بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایران است. بهروز وثوقی قبل از بازیگری در سینما کارمند اداره دارائی و دوبلور و گوینده رادیو تلویزیون بوده‌ است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو