تیم سازنده‌ی Dragon Age: Dreadwolf برای نمایش بیشتر این بازی هیجان دارند

منبع: گیمفا

3

1402/6/2

12:23


بایوور (BioWare)، سازنده‌ی سری Dragon Age، می‌گوید که در حال ساخت عنوانی است که لیاقت یدک کشیدن نام این سری را داشته باشد.

تیم سازنده‌ی Dragon Age: Dreadwolf برای نمایش بیشتر این بازی هیجان دارند

بایوور (BioWare)، سازنده‌ی سری Dragon Age، می‌گوید که در حال ساخت عنوانی است که لیاقت یدک کشیدن نام این سری را داشته باشد.

در ادامه‌ی خبری که درباره مدیرکل استودیوی بایوور، یعنی گری مک‌کی (Gary McKay)، و اخراج ۵۰ نفر از کارکنان این شرکت منتشر شد، او مقداری در رابطه با بازی‌های این استودیو از جمله Dragon Age صحبت کرد. با این که اشاره‌ی مستقیمی به تاثیر این اخراج‌ها بر روند توسعه‌ی بازی نشد، اما او در این باره گفت:

تعهد ما به ساخت این بازی هیچ وقت خدشه‌دار نشده است. انگیزه‌ی ما برای ساخت بازی بیشتر از قبل بوده و در حال ساخت عنوانی هستیم که لایق نام سری Dragon Age باشد.

او در ادامه افزود:

ما مطمئن هستیم که زمان لازم را به ساخت Dreadwolf اختصاص می‌دهیم تا این بازی به پتانسیل کامل خود برسد. همه‌ی کسانی که در این استودیو روی بازی فعالیت داشتند، حتی کسانی که اکنون از ما جدا شدهاند، شایسته تشویق برای ساخت چنین تجربه‌ی فوق العاده‌ای هستند. این اشخاص دوستان و همکاران ما محسوب می‌شوند و بدون آن‌ها، ما در این جایگاه قرار نداشتیم. من به تیم توسعه‌ی بازی و کاری که موفق به انجام آن شده‌اند، افتخار می‌کنم.

درحالی که تیم سازنده هیجان زیادی برای نمایش بیشتر Dragon Age: Dreadwolf دارند، اما تایید شده است که Mass Effect بعدی نیز در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و با رهبری مایک گمبل (Mike Gamble)، باید به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم.

در ادامه مک‌کی صحبت‌های خود را به این شکل خاتمه داد:

با اینکه ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما هیچ زمانی بهتر از الان برای اعمال این تغییرات وجود نداشت، ما به رهبران تیم خود اطمینان داریم و از علاقه، هیجان و دیدگاه آن‌ها برای انتشار عنوان‌های درجه یکی مانند Dragon Age و Mass Effect مطلع هستیم.

با اینکه هنوز تریلری از گیم‌پلی این بازی منتشر نشده است و قرار نیست شاهد عرضه‌ی بازی تا پیش از آوریل ۲۰۲۴ میلادی ( فروردین ۱۴۰۳) باشیم، اما به نظر می‌رسد محتویات بیشتری از Dragon Age:Dreadwolf در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر)، در مراسم The Game Awards، به اشتراک گذاشته شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو