تردد این افراد از مرز مهران ممنوع است

منبع: سیمرغ

3

1402/6/4

10:59


تردد این افراد از مرز مهران ممنوع است

تردد اتباع غیر ایرانی از مرز مهران ممنوع است

سردار "محمد شرفی"  دیروز جمعه ۳ شهریور، در بازدید از سامانه مانیتورینگ در مرز مهران، اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای صورت‌گرفته از مرزهای شش‌گانه، تردد زائران خوشبختانه روان و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با اشاره به این‌که در این ماموریت تمامی ظرفیت‌های پلیس در جهت تسهیل تردد زائران به کار گرفته شده است، تصریح کرد: از زائران خارجی مقیم کشور ایران می‌خواهیم تا از طریق مرز شلمچه عازم عتبات عالیات شوند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: با هماهنگی‌هایی که با کشور عراق صورت گرفته، در نظر گرفته شده است که اتباع بیگانه که ساکن کشور ایران اسلامی نیستند، جهت خروج از کشور و اعزام به کربلای معلی خود را به چذابه برسانند و از آن طریق از مرز خارج شوند.

وی ادامه داد: به زائران توصیه می‌کنیم تا از عجله و شتاب بپرهیزند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در مراجعه به شهرهای مرزی، خودروهای خود را در پارکینگ‌های استاندارد پارک و از رها کردن خودروها در حاشیه جاده و داخل کوچه و خیابان خودداری کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و هماهنگی با سایر ارگان‌ها، در صدد اجرای اربعین سهل و آسان برای زائران هستیم و از آنان می‌خواهیم تا با توجه به گرمی هوا، ساعات پایانی روز را جهت خروج از مرز انتخاب کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو