معرفی ۲۰ انیمه جذاب و تماشایی برای طرفداران Death Note

معرفی ۲۰ انیمه جذاب و تماشایی برای طرفداران Death Note


منبع: گیمفا

3

1402/6/4

12:01


مجموعه Death Note یکی از ساخته‌های تکرار نشدنی و به یاد ماندنی مدیوم انیمه می‌باشد که روایت منحصر به فردی را حول محور اجرای عدالت به تصویر کشیده است.

معرفی ۲۰ انیمه جذاب و تماشایی برای طرفداران Death Note

مجموعه Death Note یکی از ساخته‌های تکرار نشدنی و به یاد ماندنی مدیوم انیمه می‌باشد که روایت منحصر به فردی را حول محور اجرای عدالت به تصویر کشیده است.

در سال ۲۰۰۳ میلادی تسوگومی اوبا دست به خلق مانگایی تحت عنوان Death Note (دفترچه مرگ) زد که در هفته‌نامه شونن جامپ به انتشار رسید و با استقبال خوانندگان مواجه شد. استقبالی که سبب گشت تا استودیو مدهاوس در سال ۲۰۰۶ میلادی انیمه اقتباسی آن را برای مخاطبین این مدیوم به معرض نمایش گذاشته و یکی از به یاد ماندنی‌ترین ساخته‌های ژانر درام، تریلر و روان‌شناختی را در تاریخ صنعت انیمه به یادگار بگذارد.

انیمه‌ای که نگاه منحصر به فردی به مقوله “اجرای عدالت” داشته و تقابل خیر و شر آن پس از گذشت ۱۷ سال هنوز هم در مدیوم انیه بی‌سابقه جلوه کرده و کمتر مجموعه‌ای توانسته تا چنین روایت داستان پرتنش و غیرقابل پیش‌بینی را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد.

در حالی که به خودی خود نمی‌توان محصولی همچون Death Note را در صنعت انیمه پیدا کرد اما در مقاله امروز به سراغ معرفی ۱۰ عنوانی رفته‌ایم که هر یک المان‌های منحصر به فردی همچون ساخته تتسورو آراکی را در خود جای داده‌ و می‌توانند طرفداران دفترچه مرگ را به وجد بیاورند. پس در ادامه این مقاله و معرفی ۲۰ انیمه با ما همراه باشید.

انیمه Tokyo Ghoul (توکیو غول)

انیمه Tokyo Ghoul یکی از معدود آثاری می‌باشد که از لحاظ محبوبیت با وجود روند ناامید کننده‌ای که در پیش گرفت اما همچنان از طرفداران بسیاری در سراسر جهان بهره می‌برد.

این انیمه نخستین‌بار در سال ۲۰۱۴ پخش شد و حول محور پسر جوانی به نام کانکی جریان داشت که به ویروس غول‌ها آلوده شده و برای نجات از مخمصه با وقایع شوکه‌کننده‌ای مواجه می‌شود. Tokyo Ghoul از حال و هوا و لحن بسیار تاریک و پیچیده‌ای بهره برده و حاوی مفاهیم قابل توجه و چالش‌برانگیزی در داستان خود می‌باشد که فصل نخست آن می‌تواند طرفداران Death Note را حسابی سرگرم کرده و به وجد بیاورد.

انیمه Bungo Stray Dogs (سگ‌های ولگرد بانگو)

انیمه Bungo Stray Dogs از چند جهت با Death Note شباهت دارد. انیمه‌ای که میزبان حضور کاراگاهان مختلفی بوده که مجبورند تا با وقایعی ماورایی و شرارت‌بار به تقابل بپردازند.

این انیمه حول محور کاراگاهی عیاش و ولگرد به نام ناکاجیما تمرکز دارد که برای یک آژانس کاراگاهی مرموز فعالیت می‌کند. او وظیفه دارد تا اسرار و رازهایی که این آژانس مشغول تحقیق بر روی آن‌ها می‌باشد را مورد ارزیابی قرار داده و پرونده‌های مربوطه را حل و فصل نماید. Death Note در کنار برخورداری از روایتی کاراگاهی حول محور جوانانی بی‌خانمان، از المان‌های روان‌شناختی جالب توجهی نیز بهره می‌برد که شخصیت‌هایش را به واسطه‌های بازی‌های ذهنی بسیار جذاب در مقابل یکدیگر قرار داده و این مسئله می‌تواند یادآور رویارویی لایت یاگامی و ال برای طرفداران Death Note باشد.

انیمه Steins;Gate (دروازه اشتاینز)

به جرات باید گفت که Steins;Gate یکی از تخصصی‌ترین روایت‌های روان‌شناختی حول محور سفر در زمان را ارائه می‌دهد که از سال ۲۰۱۱ تاکنون کمتر ساخته‌ای در تمامی شاخه‌های سرگرمی توانسته تا در حد و اندازه آن ظاهر شود.

انیمه‌ای که روایت‌گر ۳ دانشمند به رهبری فردی جاه‌طلب است که به واسطه اختراع دیوانه‌وارشان، قابلیت سفر به گذشته را پیدا کرده و علی‌رغم تصورات آن‌ها، این اختراع پیامدهای منفی بسیاری به بار می‌آورد که زندگی بسیاری از آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. قهرمان داستان انیمه Steins;Gate با وجودی که دیوانگی و شرارت‌های لایت یاگامی را ندارد اما باز هم با دلایلی شخصی خود سعی دارد تا از اختراع سفر در زمان استفاده کرده تا بلکه دنیا را از نابودی حتمی به واسطه جنگ جهانی سوم نجات دهد. مسئله‌ای که منجر به خلق روایتی غیرقابل پیش‌بینی و بسیار درگیر کننده شده است.

انیمه Attack On Titan (حمله به تایتان)

حماسه استودیو ماپا یعنی Attack on Titan علی‌رغم آن که در فصل‌های سوم و چهارم تا حدودی با افت کیفیت مواجه شد اما به صورت کلی روایت منحصر به فردی از تقابل خیر و شر را ارائه کرده که برای طرفداران Death Note آشنا به نظر می‌رسد.

حمله تایتان‌های وحشی و غیرقابل مهاری که زندگی ساده ولی دوست داشتنی ارن یگر را در هم می‌شکند، به حدی وحشتناک و غیرقابل تصور جلوه کرده که کینه‌ای عمیق را در دل این نوجوان بی‌گناه قرار داده است. کینه‌ای که در نهایت سر باز کرد و نابودی دنیایی را در پی داشت که ارن برای زیستن در آن شاهد مرگ بسیاری از دوستان و عزیزان خود از حمله مادر خود بود. Attack on Titan نیز به مانند Death Note روایت غیرمتعارفی حول محور “اجرای عدالت” دارد که برگرفته از خشم و کینه غیرقابل کنترل قهرمان اصلی داستان می‌باشد که در نهایت خود به شروری هولناک تبدیل خواهد شد.

انیمه Chainsaw Man (مرد اره‌ای)

انیمه Chainsaw Man یکی از معدود آثار این مدیوم می‌باشد که پیش از پخش به طرز عجیبی دچار هایپ و تبلیغات پر سر و صدایی شد که عملاً حکم رویدادی نمایشی در دنیای انیمه را پیدا کرد.

تفصیر منحصر به فرد این انیمه نسبت به برخورداری از یک زندگی عادی و به دور از جنجال باعث شد تا شاهد اثری درگیر کننده و جذاب باشیم که از جلوه‌های بصری شگفت‌انگیزی برخوردار بوده است. البته که روایت داستان Chainsaw Man نسبت به Death Note بسیار ساده و پیش پا افتاده جلوه کرده اما باید اشاره کرد که هر دوی آن‌ها در دنیای بسیار بی‌رحمی به وقوع می‌پیوندند که مخاطبینش به هیچ عنوان نمی‌توانند انتظار پایانی خوش و خرم را برای قهرمان داستان داشته باشند.

انیمه Classroom of the Elite (کلاس نخبگان)

انیمه Classroom of the Elite علی‌رغم ظاهر رنگارنگی که دارد اما در دل خود رقابتی سخت و غیرقابل پیش‌بینی را میان شخصیت‌هایش به راه می‌اندازد که هر مخاطبی را می‌تواند شگفت‌زده نماید.

در این انیمه شاهد مدرسه عجیب و غریبی هستیم که میزبان حضور دانش‌آموزان بسیار باهوش و نخبه‌ای می‌باشد که آزادی عمل کاملی در محیط آن دارند تا حدی که به مانند یک شهر می‌توانند هرطور که دوست دارند با هر ظاهری به گشت و گذار بپردازند. با این حال این آزادی عمل یک بهایی هم خواهد داشت و آن، قرار دادن این دانش‌آموزان در برابر یکدیگر می‌باشد تا به واسطه بازی‌های ذهنی مختلف، بهترین آن‌ها را پیروز میدان نماید. رویارویی شخصیت‌های باهوش Classroom of the Elite یادآور رقابت لایت یاگامی و ال در انیمه Death Note بوده که اگرچه به بی‌رحمی و خشونت آن جلوه نمی‌کند اما باز هم می‌تواند وقایعی غیرقابل پیش‌بینی را برای مخاطبینش رقم بزند.

انیمه Vinland Saga (حماسه وینلند)

شاید که در نگاه اول نتوان شباهتی بین Vinland Saga و Death Note پیدا کرد. با این حال مبارزه قهرمان اصلی داستان برای دستیابی به آنچه که “عدالت” توصیف می‌شود، وجه تشابه این ۲ انیمه را رقم زده است.

در این انیمه نیز به مانند لایت یاگامی Death Note شاهد قهرمانی به نام تورفین هستیم که در دل بی‌رحمی و خشونت مردم وایکینگ چشم به جهان گشوده و باید به هر نحوی که شده، جایگاه خود را در بین آن‌ها پیدا نماید. با وجودی که قطعاً تورفین به بی‌رحمی و خباثت لایت یاگامی نخواهد بود اما به صورت کلی Vinland Saga نیز داستانی حول محور شخصیتی را روایت کرده که برای دستیابی به خواسته‌هایش، چالش‌ها و مفاهیم انسانی بسیاری را مجبور می‌شود تا زیر پا گذاشته و تن به خواسته‌های شوکه‌کننده‌ای بدهد که در نهایت موجودیت وی را دگرگون خواهد کرد.

انیمه Death Parade (فستیوال مرگ)

مجموعه Death Parade یکی از آثار قابل تأمل در دنیای انیمه به شمار می‌رود که دیدگاه تاثیرگذاری نسبت به مقوله “مرگ” داشته و به مانند Death Note می‌تواند مفاهیم بسیاری را در ذهن مخاطبینش به چالش بکشد.

در این انیمه شاهد دنیایی میان مرگ و زندگی هستیم که در آن شخصیتی به نام دکیم، وظیفه دارد تا هر انسانی که به طریق مختلفی وارد دنیای مردگان می‌شود را مورد قضاوت قرار داده و در نهایت تصمیم بگیرد که فرد مورد نظر به بهشت و یا جهنم دخول کند. تصمیمی که وجدان وی را بارها و بارها به چالش کشیده و مسائل روان‌شناختی بسیاری را رقم می‌زند که یادآور دیدگاه Death Note نسبت به مرگ و عدالت می‌باشد.

انیمه Tomodachi Game (بازی توموداچی)

انیمه Tomodachi Game جزو آن دسته از آثاری به شمار می‌رود که در ابتدا روایت‌گر فضایی شاد و ساده بوده و سپس در یک دگرگونی داستانی، به حدی شوکه‌کننده و تاریک جلوه می‌کند که بسیاری از مخاطبینش را در بهت و حیرت باقی خواهد گذاشت.

این انیمه حول محور جوانی به ظاهر ساده لوح به نام کاتاگیری می‌باشد که با شرایط مالی طاقت‌فرسایی دست و پنجه نرم می‌کند و تنها دلخوشی او حضور دوستانی است که چنین شرایط سختی را برایش قابل تحمل جلوه می‌کنند. با این حال زمانی که تمام دارایی او به یک باره گم شده و دوستانش در مظان اتهام قرار می‌گیرند، دچار فروپاشی شخصیتی شده تا حدی که برای پیدا کردن حقیقت دست به انجام اعمالی شوکه‌کننده و تلخ می‌زند. روایت داستان غافلگیر کننده و بازی‌های ذهنی Tomodachi Game به حدی جذاب است که قطعاً طرفداران Death Note حسابی سرگرم خواهند شد.

انیمه Parasyte: The Maxim (انگل: قاعده کلی)

اگر که بخواهیم انیمه‌ای را نام ببریم که در عین دردناکی و تلخ بودنش، حاوی روایتی پیچیده و مفاهیمی آموزنده باشد، قطعاً Parasyte: The Maxim قدرتمندانه وارد میدان شده و خودی نشان می‌دهد.

دنیای انیمه Parasyte: The Maxim میزبان حضور شخصیتی به نام ایزومی می‌باشد که توسط بیگانگانی ترسناک مورد حمله قرار گرفته و او با یکی از آن‌ها پیوند می‌خورد. پیوندی که بدنش را دچار تغییرات قابل توجهی کرده که برای مخاطبین کم سن و سال به هیچ عنوان تماشای آن توصیه نمی‌شود. مسیر تقابل ایزوکی برای درک چنین موجود بیگانه‌ای و روبرو شدن با وقایع شوکه‌کننده، به حدی تاریک و پیچیده است که یادآور بی‌رحمی دنیای Death Note بوده و به همان اندازه نیز پس از تماشای Parasyte: The Maxim تا مدت‌ها ذهن شما درگیر سوالات و وقایع آن خواهد کرد.

انیمه Ghost in the Shell: Stand Alone Complex (شبح درون پوسته: استند الون کامپلکس)

یکی از مولفه‌هایی که در جذابیت انیمه Death Note تاثیرگذار ظاهر شده، بازی موش و گربه بین ال و لایت یاگامی بود که جلوه هیجان‌انگیزی داشت و این مسئله در انیمه Ghost in the Shell: Stand Alone Complex نیز تکرار شده است.

به صورت کلی فرنچایز Ghost in the Shell از شهرت بسیاری در دنیای انیمه برخوردار بوده و دیدگاه منحصر به فرد آن حول محور آینده بشریت در دنیایی سایبرپانکی، طرفداران بسیاری را در سراسر جهان برایش دست و پا کرده است که حتی هالیوود نیز به سراغ ساخت اقتباسی سینمایی از آن رفت و در نهایت با شکست فجیعی مواجه شد. در Stand Alone Complex شاهد تقابل هیجان‌انگیز، غیرقابل پیش‌بینی و ایدئولوژی‌گونه بین هکری شرور و موتوکو کوساناگی هستیم که علی‌رغم قدیمی بودن سکانس‌هایش اما هنوز هم می‌تواند طرفداران Death Note را به وجد بیاورد.

انیمه Future Diary (خاطرات آینده)

انیمه Future Diary به لحاظ فرم داستانی شباهت قابل توجهی با Death Note داشته و روندی یکسان را به مانند ساخته تسوگومی اوبا دنبال می‌کند.

در این انیمه شاهد نوجوانی به نام یوکیترو آمانو هستیم که به عنوان دانش‌آموز مدرسه، روزهای عادی خود را می‌گذراند. با این حال زمانی که سر و کله خدای فضا و زمان با دفترچه‌ای جادویی پیدا می‌شود، زندگی وی دگرگون شده و وظیفه پیدا می‌کند تا بازی مرگ و زندگی هولناکی را با ۱۱ نفر پیدا نماید. ۱۱ نفری که باید آن‌ها را پیدا کرده و نامشان را درون این دفترچه به ثبت برساند تا کشته شوند؛ وگرنه همین بلا سر خود او خواهد آمد. در همین خلاصه داستان انیمه Future Diary می‌توانید شاهد شباهت عجیب و غریب داستان آن با انیمه Death Note باشید که به طرز قابل ستایشی، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده جلوه کرده است.

انیمه Erased (پاک شده)

انیمه Erased جزو آن دسته از اثاری به شمار می‌رود که علی‌رغم ظاهر دل‌ربایی که دارد اما به شدت دردناک و آزار دهنده بوده و هر مخاطبی از پس تماشای آن بر نخواهد آمد.

این انیمه حول محور نویسنده‌ای به نام فوجینوما جریان دارد که در تمام طول زندگی به ترس از خود دچار بوده و این مسئله دردسرهای بسیاری برایش به همراه داشته است. با این حال به سبب وقوع یک فاجعه بین‌المللی، او مجبور می‌شود تا از توانایی‌های سفر در زمان خود بهره گرفته تا جهان را از نابودی حتمی نجات دهد. Erased این سوال را مطرح می‌کند که سرنوشت بشر در دست خودش بوده یا از پیش نابودی و نجات آن‌ها مقدر شده است؟ سوالی بسیار چالش‌برانگیز که زمینه‌ساز خلق انیمه‌ای تکرار نشدنی شده و مفاهیم انسانی آن می‌تواند تا حدودی یادآور المان‌هایی از داستان Death Note باشد.

انیمه Ergo Proxy (ارگو پراکسی)

اگر که فضای تاریک و سکانس‌های تعقیب و گریز Death Note باعث جلب نظر شما شده است، پس تماشای Ergo Proxy می‌تواند هیجانی وصف نشدنی برایتان به همراه داشته باشد.

این انیمه در دنیایی سایبرپانک و دیستوپیایی جریان دارد که بشریت تا مرز انقراض پیش رفته و تنها قادر به زندگی در یک شهر باقی‌مانده می‌باشد. فاجعه‌ای اتمی باقی‌مانده انسان را مجبور به زندگی درون این شهری کرده که توسط ربات‌هایی بسیار پیشرفته کنترل می‌شود. با این حال زندگی صلح آمیز انسان‌ها و ربات‌ها در کنار یکدیگر دوام چندانی نداشته و به فاجعه دیگری ختم می‌شود که وقایعی هولناک را رقم خواهد زد. قهرمان داستان به مانند شخصیت‌های Death Note اساساً فردی خاکستری بوده و هیچ خوب و بد مطلقی در دنیای وی وجود ندارد که این مسئله زمینه‌ساز خلق سکانس‌هایی شوکه‌کننده و به یاد ماندنی در Ergo Proxy شده است.

انیمه Hell’s Paradise (بهشت جهنم)

انیمه Hell’s Paradise با وجودی که از حال و هوای کاملاً متفاوتی نسبت به Death Note برخوردار است اما در ارائه مفاهیمی همچون عدالت، اخلاقیات، تقابل خیر و شر و باورهای بعضاً احمقانه بشریت تا حدودی مشابه عمل کرده است.

انیمه‌ای که روایت‌گر گروهی از محکومین به اعدام می‌باشد که یکی از آن‌ها از نفرینی برخوردار است که اساساً کشته نمی‌شود. با این حال شوق وی برای کشته شدن زمینه‌ساز وقایع گوناگونی می‌شود که حتی زندگی قهرمان داستان را نیز از این رو به آن رو می‌کند. Hell’s Paradise یکی از جدیدترین آثار استودیو ماپا به شمار می‌رود و همانگونه که پیشتر اشارهه کردیم، مفاهیمی را در خود جای داده که بار معنایی زیادی داشته و برای طرفداران و بینندگان Death Note نام اشنا جلوه خواهد کرد.

انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion (کد گیاس: لولوش شورشی)

در انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion شاهد جهان‌سازی بسیار منحصر به فردی هستیم که هنوز هم با گذشت چندین سال کمتر انیمه‌ای می‌تواند در حد و اندازه آن ظاهر شود و نکته متمایز کننده آن، دیدگاهی است که نسبت به قهرمان داستان یعنی لولوش ارائه می‌کند.

در این انیمه شاهد شاهزاده بریتانیایی جوانی به نام لولوش لامپروژ هستیم. کسی که شاهد مرگ بی‌رحمانه مادرش بوده و نسبت به حکومت سلطنتی پدرش کینه‌ای عمیق در دل داشته است. کینه‌ای که او را مجاب می‌کند تا با بهره‌گیری از قدرت “گیاس” شورشی بزرگ را بر علیه پدرش به راه انداخته و امپراتوری ژاپن را از مالیک بریتانیا خارج نماید. همانگونه که لایت یاگامی با تفکری قهرمانانه وارد داستان شد و در نهایت به ابرشروری بی‌رحم تبدیل گشت که نکته حائز اهمیت انیمه Death Note به شمار می‌رود، لولوش لامپروژ نیز سیر شخصیت‌پردازی شگفت‌انگیزی را تجربه می‌کند که باعث شده تا انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion در این مدیوم برای همیشه جاودان باقی بماند.

انیمه Heaven’s Memo Pad (یادداشت بهشت)

انیمه Heaven’s Memo Pad به عنوان اثری پلیسی با شخصیت‌های نوجوان به شمار می‌رود که می‌تواند یادآور وقایع دزد و پلیسی Death Note برای طرفدارانش باشد.

در این انیمه شاهد نوجوانی باهوش ولی منزوی و افسرده‌ به نام فوجیشیما هستیم که به یک سازمان خصوصی کاراگاهی دعوت شده و وظیفه پیدا می‌کند تا با دختری دوست داشتنی به نام آلیس برای حل و فصل پرونده‌های جنایی همکاری نماید. آلیسی که اساساً زندگی فوجیشیما را برای همیشه دگرگون خواهد کرد. Heaven’s Memo Pad به طرزی عجیب انیمه‌ای نادیده گرفته شده به شمار می‌رود که روایت داستان و شخصیت‌هایش امروزه حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت و شخصیت اصلی آن می‌تواند طرفداران انیمه Death Note را به یاد ال انداخته و سکانس‌های جذابی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

انیمه Monster (هیولا)

انیمه Monster اثری شدیداً درگیر کننده و کالت به شمار می‌رود که بسیاری از بینندگان Death Note پس از پایان ماجراجویی‌های لایت یاگامی به سراغ آن رفته تا بلکه یک شاهکار دیگر دنیای انیمه را با حال و هوایی مشابه تجربه نمایند.

این انیمه روایت‌گر جراح مغز و اعصاب مشهوری به نام دکتر کنزو تنما می‌باشد که در یکی از روزها زمانی که برای جراحی بیمارش آماده می‌شود، دستور می‌گیرد که وی را رها کرده و سیاست‌مداری برجسته را عمل نماید. با این حال او به چنین دستوری اعتنا نکرده و بیمار نخست را مداوا می‌کند. تصمیمی که زندگی وی را نابود کرده و در این بین سر و کله یک قاتل پیدا می‌شود که کادر بیمارستان را به خاک و خون می‌کشد. قاتلی که سبب می‌شود تا انگشت اتهام به سمت دکتر کنزو تنما نشانه برود. به تصویر کشیدن نتیجه تصمیمات هر چند کوچک انسان‌ها در Monster باعث شده تا شاهد یکی از شاهکارهای تکرار نشدنی دنیای انیمه باشیم که تماشای آن می‌تواند هر بیننده‌ای را بر سر جایش میخکوب نماید.

انیمه Psycho-Pass (سایکو پس)

برخی از آثار دنیای انیمه به حدی انقلابی و تاثیرگذار هستند که عملاً این مدیوم را پس از خود برای همیشه تغییر می‌دهند. اتفاقی که در سال ۲۰۱۲ با پخش مجموعه تحسین‌برانگیز و به یاد ماندنی Psycho-Pass به وقوع پیوست.

این انیمه در قرن بیست و دوم جریان داشته و شاهد دنیای بسیار پیشرفته با حال و هوای سایبرپانک هستیم. جایی که بشریت به تکنولوژی پیش‌بینی وقوع جرم و جنابت دست یافته و به دستگیری انسان‌هایی می‌پردازد که در آینده می‌توانند مرتکب جرم‌های گوناگون شوند. تکنولوژی‌ای که انسان‌ها را در برابر یکدیگر قرار داده و زمینه‌ساز جنگی بزرگ و هولناک می‌شود. نوع دیدگاهی که انیمه Psycho-Pass نسبت به اجرای عدالت دارد، می‌تواند تا حدودی با اعمال لایت یاگامی در انیمه Death Note قابل قیاس باشد که در هر دو اثر نام برده شده، شاهد نابودی انسان‌های بی‌گناهی نیز هستیم که به هیچ گناه و جرمی مرتکب نشده و تنها فدای خواسته‌های عده‌ای خودخواه شده‌اند.

انیمه Paranoia Agent (عامل پارانویا)

در نهایت می‌رسیم به انیمه شماره یک این مقاله به نام Paranoia Agent که بنا به عقیده بسیاری از طرفداران Death Note، از روایتی مشابه و به همان اندازه هولناک بهره می‌برد.

این انیمه در شهر موشینو جریان دارد؛ جایی که پلیس با سلسله‌ای از قتل‌های وحشتناک مواجه شده و در نهایت مشخص می‌شود که جوانی به نام شونن بت با چوب بیس‌بال به جان مردم شهر افتاده و در حال سلاخی آن‌ها می‌باشد. در این بین ۲ کاراگاه وارد میدان شده تا بلکه بتوانند چنین جنایت هولناکی را پایان دهند. ماموریتی که برخلاف تصور آن‌ها پیش رفته و به وقایعی شوکه‌کننده و تلخ منتهی می‌شود. از بی‌رحمی و آرمان‌های شخصیت اصلی انیمه Paranoia Agent گرفته تا تقابل وی با نیروهای پلیس و تعقیب و گریزهای بین آن‌ها، شاهد اثری بسیار تاثیرگذار، دردناک، تلخ و شوکه‌کننده هستیم که به راحتی می‌تواند طرفداران انیمه Death Note را با داستان درگیر کننده‌اش، سرگرم کرده و خاطرات به یاد ماندنی بسیاری را برایشان به ارمغان بیاورد.


آیا انیمه دیگری را نیز سراغ دارید که به طریق مختلف بتواند نظر مثبت طرفداران Death Note را جلب نماید؟ به نظر شما دلیل محبوبیت عجیب و غریب داستان تسوگومی اوبا با چه عواملی گره خورده است؟ دیدگاه خود را درباره روایت داستان Death Note و انیمه‌های مشابه آن با ما در میان بگذارید.

منبع: CBR

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو