بهترین سایت های خارجی خرید لباس + نحوه پرداخت و ارسال به ایران

بهترین سایت های خارجی خرید لباس + نحوه پرداخت و ارسال به ایران


منبع: پلازا

4

1402/6/5

09:32


بهترین سایت های خارجی خرید لباس + نحوه پرداخت و ارسال به ایران

تا کنون با خود فکر کرده اید که چرا باید از سایت های معتبر خرید کنیم؟ با شناخت معروف ترین سایت های خارجی خرید لباس، می‌توانید بهترین اجناس را بررسی و گزینه مورد نظر را خریداری نمایید. با توجه به اینکه هزینه قابل توجهی برای خرید اجناس خارجی پرداخت می‌کنید، بدون اطلاع از معروف ترین سایت‌ های لباس، با مشکلات متعددی روبرو خواهید شد. ممکن است حتی ضرر مالی متحمل شوید یا جنس نامرغوبی بخرید. اما خرید لباس از سایت های خارجی با شناخت بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای شما آسان خواهد بود. در ادامه این مطلب از پلازا با 10 مورد از بهترین سایت‌های خارجی آشنا خواهید شد که برای خرید لباس مناسب هستند.

فهرست مطالب

خرید لباس از بهترین سایت های خارجی

مغروف ترین سایت های خارجی لباس

معروف ترین سایت‌های غیرایرانی خرید لباس به واسطه برندهایی که معرفی می‌کنند، مورد توجه عموم مردم در کشورهای مختلف قرار گرفته‌اند. از طرفی استفاده از سیستم‌های پرداخت ارزی مانند پی پال و پرفکت مانی به مردم ساکن ایران فرصتی داده‌اند که پرداخت هزینه سفارش‌ لباس را به سهولت انجام دهند. در ادامه شما را با معروف ترین سایت های لباس آشنا خواهیم کرد.

برندهای مختلفی در دهه‌های اخیر روی کار آمده‌اند که لباس‌های تولیدی آنها نه در کشور مبدأ، بلکه در سطح جهان شهرت دارد، زارا، ال سی وایکیکی و ایسوس نمونه‌هایی از این برندها هستند. اما در ادامه وبسایت‌هایی را معرفی می‌کنیم که برای خرید پوشاکی این برندها بهترین انتخاب هستند.

1- خرید از سایت زارا Zara

زارا Zara یکی از معروف ترین سایت های لباس است که در 1975 راه اندازی شد. در طی این سال‌ها به عنوان یکی از معتبرین خرده‌فروشان حوزه مد و فشن شناخته شد. جالب است بدانید که برند زارا در سال 2010 اولین آنلاین‌شاپ خود را تأسیس کرد. از همان زمان خرید لباس از سایت های خارجی برای مردم سراسر جهان امکان‌پذیر شد.

2- خرید از ASOS

ASOS یکی دیگر از برندهای معروفی است که در حیطه مد، پوشاک زنانه و لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. این برند بریتانیایی در طی دو دهه اخیر امکان خرید اینترنتی بیش از 850 برند در حوزه لوازم آرایشی، پوشاک و اکسسوری‌هایی مانند ساعت، دستبند و عینک را فراهم کرده است. همچنین در حوزه پوشاک، لباس‌هایی روانه بازار کرده که مربوط به برند ایسوس هستند.

3- خرید از بوهو Boohoo، از معروف ترین سایت های خارجی خرید لباس

بوهو - بهترین سایت های لباس خارجی

سایت بوهو یکی از معروف‌ترین سایت‌های خارجی است که خرید آنلاین پوشاک را با قیمت‌های متعدد برای مشتریان میسر کرده است. سایت بریتانیایی بوهو فروش پوشاک مردانه و زنانه را در گروه سنی 16 تا 30 ساله انجام می‌دهد. لباس مجلسی، کت و شلوار، کفش پاشنه بلند، کفش کتانی و تی‌شرت مردانه از مهم‌ترین اقلام سایت بوهو به حساب می‌آیند.

4- Need Supply، فروشگاه لباس‌های کلاسیک و قدیمی

برند Need Supply فروشگاهی شیک با اجناس گران‌قیمت است اما ویژگی متمایزکننده آن قدیمی بودن طرح لباس‌هایی است که در این سایت به فروش می‌رسند. در ضمن خرید آنلاین پوشاک زنانه و مردانه از بسیاری از برندهای آمریکایی معروف و برندهای جهانی دیگر در این سایت به سهولت انجام می‌شود.

  • سایت Need Supply

5- شی این Shein، مدرن اما اقتصادی

شی این

شی این یکی از معروف ترین سایت های لباس است که مشتریان می‌توانند لباس‌های مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند. آنچه باعث شهرت شی این در سطح جهانی شده، توجه آن به برندهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی است. در نتیجه خرید انواع پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه، کیف و اکسسوری‌ها برای مردمی با توان مالی مختلف میسر است.

6- خرید سایت The Outnet

اگر قصد دارید که پوشاک لوکسی خریداری کنید وتخفیف‌هایی تا 75 درصد از آن شما شوند، اوت نت می‌تواند بهترین سایت به حساب می‌آید. در این فرآیند، اپلیکیشن اوت نت دسترسی خریداران به محصولات بیش از 350 برند مختلف را آسان کرده است.

7- Shopbop از معروف ترین سایت های لباس

Shopbop را به عنوان معروف ترین فروشگاه آنلاین لباس در جهان می‌شناسند. البته پوشاکی با مدل‌های شیک و ویژه و قیمت‌‌های بسیار بالا در این سایت به فروش می‌رسند. شما می‌توانید محصولات برندهایی مانند پرادا، دولچه و گابانا و بالمین را در این سایت به فروش برسانید.

8- خرید از فروشگاه آنلاین زنانه Moda Operandi

برند Moda Operandi

Moda Operandi یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاینی است که امکان خرید انواع پوشاک زنانه را برای مشتریان فراهم کرده است. این سایت خارجی با عرضه لباس‌های شیک و لاکچری توانسته جایگاه خود را در صدر معروف ترین سایت های لباس حفظ کند.

9- خرید از فروشگاه آنلاین Dress to Impress

اگر شما هم مانند بسیاری از خریداران لباس از فروشگاه‌های آنلاین، تمایل دارید لباس‌هایی با مدل‌های جدید و منحصربه‌فرد به تن کنید، فروشگاه درس تو ایمپرس به شما لباس‌هایی با مدرن‌ترین طرح‌های شیک ارائه می‌دهد.

10- فروشگاه متفاوت Lisa Says Gah

لیزا بولر مؤسس فروشگاه Lisa Says Gah بیان کرد که در صدد برآمد تا فروشگاهی راه‌اندازی کند که متفاوت از سایر فروشگاه‌های رایج آن زمان در حوزه پوشاک باشد. به همین دلیل ابتدا دست به طراحی زد و پوشاکی با مدل‌های متفاوت ساخت. پس از آن فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرد تا خریداران از هر جای دنیا از محصولاتش را خریداری کنند.

نحوه خرید و پرداخت سایت‌های خارجی لباس از ایران

اکنون که معروف ترین سایت های خارجی خرید لباس را می‌شناسید، بهتر است به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توان از ایران کار خرید از سایت‌های آنلاین لباس را انجام داد.

سایت خارجی خرید لباس از ایران

برای اینکه بتوانید از سایت‌های خارجی خرید آنلاین لباس در ایران خرید کنید، پیشنهاد می‌کنیم که مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد آدرس سایت خارجی مورد نظر شوید.
  • اکانت خود را در سایت فروشگاه آنلاین خارجی بسازید.
  • دسته‌بندی‌های مختلفی را انتخاب کنید که برای پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه مد نظر دارید.
  • لباس‌های مختلف را انتخاب کرده تا سبد خریدتان آماده شود
  • پس از آن برای پرداخت باید یکی از درگاه‌های پرداخت مرتبط با سیستم پرداخت آنلاین را انتخاب نمایید.
  • پس از آن باید منتظر بمانید که سفارش تأیید و آماده شود. نهایتاً در بازه زمانی مشخص برای شما ارسال خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه سفارش در سایت خارجی، آن هم از ایران دردسرهایی دارد که شرکت‌های واسط تسهیل‌کننده این امر هستند. تنها باید:

  • وارد سایت واسط شوید و در آنجا اکانت بسازید.
  • بعد از پرداخت حق اشتراک نوبت به کلیک روی «خرید کالا از سایت های خارجی» می‌رسد.
  • اکنون سایت فروشگاه را انتخاب کرده و میزان هزینه سفارش را به واحد ارزی مورد نظر وارد می‌کنید.
  • با تکمیل درخواست و ثبت اطلاعات حساب بانکی پرداخت انجام می‌شود.
  • اکنون باید منتظر پیگیری درخواست توسط کارشناسان سایت واسط و تکمیل سفرش لباس از سایت خارجی باشید.

نکته: حتما هنگام خرید از سایت خارجی مورد نظر به شرایط ارسال به ایران توجه نمایید. اگر سایت خارجی امکان ارسال به ایران را نداشت حتما با کارشناسان سایت های واسط هماهنگی های لازم را برای چگونگی ارسال و دریافت کالا در ایران انجام دهید.

هزینه های سفارش لباس از سایت های خارجی

هنگامی که به مرحله پرداخت هزینه‌های سفارش لباس از سایت‌های خارجی وارد می‌شوید، باید یا از کارت‌های اعتباری مستر، ویزا و امریکن  اکسپرس بهره‌مند شوید یا در سیستم‌های پرداخت آنلاین مانند پرفکت مانی و پی پال برای پرداخت در این سایت‌های خارجی استفاده کنید.

‌امنیت خرید لباس از سایت های خارجی

برای اینکه کار خرید لباس از سایت های خارجی را بدون دردسر و نگرانی انجام دهید باید سایت‌های معتبر را انتخاب کنید. زیرا سایت‌های معروف به مشتریان متعهد بوده و امنیت لازم برای خرید از سایت را تأمین می‌کنند. به نحوی که سیستم پرداخت ارزی معتبری برای مشتریان در دسترس است. در ضمن اطلاعات حساب بانکی و کارت اعتباری آنها امن است.

نکات مهم هنگام خرید لباس از سایت های خارجی

نکات خرید لباس از سایت های خارجی

پس از آنکه سایت‌های معتبر خارجی را برای خرید آنلاین انتخاب کردید، باید دست به کار شوید. اما چند نکته مهم وجود دارند که توجه به آنها ضروری است.

  • با جنس پارچه‌های مختلف آشنا شوید. به این ترتیب بدانید کدام نوع از لباس‌ها را می‌پسندید. کتان، الیاف طبیعی، پشمی، نخ پنبه و سایر موارد.
  • سایز خود را به درستی انتخاب کنید. زیرا مرجوع کردن سفارش‌های سایت‌های خارجی هزینه‌بر و زمان‌بر است.
  • از جدول سایزبندی سایت استفاده نمایید. برای اینکه پوشاک با سایز مناسب را سفارش دهید، از جدول‌هایی استفاده کنید که در سایت قرار داده شده‌اند.
  • برای اطمینان از کیفیت محصول انتخابی، حتماً نقد و بررسی‌ها و همچنین رتبه‌بندی‌های خریداران را مطالعه نمایید.
  • با توضیحات و مقررات سایت برای ارسال، دریافت و ثبت فاکتور سفارش‌ها یا حتی قوانین مرجوع کردن سفارش آشنا شوید.

سؤالات متداول خرید لباس از سایت های خارجی

بهترین سایت های خارجی خرید لباس کدامند؟

سایت‌های زارا، ایسوس، شی این، بوهو، نید سپلای، اوت نت، شاپ باپ، درس تو ایمپرس و مودا اپراندی از سایت‌های معروف برای خرید لباس هستند.

نحوه خرید از سایت‌های آنلاین لباس از ایران چگونه است؟

برای خرید باید آدرس سایت را در نوار آدرس وارد کنید. پس از ورود در سایت و ساختن اکانت، در آن جستجو نمایید. سپس نوبت به انتخاب پوشاک و پرداخت هزینه با کارت اعتباری یا سیستم پرداخت آنلاین می‌رسد.

پرداخت هزینه‌های سفارش لباس از سایت‌های خارجی چگونه انجام می‌شود؟

با داشتن کارت‌های اعتباری مستر، ویزا کارت و امریکن اکسپرس یا استفاده از سیستم پرداخت ارزی آنلاین باید هزینه‌ها را پرداخت کرد.

نکات مهم هنگام خرید لباس از سایت های خارجی کدامند؟

خرید از سایت معتبر، توجه به جدول سایزبندی، انتخاب لباس با سایز مناسب، توجه به قوانین سایت و پرداخت از روش مطمئن نکات مهم خرید لباس هستند.

جمع بندی

در این مقاله از پلازا توضیح دادیم که برندهای معروف اجناس خود را در معروف ترین سایت های خارجی خرید لباس به فروش می‌رسانند. در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از این سایت‌ها، جدیدترین مدل‌های لباس را خریداری کنید. سایت‌های زارا، ایسوس، شی این، بوهو، نید سپلای، اوت نت، شاپ باپ، درس تو ایمپرس و مودا اپراندی معروف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین هستند. اما عدم آگاهی شما از این سایت‌ها منجر به خرید از سایت‌هایی خواهد شد که امنیت کافی ندارد، نسبت به آماده کردن و ارسال سفارش‌ها مسئولیت‌پذیر نیستند و پشتیبانی آنلاین برای حل مشکلات احتمالی ندارند. اما سایت‌های مذکور محصولات بهترین برندها را عرضه می‌کنند، انتخاب سایز مناسب را برای شما میسر می‌کنند و شما فرصت استفاده از کارت‌های اعتباری یا سیستم‌های پرداخت آنلاین مناسب را دارید.

شما کدام سایت خارجی را برای خرید لباس انتخاب می‌کنید؟ و کدام روش پرداخت هزینه سفارش‌ها را در ایران مناسب تر میدانید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو