طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ با ایده های شیک و متفاوت

طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ با ایده های شیک و متفاوت


منبع: آرگا

2

1402/6/5

23:04


خانم هایی خاص و ساده پسند اغلب به دنبال طرح های ساده هستند که در عین سادگی، باکلاس و زیبا می باشند. این موضوع محدود به یک زمینه و یک موضوع نبوده و همه موارد از جمله طراحی ناخن را شامل می شود. در این مطلب ایده هایی دوست داشتنی از طراحی ناخن ۱۴۰۲ به تصویر می کشیم.

طراحی ناخن یکی از قسمت های مهم برای داشتن یک استایل زیبا و ایده آل است که می توانید در کنار انتخاب لباس و آرایش و شینیون مناسب متناسب با سلیقه خود انتخاب و به کار ببرید. قطعا هماهنگی طرح ناخن با استایل شما اهمیت بالایی دارد. خب حالا که تصمیم به دیزاین ناخن های خود گرفتید، بهتر است با انواع مدل های طراحی ناخن از جمله طراحی ناخن ساده، طراحی ناخن دو رنگ، طراحی ناخن سه بعدی، طراحی ناخن فانتزی، طراحی ناخن خطی آشنایی پیدا کرده و سپس با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. در این انتخاب باید هماهنگی با استایل، رنگ پوست دست، نوع آرایش و … علاوه بر نظر خودتان سهیم باشند. در این مطلب ایده هایی شیک اما در عین حال ساده را به نمایش می کشیم. در ادامه تصاویری زیبا و شیک از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ را تقدیم نگاهتان می کنیم.

طراحی ناخن ساده و منحصر به فرد

۵۱ طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ زیبا و باکلاس

اغلب دخترخانم های شیک و باکلاس ساده بودن را دوست دارند  که این سادگی در استایل، مدل مو، آرایش و حتی طراحی ناخن آنها مشهود می باشد. از ویژگی های طرح ناخن ساده می توان به کار بردن رنگهای کلاسیک و ساده و اغلب رنگهای ساده ای همچون مشکی، سفید، قرمز و صورتی با الگوها و طرح های ساده ی نقطه ها، خط های ریز و … اشاره داشت. و اما یکی از مزایای این طراحی ناخن مناسب بودن آن برای محیط کار، مهمانی و اداره می باشد.

طراحی ناخن ساده جدید و جذاب

دیزاین ناخن ساده و ایده آل ۱۴۰۲

ایده هایی زیبا و خاص از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲

50 طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ برای خوش سلیقه ها

طراحی ناخن ساده و باکلاس

50 طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ برای دخترخانم ها

طراحی ناخن ساده و جذاب

دیزاین ناخن ساده برای زیبایی همراه با سادگی

طراحی ناخن ساده و شیک

چند نکته مهم و استادانه برای دیزاین ناخن

  1. پیش از آغاز مانیکور لازم است اثر لاک قبلی را پاک کنید و بعد ناخن خود را بگیرید، اگر ریشه پوستی در اطراف ناخن دارید را نیز با ناخن گیر بگیرید. اگر می خواهید از شکستن ناخن های خود جلوگیری کنید، می توانید کمی قبل تر در حد چند ثانیه آن را خیس نمایید.
  2. سپس می توانید با کمک سوهان شکل دلخواهی به ناخن های خود داده و آنها را دایره و یا هر شکل دیگری شکل بدهید و در واقع آن را صاف کنید.
  3. استون ها گزینه خوبی برای همیشه هیدراته بودن ناخن محسوب نمی شود، به کار بردن زیاد استون ها موجب ایجاد لکه های سفید می گردد. در عوض استون می توانید از لاک پاک کن ها بهره ببرید.
  4. برای خیس نمودن و لایه برداری ناخن های خود در مانیکور خوب است دستهایتان را در آب ولرم بگذارید، مقداری آب گرم درون تشت ریخته و پس از اینکه مطمئن شدید، دمای آب مناسب است, ماده ای تمیزکننده به آب بیفزایید. البته زیاده روی در این کار نیز آسیب رسیدن به ناخن و پوست شما می شود. تمیز کننده صورت می تواند به خوبی کاربرد داشته باشد، هر عامل قلیایی قادر به خشک کردن پوستتان و از بین بردن لایه های خشک می شود.
  5. دلیل کمرنگ شدن لاک های مختلف را می توان در ناصبور بودن خانم های عزیز هنگام لاک زدن عنوان کرد، موقع لاک زدن صبر کنید تا سطح لاک نخست کاملا خشک گردد و بعد لاک زدن ناخن دیگر را شروع نمایید که کیفیت و رنگ فرمولاسیون لاک دلیل آن نیست.
  6. افزودن مقداری لایه بردار پیش از آغاز به کار قادر است تفاوت بسیاری به وجود آورده و حفظ کردن آن قادر است نتیجه ای خوب را رقم بزند. بعد از تمیز کننده ای بهره ببرید تا لایه ی مدنظرتان را لایه برداری کنید. دقت کنید این ماده از محدوده ناخن خارج نشود زیرا می تواند از رشد ناخن جلوگیری کرده و به پوست آسیب برساند.
  7. هرگز ظرف لاک را همچون ظرف ریمل تکان ندهید.
  8. عده ای تمایل دارند تا انگشت های آن ها از اندازه واقعی خود بزرگتر دیده شود، در این صورت خوب است از لاک های براق و اکلیلی بهره ببرید. برر همین اساس جهت تمیز کردن لاک های سخت می توانید از توپ های پنبه ای که با استون آغشته نموده اید برای تمیز کردن ناخنتان از لاک بهره ببرید.
  9. همیشه بعد از پدیکور و مانیکور به هیچ وجه دوش آب داغ نگیرید، آب داغ مانند نوشیدن آب خنک برای سلامتی پوست و مو زیان بار می باشد. رطوبت و گرمای زیاد می تواند مواد کار شده و حتی موجب کثیف شدن لباستان گردد، در ضمن ممکن است کیفیت و رنگ لاک شما را خراب نماید. تا حداقل دو ساعت بعد از لاک زدن به جمام نروید.

دیزاین ناخن ساده و نکات کاربردی

ایده هایی زیبا از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲

50 طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ برای خانم های خوش سلیقه

طرح های شیک و ساده برای دیزاین ناخن

دیزاین ناخن ساده و نکات استادانه

ایده هایی جذاب از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲

دیزاین ناخن ساده و جذاب ۱۴۰۲

طراحی ناخن با طرح و الگوهای ساده خطوطف نقاط و ...

دیزاین ناخن ساده برای خاص پسندها

ایده هایی کیوت از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲

50 طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ برای خانم های خوش سلیقه

دیزاین ناخن ساده و جذاب ۱۴۰۲

طراحی ناخن ساده جدید

دیزاین ناخن ساده برای مکان ها و مناسبت های مختلف

دیزاین ناخن ساده و نکات و موارد کاربردی

طرح های منحصر به فرد و ساده برای دیزاین ناخن

ایده هایی جذاب از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲

ایده هایی خاص از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲

دیزاین ناخن ساده برای زیباتر بودن

دیزاین ناخن ساده برای مکان ها و مناسبت های مختلف

طراحی ناخن ساده جدید و منحصر به فرد

50 طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ شیک و کیوت

دیزاین ناخن ساده برای جذابیت بیشتر

دیزاین ناخن ساده برای مکان ها و مناسبت های مختلف

50 طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ زیبا

طراحی ناخن ساده و شیک

دیزاین ناخن ساده + نکات پرکاربرد

دیزاین ناخن ساده و زیبا ۱۴۰۲

ایده هایی دوست داشتنی از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲

50 طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ برای خانم های باکلاس

طراحی ناخن ساده یک طراحی دوست داشتنی

دیزاین ناخن ساده برای مکان ها و مناسبت های مختلف

دیزاین ناخن شیک و لاکچری با رنگ سال ۱۴۰۲

دیزاین ناخن ساده با نکات پرکاربرد

طراحی ناخن ساده انتخابی مناسب

طرح های زیبا و ساده برای دیزاین ناخن

ایده هایی لاکچری از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲

50 طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ زیبا و دوست داشتنی

طراحی ناخن کفشدوزکی با رنگ های قرمز و سیاه جذاب و شیک

ایده هایی جدید از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲

طرح های کیوت و ساده برای دیزاین ناخن

دیزاین ناخن ساده و نکات مفید

در این مطلب گالری زیبا و متنوعی از طراحی ناخن ساده ۱۴۰۲ را به نمایش کشیدیم، امیدواریم از مشاهده آن همراه ما لذت برده و برایتان مفید واقع شده باشد و بتوانید با کمک آن اگر قصد یک طراحی ناخن ساده را دارید، به هدف برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو