از سیر تا پیاز وام بازنشستگی تامین اجتماعی! | 30 میلیون وام فوری ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی بدون نیاز به ضامن!!

2

1402/6/6

08:03


از سیر تا پیاز وام بازنشستگی تامین اجتماعی! | 30 میلیون وام فوری ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی بدون نیاز به ضامن!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام بازنشستگان کشوری از 12 به 15میلیون تومان اجرایی شده است.صندوق بازنشستگی کشوری به منظور حمایت اجتماعی و اجرای طرح‌های رفاهی از بازنشستگان دورۀ جدید ارائه تسهیلات وام بازنشستگان را به اجرادرآورده است.طبق آخرین خبرها چند نوبت از وام بازنشستگان  پرداخت شده است. مقدار وام بازنشستگان در حال حاضر 30 میلیون تومان است. در ادامه آخرین خبرها از وام بازنشستگان را می خوانید.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از فراهم شدن مقدمات پرداخت وام ۲۰۰ میلیون ریالی به ۴۰ هزار مستمری‌بگیر این سازمان خبر داد.

وی گفت: این وام حداکثر تا هفته آینده و به صورت متمرکز به حساب ثبت نام کنندگان واریز خواهد شد.

وام بازنشستگان

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در ارتباط با سهمیه وام بازنشستگان و میزان پرداختی تا امروز گفت: متاسفانه تا امروز فقط دور اول وامِ بازنشستگان کارگری تامین اعتبار و به حساب بازنشستگان واریز شده است؛ از ابتدای امسال فقط به حدود پنج هزار بازنشسته وام پرداخت شده است.

او در ارتباط با وام مرحله‌ی دوم گفت: قرار بود وام مرحله‌ی دوم در شهریور پرداخت شود اما هنوز اعتبار اختصاص نیافته و واریزی‌ها شروع نشده است. علاوه بر ثبت نامی‌های قبلی که هنوز وام خود را نگرفته اند، سازمان ۴۰ هزار سهمیه‌ی جدید وام برای سراسر کشور اعلام کرده که مجدداً بازنشستگان ثبت نام کرده‌اند.

به گفته‌ی دهقان‌کیا، بازنشستگان بسیاری در انتظار وام هستند؛ تعداد زیادی در کانون‌ها ثبت نام کرده‌اند که اسامی برای بانک رفاه ارسال شده است، این به جز ۴۰ هزار سهمیه‌ای است که خود سازمان اعلام کرده است.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران ابراز امیدواری کرد تا قبل از دهم شهریور واریز وام بازنشستگان کارگری آغاز شود.

او تاکید کرد: بازنشستگانی داریم که بیش از یکی دو ماه منتظر وام مانده‌اند؛ امیدواریم در همین هفته یا هفته‌ی آینده با تامین اعتبار کافی پرداختی‌ها صورت بگیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو