اولین شکست نوه محمد علی کلی | هواداران نا راضی از شکست نوه محمد علی

3

1402/6/7

05:50


اولین شکست نوه محمد علی کلی | هواداران نا راضی از شکست نوه محمد علی

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

نیکو علی والش شنبه شب در مقابل سونا آکیل بازی کرد و به دلیل تصمیمی بحث‌برانگیز، شکست خورد. این جوان ۲۳ ساله هر هشت بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشت، به جز تساوی با «دنی رزنبرگر» در ماه مِی که به دلیل مثبت شدن تست مواد مخدر رزنبرگر کنسل شد.

طرفداران از شکست علی عصبانی شدند

طرفداران بلافاصله در رسانه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند و مدعی شدند که از علی والش حداقل یک تساوی در بازی شش راندی ربوده شده است، و یکی از آنها در توییتر نوشت: «نیکو علی والش از وگاس به تازگی در تولسا مورد سرقت قرار گرفت. او در آن مبارزه پیروز شد.» دیگری اضافه کرد: «دزدی! نیکو علی والش هر دور را برد!»

در پایان مبارزه کاملا مشخص بود که علی والش از تصمیم داوران به شدت عصبانی است، در حالی که حریف کامرونی او از این پیروزی غرق شادمانی بود. علی والش توسط تیم همیشگی خود که شامل مادرش راشده علی و پدرخوانده‌اش فلاوا فلاو، که یکی از بزرگ‌ترین خواننده‌های پشتیبان موسیقی رپ است، همراهی شد. آن‌ها به سراسر آمریکا سفر می‌کنند تا از نیکو و برادرش بیاجو که به عنوان یک آماتور راه خود را در دنیای MMA باز می‌کند، حمایت کنند.

علی والش اخیراً در مورد چالش سختی که به لطف نام خانوادگی‌اش با آن روبه‌رو است، گفت: «همه می‌خواهند یک علی را ناک‌اوت کنند.»

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو