اوپو واچ 4 پرو (Oppo Watch 4 Pro) معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

منبع: تکراتو

2

1402/6/8

14:32


شرکت اوپو دیروز طی کنفرانسی در کنار رونمایی از گوشی تاشو موردانتظار Find N3 Flip ساعت اوپو واچ 4 پرو را با طراحی زیبا و مشخصات قدرتمند معرفی کرد.

اوپو واچ 4 پرو (Oppo Watch 4 Pro) معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

شرکت اوپو دیروز طی کنفرانسی در کنار رونمایی از گوشی تاشو موردانتظار Find N3 Flip ساعت اوپو واچ 4 پرو را با طراحی زیبا و مشخصات قدرتمند معرفی کرد.

ساعت اوپو واچ 4 پرو از یک پنل AMOLED منحنی 1.91 اینچی با ویژگی نمایشگر همیشه روشن (AOD) و فناوری LTPO برخوردار است. لازم به ذکر است که قابلیت AOD به‌جای رنگ‌های سیاه و سفید، به‌طور تمام رنگ محتوا را نشان خواهد داد. این پنل همان‌طور که اعلام شد از یک شیشه خمیده برخوردار است و وضوح آن هم 378 در 496 با 326PPI خواهد بود.

ساعت Watch 4 Pro اوپو همچنین از طراحی جدید و تازه‌ای بهره می‌برد که آن را متفاوت از سری پیشین خود کرده است. این ساعت هوشمند با بهره‌گیری از یک قاب فولادی ضدزنگ 316 به‌جای آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. همچنین به‌منظور بهبود بافت و استحکام آن از سرامیک بهره‌برداری شده است. این مدل با بند سیلیکونی یا چرمی ارائه خواهد شد. از طرفی وزن این ساعت هوشمند بدون بند چیزی در حدود 52.3 گرم است.

بیشتر بخوانید:‌ اپل واچ ایکس (Apple Watch X) به عنوان متفاوت‌ترین ساعت هوشمند اپل معرفی می‌شود!

سایر مشخصات و قیمت اوپو واچ 4 پرو

ساعت هوشمند اوپو واچ 4 پرو در درون خود از تراشه‌های دوگانه Qualcomm Snapdragon W5 در کنار چیپست BES 2700 بهره می‌برد. مورد نخست احتمالاً وظایف سنگین‌تری را به انجام خواهد رساند درحالی‌که دومی در حالت کم‌مصرف کاربرد دارد. این تراشه‌ها همراه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی کار می‌کنند.

ساعت هوشمند جدید اوپو از حسگرهای گوناگون مرتبط با سلامتی جهت ردیابی 24 ساعته ضربان قلب، اکسیژن خون، سطح قند خون، ردیابی خواب و موارد دیگر برخوردار خواهد بود.

اوپو واچ 4 پرو

این محصول حتی قادر خواهد بود تا به کاربران در خصوص ریتم نامنظم قلب هشدار داده، استرس شما را اندازه‌گیری می‌کند و همچنین ارزیابی خروپف خواب را انجام می‌دهد. از طرفی برای کودکان، این دستگاه از حالت Classroom و بیش از 100 حالت ورزشی برخوردار است که بسیار برای دانش آموزان دبیرستانی به‌کار می‌آید.

دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه ساعت پرچمدار اوپو شامل پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی (مانند دویدن، بدمینتون، تنیس و موارد دیگر)، بلوتوث 5.0، پشتیبانی از سیم‌کارت (China Unicom ،China Telecom و China Mobile)، آنالیز ECG ،NFC، کنترل حرکتی، USB-Type C، باتری 570 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از Beidou ،GPS ،Galileo ،GLONASS و QZSS خواهد بود.

اوپو واچ 4 پرو

بنابر ادعای اوپو با یک بار شارژ کامل، این ساعت امکان دارد تا 14 روز با استفاده سبک دوام بیاورد. با بهره‌گیری زیاد هم احتمالاً عمر باتری به 5 روز کاهش می‌یابد. از طرفی 10 دقیقه شارژ هم می‌تواند تا 24 ساعت عمر باتری را به ارمغان بیاورد و در کل شارژ کامل 65 دقیقه به طول می‌انجامد. این ساعت از دستگاه‌هایی که اندروید 8 و بالاتر یا iOS 13 یا بالاتر را اجرا می‌کنند، پشتیبانی خواهد کرد.

اوپو واچ 4 پرو در دو رنگ با اسامی Polar Night Black (سیلیکونی) و Dawn Brown (چرمی) قابل تهیه است. قیمت مدل نخست 2299 یوان (تقریباً 315 دلار) است، همچنین مدل دوم 2499 یوان (تقریباً 343 دلار) خواهد بود. اما، اوپو ساعت جدید خود را با تخفیف تنها 2199 یوان (تقریباً 302 دلار) و 2399 یوان (تقریباً 329 دلار) برای پیش‌خرید، در دسترس قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات و قیمت اوپو واچ 4 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو