برای پاییز چه بپوشم؟ استایل شیک برای دورهمی دوستانه

برای پاییز چه بپوشم؟ استایل شیک برای دورهمی دوستانه


منبع: تیپ زا

3

1402/6/8

17:02


برای پاییز چه بپوشم؟ استایل شیک برای دورهمی دوستانه برای پاییز چه بپوشم؟ استایل شیک برای دورهمی دوستانه : در پاییز چه بپوشم؟ این سوالی است که حداقل چند هفته است که از خودمان می‌پرسیم و فکر می‌کنیم فقط به آن پاسخ داده‌ایم. ما درباره ترندهای برتر فصل پیش رو با شما صحبت کرده ایم […]

برای پاییز چه بپوشم؟ استایل شیک برای دورهمی دوستانه

برای پاییز چه بپوشم؟ استایل شیک برای دورهمی دوستانه : در پاییز چه بپوشم؟ این سوالی است که حداقل چند هفته است که از خودمان می‌پرسیم و فکر می‌کنیم فقط به آن پاسخ داده‌ایم. ما درباره ترندهای برتر فصل پیش رو با شما صحبت کرده ایم و به جزئیات در مورد کت هایی که قرار است برای چند ماه آینده غالب خواهند بود پرداخته ایم.

ما بهترین استایل جدید پاییزی را از شیک‌ترین فروشگاه‌های ترسیم کرده‌ایم و تأیید کرده‌ایم که کدام لوازم جانبی تا زمان قابل پیش‌بینی در همه جا وجود خواهند داشت.

برای پاییز چه بپوشم؟ استایل شیک برای دورهمی دوستانه

برای پاییز چه بپوشیم:

کلید داشتن یک کمد لباس پاییزی این است که اطراف خود را با اصول فصلی قابل اعتماد احاطه کنید قطعاتی که قابل تعویض هستند و می توان آنها را با یکدیگر لایه بندی کرد و بدون زحمت با هر چیز دیگری که در کمد شما آویزان است، کنار هم قرار داد.

بنابراین کدام قطعات چنین قدرتی دارند؟ در زیر ما چک لیستی از لوازمی که می‌توانید هر پاییز بیرون بیاورید، جمع‌آوری کرده‌ایم – برخی از آنها احتمالاً قبلاً انجام داده‌اید! ورق بزنید تا ببینید این فصل دقیقا چه لباسی بپوشید.

بیشتر بخوانید: کمد لباس کپسولی برای پاییز 2024

1. ژاکت های همه کاره

نکات سبک: برای اطمینان از حداکثر پتانسیل سایش، به دنبال پالت های تک رنگ یا خنثی در سایه های ساده باشید.

برای پاییز چه بپوشم؟ استایل شیک برای دورهمی دوستانه

2. ژاکت‌های کشباف

 ژاکت‌های کشباف و جامپرها همیشه پایه‌های اصلی استایل پاییزی خواهند بود اما پشم‌ها برای سال 2023 به موقع‌تر هستند.

برای پاییز چه بپوشم؟ استایل شیک برای دورهمی دوستانه

3. جوراب بافی

آیا فقط ما هستیم یا سرمایه گذاری روی جوراب شلواری جدید یکی از بهترین مراسم پاییزی است؟ به دنبال جفت های درجه یک باشید و از آنها مراقبت کنید (مثلاً آنها را در آب سرد بشویید) تا مطمئن شوید که در کل فصل دوام دارند.

ممکن است عادت داشته باشید که جوراب بافی خود را به قیمتی کم بخرید، اما ارزش آن را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید.

برای پاییز چه بپوشم؟ استایل شیک برای دورهمی دوستانه

4. ست های بافتنی

مطمئناً در پاییز لباس بافتنی را به اندازه کافی از بین می برید زیرا می توانید این پارچه ها را جداگانه یا با هم بپوشید. در حال حاضر، ما انواع رنگ های پاییزی را ترجیح می دهیم.

ست های بافتنی

5. بوت های بلند تا زانو

امسال ترندهای بوت زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما هرگز نمی توانید با یک جفت چکمه چرمی کلاسیک تا زانو اشتباه کنید. به دنبال مدل‌های پاشنه‌دار باشید که می‌توانید بدون نگرانی از قبل از سرما و یخ آن را بپوشید.

بوت های بلند تا زانو

6. بلوز دکمه دار

وقتی هوا برای جلیقه ها یا جلیقه های شلخته خیلی سرد می شود، به بلوزهای دکمه دار زیبا روی بیاورید. استایل‌های سفید با هر چیزی که دارید کار می‌کند و زیر جلیقه‌های بافتنی مرسوم، لایه‌های استثنایی به نظر می‌رسد.

بلوز دکمه دار

7. تاپ های یقه گرد

یقه‌های رول مانند در فصل پاییز بخشی غیرقابل از یونیفرم مد با اولین اشاره هوای سردتر شروع به پوشیدن لباس خود کنید.

تاپ های یقه گرد

8. لباس های آستین بلند

زمان و مکانی برای دست های نود وجود دارد و پاییز نیست برای حفظ گرما به دنبال لباس های آستین بلند (ترجیحاً در پارچه های بافتنی) باشید.

لباس های آستین بلند

9. شلوار جین 

شلوار جین گشاد امسال محبوبیت خود را نشان می‌دهد اما نباید پاهای راسته مطمئن خود را فراموش کنید آنها نه تنها شیک به نظر می رسند بلکه به احتمال زیاد به اندازه کافی باریک هستند که بتوانند در بوت های شما قرار بگیرند.

شلوار جین 

10. چرم

می دانید که پاییز است که چرم دوباره به قفسه ها می خورد چه پارچه‌های واقعی یا مصنوعی را انتخاب کنید این پارچه سنگین باعث می‌شود که سرما را از بین ببرد و در عین حال ظاهر شما را با هوای خنک جلوه دهد.

چرم

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 4 روش برای پوشیدن لایه های کلاسیک پاییزی این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را در پایین همین پست به  اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو