مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی منتشر شد [+جدول]

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی منتشر شد [+جدول]


منبع: تکراتو

2

1402/6/9

13:01


مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی منتشر شد. شرکت آرین پارس موتور، نسخه هیبریدی کراس‌اور جذاب و پرفروش لاماری را به زودی وارد بازار می‌کند.

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی منتشر شد [+جدول]

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی منتشر شد. شرکت آرین پارس موتور، نسخه هیبریدی کراس‌اور جذاب و پرفروش لاماری را به زودی وارد بازار می‌کند.

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی توسط شرکت آرین موتور منتشر شد. آرین موتور به عنوان شرکت مونتازکننده این شاسی‌بلند جذاب قرار است نسخه هیبریدی خودرو محبوب لاماری را در نمایشگاه خودرو مشهد که از 9 شهریورماه آغاز می‌شود در معرض دید قرار دهد. اما با نگاهی به مشخصات و تصاویر منتشر شده از این شاسی‌بلند می‌بینیم که لاماری ایما هیبریدی نسبت به نسخه معمولی تغییرات اندکی داشته است.

بیشتر بخوانید: دنا پلاس هیبریدی توسط ایرانخودرو معرفی می‌شود [+مشخصات فنی احتمالی]

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی منتشر شد

شرکت آرین موتور قصد دارد از ۹ شهریور در نمایشگاه خودرو‌ مشهد ۱۴۰۲ از نسخه هیبریدی شاسی‌بلند لاماری ایما پرده‌بردای کند. در همین راستا این خودروساز ساعاتی قبل به‌صورت رسمی کاتالوگ لاماری ایما هیبریدی را در وب‌سایت خود منتشر کرد که در ادامه با مشخصات و امکانات Lamari EAMA HEV آشنا خواهیم شد.

لاماری ایما از لحاظ طراحی نسبت به مدل قبلی خود تغییرات زیادی را تجربه نکرده و طراحان برای آن یک فیس‌لیفت جزئی را در نظر گرفتند که بخش عمده تغییرات آن در بخش جلو رخ داده است. طراحان مجموعه سپر، جلوپنجره و کاپوت را بازطراحی کردند و در نمای جلوی آن ورودی‌های هوای بزرگتر با خطوط‌‌ تیزتر نیز به‌چشم می‌خورد که باعث ایجاد نمای تهاجمی‌تر نسبت به قبل شده است. البته چراغ‌های اصلی بدون تغییر مانده است.

طراحان برای نمای عقب نیز از یک سپر جدید استفاده کردند که ترکیب آن با روکش پلاستیکی برجسته به‌همراه خروجی‌های هوای تزئینی در دو طرف و دیفیوزر بزرگ باعث شده تا نمایی تهاجمی‌تر از قبل ایجاد شود.

مشخصات فنی و امکانات رفاهی لاماری ایما هیبریدی

لاماری ایما هیبرید به یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی به‌همراه یک موتور برقی مجهز شده است. پیشرانه بنزینی قدرتی برابر با ۱۶۸ اسب‌بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. قدرت تولیدی پیشرانه برقی نیز ۱۷۴ اسب‌بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر است. این خودرو ظرف مدت ۸ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و مصرف سوخت آن نیز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به‌شکل ترکیبی حدود ۵.۳ لیتر اعلام شده است.

از امکانات مهم این خودرو می‌توان به سنسورهای نور و باران، نورپردازی جدید داخل کابین، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ۶ ایربگ ایمنی، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو از عقب، شارژر وایرلس، آینه داخلی ضد تابش نور، کلاستر دیجیتالی پیوسته با مولتی‌مدیا، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با گرم‌کن و سردکن، سیستم کنترل هوشمند نور بالا، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سیستم کنترل پایداری و کشش، جک برقی در صندوق عقب، سیستم هشدار برخورد از جلو، هشدار باز بودن درها، رادار هشدار خروج از خط، رادار هشدار وجود اجسام در نقاط کور اشاره کرد.

کاتالوگ لاماری ایما هیبریدی

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی منتشر شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: گجت نیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو