خرید شومیز و بافت و پلیور از فروشگاه اینفینیتی

خرید شومیز و بافت و پلیور از فروشگاه اینفینیتی


منبع: ترنجی

5

1402/6/9

20:03


تصور کنید ماه های مهر و آبان فرا رسیده و به دنبال انتخاب و خرید بافت پاییزه یا شومیز مناسب فصل سرما هستید. از کجا می دانید که چه نوع بافت یا شومیزی برایتان مناسب تر است؟

تصور کنید ماه های مهر و آبان فرا رسیده و به دنبال انتخاب و خرید بافت پاییزه یا شومیز مناسب فصل سرما هستید. از کجا می دانید که چه نوع بافت یا شومیزی برایتان مناسب تر است؟ طی دو سال اخیر سلیقه‌ی مردم به سمت لباس های اور سایز و کمی گشاد با رنگ های خنثی همچون طوسی، مشکی و سفید و گاهی هم نسکافه ای و قهوه ای سیر کشیده است. پاییز به اندازه زمستان فصل سردی نیست، اما پوشیدن بافت ها و شومیز هایی که جنس مناسبی دارند می تواند به شما کمک کند استایل جذاب تری برای خود بسازید. اگر به دنبال انتخاب بافت پاییزه وشومیز با جنس پارچه مناسب برای پاییز ِپیش رو هستید، پیشنهاد میکنیم خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

پلیور زنانه

یکی از لباس‌های راحت و شیک برای فصل زمستان انواع بافت‌های زنانه هستند. گاهی حتی بعضی از مدل‌های ظریف و خوش‌ رنگ را می‌توان با انواع شلوار جین ست کرد و تیپ اسپرت جذابی را ایجاد کرد.

پلیورهای زنانه نسبت به بافت‌های مردانه تنوع طرح و مدل بیشتری دارند و معمولا به شکل نیم‌تنه، بلند، چسب، آزاد و حتی دارای مدل‌های مجلسی هستند.

گاهی اوقات خانم‌های جوان برای اینکه جذاب‌تر به نظر برسند، بافت‌های گشادتر را تهیه می‌کنند. دقت کنید در صورتی که قصد دارید در زیر پولیورتان بلوز دیگری بپوشید، سایزی را انتخاب کنید که کمی برایتان آزاد باشد.

بافت پاییزه کاردیگان (بافت جلو دکمه)

بافت جلو دکمه یا ژاکت های کشباف پشمی از طریق زیپ یا دکمه‌ی جلو باز و بسته می شوند. غالبا آنها را روی تی شرت ها یا پیراهن ها می پوشند. تغییر استایل با بافت های جلو دکمه راحت است. برخی از آنها بدون جیب و گروهی دیگر با جیب عرضه می شوند؛ چیزی که به ندرت در ژاکت های پلیور دیده می شود. اگر بافت های جلو دکمه یقه گرد را انتخاب کنید می توانید آنها را به تنهایی بپوشید اما بافت های یقه هفت جلو دکمه برای پوشیدن با بلوز یا تیشرت های متنوع انتخاب بهتری هستند.

کاردیگان

کاردیگان

بافت جامپر و پول اور (Jumper & Pullover)

جامپر ها شباهت زیادی به ژاکت ها دارند. آستین های این نوع بافت پاییزه کمی بلندتر است و در شکل های مختلف ساده یا قلاب بافی عرضه می شود. گاهی هم نمونه هایی از آن در قالب پارچه کشباف یا پنبه را می توانید پیدا کنید.

پول اور ها گروهی از بافت های پاییزه هستند که مانند جامپر ها از جلو بسته و کمی گشاد هستند. این نوع از بافت ها جدا از بافت های یقه گرد، یقه اسکی و یقه هفت در نظر گرفته می شوند. حتی میتوان زیر آنها یک پیراهن بلند برای گرمتر شدن پوشید. پول اور ها کمی از جامپر ها کشیده تر هستند، چسبان بوده و یقه گرد تری دارند. در تصویر زیر می توانید تفاوت هر دوی آنها را مشاهده کنید.

جامپر (سمت راست) و پول اور (سمت چپ)

جامپر (سمت راست) و پول اور (سمت چپ)

بافت یقه گرد و یقه هفت

بافت پاییزه یقه گرد و یقه هفت سالهاست که از مُد نمی افتد. در گذشته اغلب ورزشکاران از این بافت ها برای جلوگیری از پیشامد حساسیت های پوستی استفاده می کردند و آنها را به عنوان گرمکن می پوشیدند. بافت پاییزه یقه گرد سادگی خاصی دارد و میزان گرم کنندگی آن حتی در انتهای پاییز که سرمای هوا شدت می گیرد، بسیار زیاد است. کسانی که به فکر یک استایل شیک و عادی برای کار و گردش هستند، می توانند بافت یقه گرد را انتخاب کنند.

بافت پاییزه یقه هفت ظاهر ِنسبتا رسمی تری نسبت به بافت های یقه گرد دارد و به شما اجازه می دهد پیراهن ها یا شومیز های بلندتان را زیر آن بپوشید، به خصوص اگر قصد دارید کمی لاغرتر دیده شوید. ساخت استایل های رسمی و همه پسند با این نوع بافت ها بسیار آسان است. نوع Texture و ساختار بافتی های یقه هفت و یقه گرد مانند پول اور ها تنوع چشمگیری دارد.

بافت پاییزه بوی فرند

بافت پاییزه بوی فرند (همانند سایر استایل های بوی فرند) چسبان نیستند و اندام فرد را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهند. این نوع از بافت ها به صورت یقه هفت عرضه می شوند. جنس اغلب آنها نرم، پشمی و کشمیری است. در تصویر زیر می توانید نمونه ای از این بافت ها را مشاهده کنید. شایان ذکر است که این نوع بافت برای کسانی که اندام درشتی دارند، مناسب نمی باشد.

بافت بوی فرند

بافت بوی فرند

وست بافتنی ها

وست ها یا جلیقه هایی که در قالب بافت پاییزه عرضه شده اند، از دو سال گذشته تا به امروز میان بسیاری از خانم ها محبوب شده اند. طرح بافت های این نوع وست ها متنوع است، برخی از آنها دارای طرح چهارخانه هستند در حالی که مدل های دیگر به صورت کاملا ساده و تک رنگ عرضه می شوند. وست بافتنی ها در کنار یک شومیز یقه دار سفید فروخته می شوند که برای پوشیدن در فصل پاییز بسیار مناسبند. شما می توانید بر حسب سلیقه خودتان نوعِ یقه هفت یا یقه گرد ِآنها را انتخاب کنید.

وست بافتنی ها

وست بافتنی ها

بافت های یقه زیپ دار و یقه سه سانت

بافت های یقه زیپ دار و یقه هفت مشابه یکدیگر هستند. زیپ موجود در این بافت ها برای زیبایی نیست و می توان در صورت لزوم آنها را باز یا بسته کرد. بافت های یقه سه سانت شبیه یقه اسکی ها هستند؛ تفاوت اصلی میان ِآنها عدم تنگ بودنِ بافت یقه سه سانت و تک لایه بودنِ یقه کشباف است. اگر به بافت های یقه اسکی علاقه دارید اما به خاطر گرم بودنِ بیش از حد آنها برای فصل پاییز نمی توانید این نوع بافت ها را بپوشید، می توانید بافت های یقه سه سانت یا یقه زیپ دار را انتخاب کنید.

بافت تونیک

بافت تونیک

بافت پاییزه تونیک

این نوع بافت پاییزه بسیار گشاد است و به صورت یقه اسکی یا یقه سه سانتی و یقه گرد عرضه می شود. بسیاری از تونیک های پاییزه تا روی زانو بلندی دارند. اُور سایز بودن ِآنها برای کسانی مناسب است که عاشق پوشیدن لباس های گشاد هستند و دوست دارند با این نوع بافت ها به استقبال فصل پاییز بروند. شما می توانید بافت تونیک را با سایر لباس ها مانند کت های بلند، پالتوها و امثالهم بپوشید و از استایل پاییزی تان لذت ببرید.خرید این بافت و پلیور ها از سایت فروشگاه پوشاک اینفینیتی بسیار راحت می باشد.

انتخاب رنگ و پارچه شومیز مناسب برای فصل پاییز

در کنار بافت پاییزه شما می توانید شومیز های رنگارنگ که دارای طرح های مختلف هستند، بپوشید. انتخاب مدل شومیز براساس بافتی که به تن می کنید بر عهده شماست، اما نوع پارچه تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهری و خاصیت گرم کنندگی آن دارد. شومیز های مناسب برای فصل پاییز شامل پارچه‌ی کرپ حریر ِدارای آستر، گاباردین که سخت تر از سایر جنس های پارچه ها چروک می شوند، پوپلین، کشمیر، فلانل، جین و سوزنی هستند. این پارچه ها علاوه بر خاصیت گرم کنندگی روی بدن شما سنگینی ایجاد نمی‌کنند و اجازه می دهند تا کل مدتی که آنها را به تن دارید احساس راحتی داشته باشید.

انتخاب رنگ شومیز به نوع بافت پاییزه ای که به تن می کنید مربوط می شود. برخی رنگ ها وجود دارند که برای پوشیدن در فصل پاییز مناسب تر هستند. همچنین اگر به نحوه لباس پوشیدنِ اغلب کسانی که به استایل خود اهمیت می دهند دقت کنید متوجه می‌شوید که آنها پوشیدنِ این نوع رنگ ها را در فصل پاییز بیشتر ترجیح می دهند.

شما می توانید رنگ های گرم مثل نارنجی یا زرد را برای فصل پاییز انتخاب کنید. خرید شومیز یا بافت پاییزه با این رنگ ها ایده خوبی به نظر می رسد. اگر به رنگ های گرم و روشن علاقه ندارید، جای نگرانی نیست. رنگ هایی مانند سبز زیتونی در کنار رنگ نسکافه ای یا رنگ های شتری، خاکی و کرمی انتخاب های جذابی به حساب می آیند. امروزه اغلب مردم ترجیح می دهند که شومیز هایی بخرند که پارچه آنها براق بوده و رنگ های ملایمی مانند یاسی و صورتی بسیار کمرنگ دارند.

انتخاب استایل پاییزه با بافت و شومیز مناسب

حتما برای خرید بافت پاییزه و خرید شومیز مناسب این فصل رنگ پوست تان را در نظر بگیرید و انتخاب هوشمندانه داشته باشید. برای اینکه کار شما را آسان‌تر کنیم یک راهنمای کوچک برای انتخاب رنگ متناسب با تناژهای پوستی مختلف در تصویر زیر آورده ایم. شما می توانید برای پیدا کردن نتایج دقیق و جزئی تر سرچ بیشتری انجام دهید.

خرید شومیز اینترنتی

شما باید لباسی مناسب با اندازه تن خود انتخاب کنید. بهتر است پیش از خرید نسبت به اندازه‌های بدن خود آگاهی لازم را داشته و پس از آن اقدام به خرید نمایید.

در زمان خرید به صورت آنلاین بهتراست دقت کافی نسبت به مشخصات و اندازه‌های درج شده لباس داشته و آن را با اندازه‌های خود مقایسه کنید. در فروشگاه اینترنتی اینفینیتی می‌توانید مشخصات کامل از سایز بندی محصولات را مشاهده کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو