با بهترین مدل های شومیز زنانه آشنا شوید

منبع: زیت نت

3

1402/6/19

12:38


شومیزهای زنانه در سال های اخیر در میان پرمصرف ترین لباس های مجلسی و میهمانی دسته بندی شده و مورد…

شومیزهای زنانه در سال های اخیر در میان پرمصرف ترین لباس های مجلسی و میهمانی دسته بندی شده و مورد استفاده بسیاری از خانم ها بوده اند. بانوان در انتخاب لباس های میهمانی خود بسیار سخت پسند هستند و فاکتورهای متعددی را برای خرید یک لبااس مناسب مورد نظر قرار می دهند. شومیزهای زنانه یکی از لباس های پرکاربرد در میهمانی های امروزی هستند که با انواع دامن، شلوار و… ست می شوند. برخی از شومیز در زیر مانتو و برای تکمیل استایل روزانه خود استفاده می کنند. در ادامه به بررسی جدیدترین مدل های این محصولات می پردازیم.

جدیدترین شومیزهای زنانه

برای خریدی ایده آل باید همواره به فهرست پوشاک ترند یا مد روز دقت داشته باشید. دنیای مد وسعت قابل توجهی دارد و همه روزه بهترین مدل های پوشاک زنانه و مردانه را ارائه می دهد. در این زمینه شومیزهای زنانه با تنوع قابل توجهی ارائه می شوند که هر یک از آن ها برای برخی از خانم ها جذابیت دارند. برای خریدی بهتر در میان این محصولات شما را با بهترین مدل های شومیز آشنا می کنیم.

شومیزهای مخصوص زیر مانتو

یکی از محبوب ترین دسته بندی های شومیز، محصولات زیر مانتویی به شمار می روند که در کنار مانتوهای میهمانی و کژوال استایلی جذاب برای خانم ها به وجود می آورند. برای انتخاب یک شومیز زیر مانتویی باید به سبک و طراحی مانتوی خود دقت داشته باشید. در صورتی که از مانتوهای طرح دار استفاده می کنید، باید شومیزی ساده تر به کار ببرید. همچنین در کنار مانتوهای ساده، یک شومیز طرح دار و دیزاین شده انتخابی ایده آل به شمار می رود.

شومیزهای نخی و اسپرت برای این مصارف بهترین انتخاب هستند. همچنین اغلب شومیزهای زیر مانتویی با طراحی و دیزاین ساده تری در بخش یقه، آستین ها و… ارائه می شوند.

مدل های شومیز زنانه

شومیزهای مجلسی

برخی از شومیزهای زنانه برای استفاده در مجالس دیزاین می شوند. این محصولات جذاب در کنار کفش های مجلسی و پاشنه دار، شلوارهای شیک و… به کار برده شده و استایل جذابی برای شما رقم می زنند. انواع شومیزهای مجلسی به صورت کار شده ارائه می شوند و حالت رسمی و نیمه رسمی دارند. طرح ها و مدل های به کار رفته در بخش آستین، یقه و… در شومیزهای مجلسی پرکارتر بوده و آراستگی لباس های میهمانی شما را افزایش می دهد.
شومیزهای کژوال

یکی از کاربردی ترین دسته بندی های شومیز زنانه مدل های کژوال هستند که با انواع استایل های روزانه شما ست شده و طراحی جالبی دارند. این محصولات برای پوشیدن در منزل نیز قابل استفاده بوده و خیلی پرکار و شلوغ نیستند. پارچه ها به کار رفته در این مدل شومیز برای مصارف روزانه بسیار ساده و راحت انتخاب شده و نیازهای خانم ها را برآورده می کنند.

بهترین شومیزهای زنانه در شنل قشم

پیش تر با بهترین دسته بندی های شومیز زنانه در دنیای مد آشنا شدید. این محصولات در مدل های ساده، مجلسی و زیر مانتویی ارائه می شوند که هر یک مصارف خاص خود را برای خانم ها دارند. در فروشگاه شنل قشم این محصولات با تنوع بسیار بالایی ارائه شده و کلیه نیازهای خانم ها را در بر می گیرند. برخی از دسته بندی های پر فروش این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

شومیز زنانه کنفی

شومیزهای تولید شده با پارچه کتان در دسته شومیزهای کژوال قرار می گیرند و نهایت سادگی دیزاین می شوند. ظاهر زیبای این شومیزها برای استفاده در میهمانی های دوستانه بسیار مناسب است. انواع آن ها با شلوارهای چسبان و لگ های شیک قابل استفاده بوده و دیزاین جذابی در استایل شما به وجود می آورند. شومیزهای بلند نخی کنفی با طرح های مد روز ارائه شده و برای استفاده در فصول گرم سال بهترین انتخاب به شمار می روند.

مدل های شومیز زنانه

شومیز زنانه پاییزه

یکی دیگر از دسته بندی های مهم شومیز زنانه، مدل های پاییزه این محصولات هستند که اغلب از الیاف گرم تری در طراحی و دوخت آن ها استفاده شده است. این محصولات نیز با تنوع قابل توجهی در دسترس خانم ها قرار می گیرند. طراحی دوخت اغلب این شومیزها ساده است و تمایز آن ها در شکل و طراحی پارچه آن ها می باشد. جنس الیاف به کار رفته در آن ها با هم تفاوت دارد و این مسئله شکل ظاهری آن ها را نیز متمایز می کند. شومیزهای وارداتی پاییزه با استفاده از پارچه های ضخیم کبریتی، تو کرک و… ارائه شده و هر یک مصارف خاص خود را دارند.

شومیز زنانه چهار خونه

یکی از ترندهای دنیای امروز انواع لباس های چهارخونه هستند که در مدل های متنوعی در اختیار خانم ها و آقایان قرار می گیرند. شومیزهای چهارخونه نیز طرفداران بی شماری در میان خانم ها دارند و به عنوان مانتو، شومیز و… به کار می روند. این شومیزها با الیاف پارچه ای سبک تولید شده و رنگ بندی متنوعی دارند. بر روی برخی از آن ها طرح های گل، اشکال هندسی و… نیز درج شده اند که بر زیبایی این محصولات می افزایند. این لباس های زنانه طراحی ساده ای دارند و در عین حال بسیار شیک دیزاین شده اند. انواع شومیزهای چهارخونه در دسته محصولات اسپرت زنانه قرار گرفته و با شلوارهای جین بیشترین هماهنگی را خواهند داشت.

شومیز نخی تابستونه

شومیزهای نخی یکی دیگر از مهمترین دسته بندی های محصولات زنانه به شمار می روند که استایل خانم ها را برای روزهای گرم تابستانی دیزاین می کند. این شومیزهای خاص و شیک با الیاف سبک و راحتی تولید می شوند که از تعریق بالای خانم ها در فصول گرم پیشگیری می کنند. انواع آن ها برای استفاده در منزل و میهمانی های دوستانه انتخاب شده و در کنار انواع اکسسوری های زنانه جذاب تر می شوند. مدل های طرح دار این شومیزها با پارچه های زیبا و کارشده در فروشگاه شنل قشم در دسترس مشتریان عزیز قرار دارند.

شومیز زنانه گلدوزی شده

استفاده از طرح های گلدوزی شده در طراحی پوشاک زنانه یکی از ترندهای دنیای مد در عصر حاضر به شمار می رود. این طراحی ها بر روی انواع شومیزهای زنانه نیز اجرا می شوند و بر زیبایی این پوشاک می افزایند. بر روی سر آستین ها، بخش یقه و… شومیزهای زیبای زنانه از طرح های گلدوزی استفاده می شود که دیزاین جذابی در لباس های زنانه به وجود می آورند.

مدل های شومیز زنانه

نکات انتخاب بهترین مدل های شومیز زنانه

برای انتخاب بهترین شومیزهای زنانه باید به مجموعه نکات زیر دقت داشته باشید:

پیش از انتخاب شومیز شلوار و دامن مربوط به آن را انتخاب کنید.
شومیزها را هماهنگ با ابعاد اندام های بدن خود انتخاب کنید تا استایلی زیباتر داشته باشید.
توجه به رنگ شومیز و هماهنگی آن با رنگ پوست شما نیز یکی از اصول انتخاب این پوشاک به شمار می رود.
برای انتخاب بهترین شومیزها باید به کاربری خود نیز دقت داشته باشید.

جمع بندی

در این قسمت برخی از برترین مدل های شومیز زنانه را بررسی کردیم. شما می توانید برای خرید شومیز زنانه ارزان اینترنتی + قیمت شومیز مجلسی جدید زنانه از فروشگاه شنل قشم به این فروشگاه مراجعه و در کنار انواع لباس های رسمی و کژوال خود از آن ها استفاده کنید. این شومیزها با ظاهری منحصر به فرد و کیفیتی بالا در دسترس خانم ها قرار می گیرند. برای انتخابی ایده آل بد نیست نگاهی به نکات ساده انتخاب بهترین مدل های شومیز بیاندازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو