نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی


منبع: تیپ زا

2

1402/6/10

13:37


نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی : مد سرگرم کننده است مدل دادن به یک لباس یک راه عالی برای به جریان انداختن خلاقیت شما است. اما گاهی اوقات (و برای برخی از ما) ممکن است طاقت فرسا باشد. ببین من متوجه شدم […]

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی : مد سرگرم کننده است مدل دادن به یک لباس یک راه عالی برای به جریان انداختن خلاقیت شما است. اما گاهی اوقات (و برای برخی از ما) ممکن است طاقت فرسا باشد. ببین من متوجه شدم این یک صنعت سریع و در حال تغییر است. ترند ها و سبک ها در یک چشم به هم زدن می آیند و می روند. 

در این مجموعه در مورد برخی از گمراه کننده و سخت‌ترین بخش‌های استایل‌سازی به شما توصیه‌هایی برای استایل می‌دهم.

من تمام نکات ترفندها خود را برای کمک به شما در ایجاد لباس ها بیان می کنم. همچنین من همه چیز را در سه درجه سختی مثال می زنم تا راحت تر ببینید چه کاری می توانید انجام دهید.

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی

مینیمالیسم چیست؟

مینیمالیسم به هر چیزی اطلاق می‌شود که در طراحی، مد، معماری، موسیقی و غیره از آن کاسته شده باشد. زینت، جزئیات یا علاقه این در مورد چیزهایی است که ساده هستند خسته کننده نیستند.

مینیمالیسم به شدت تحت تأثیر طراحی و معماری سنتی ژاپن قرار گرفته است.

معمولاً وقتی کسی می خواهد سبک خود را در این مسیر طی کند کمد لباسی کپسولی درست می کند ایده مدرن کمد لباس کپسولی به صاحب بوتیک لندن سوزی فاکس نسبت داده شده است و قدمت آن به دهه 1970 باز می گردد.

کمد لباس کپسولی با تعداد محدودی در یک پالت رنگی منسجم، معمولا خنثی، و با چند استایل فصلی برای اضافه کردن در طول سال ایجاد می‌شود.

در حالی که مینیمالیسم تماماً در مورد سادگی است و کمدهای کپسولی کاربردی هستند در واقع ایجاد آن به آن راحتی که به نظر می رسد نیست.

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی

چگونه یک کمد لباس کپسولی ایجاد می کنید؟

ابتدا از خود بپرسید که می خواهید چه بپوشید؟ وقتی شروع به برنامه ریزی کپسولی خود می کنید، واقعاً به این فکر کنید. تعداد زیادی مقاله و راهنماهای کمد لباس کپسولی آنلاین وجود دارد که می تواند شما را به مسیر درست هدایت کند اما از آنها دقیقاً همان طور استفاده کنید: یک راهنما، نه یک الگو لباس هایی را انتخاب کنید که برای شما، سبک زندگی و حس مد شما منطقی باشد.

هیچ تعداد جادویی از آیتم ها وجود ندارد همانطور که در بالا ذکر کردم مقالات زیادی در مورد کمدهای کپسولی وجود دارد که تعداد مشخصی از اقلام را در اختیار شما قرار می دهند و ادعا می کنند که اگر از این حد عبور کنید پس کمد لباس کپسولی نیست.

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی

معمولاً این عدد 10 است حقیقت این است که هیچ عددی وجود ندارد که به طور جادویی برای نیازها و سبک همه اعمال شود محدوده یک کمد کپسولی بسته به نیازهای شما می تواند از حدود 10 تا 25 مورد باشد.

کت زمستانی، بوت ، صندل، همه ما این چیزها را داریم آنها را به عنوان وسایلی برای کمد لباس کپسولی خود در نظر نگیرید آنها را نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که برای کمد لباس کپسولی خود انتخاب می کنید با وسایل فصلی شما نیز منطقی باشد.

پالت رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید رایج ترین توصیه برای ایجاد یک کمد لباس کپسولی این است که آن را تا حد امکان خنثی نگه دارید تا حداکثر استفاده از وسایل را داشته باشید.

در حالی که در این پست من یک پالت رنگ خنثی را انتخاب کردم اگر نمی خواهید مجبور نیستید این کار را انجام دهید. می توانید به کت ها، ژاکت ها و تاپ های خود رنگ اضافه کنید و قسمت پایینی را خنثی نگه دارید یا برعکس.

ترندها را به حداقل برسانید هدف کمد لباس کپسولی این است که ضایعات را به حداقل برساند و ماندگاری طولانی داشته باشد به همین دلیل است که قطعات کلاسیک و جاودانه باید پایه کمد شما باشند.

اگر واقعاً می‌خواهید یک قطعه شیک به آن اضافه کنید از خود بپرسید که آیا مدت زیادی پس از از مد افتادن آن به پوشیدن آن ادامه می‌دهید و سپس تصمیم بگیرید که آیا به آن نیاز دارید یا نه.

خلاقیت و نوآوری بهترین متحدان شما خواهند بود اقلام خود را آزمایش کنید نحوه پوشیدن آنها را به حداکثر برسانید و الگوها و بافت ها را برای ایجاد ظاهر یا زیبایی شناسی متفاوت با هم ترکیب کنید.

اگر به راهنمای عمیق تری برای ساخت کمد کپسولی خود نیاز دارید راهنمای ما برای ایجاد یک کمد کپسولی شیک را ببینید.

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی

در اینجا خلاصه ای از مواردی است که قبل از رسیدن به لباس ها انتخاب کردم.

4 تاپ و 1 لباس

تاپ کمد و لباس کپسولی. تی شرت سفید، پیراهن یقه اسکی سفید، پیراهن یقه اسکی مشکی، پیراهن آستین بلند سبز، لباس بلند بافتنی سبز.

برای این چالش 4 تاپ مختلف و یک لباس انتخاب کردم. من متوجه شدم که 5 مورد مقدار مناسبی از تاپ / موارد اضافی هستند: 1 مورد در روز کاری. سه تا از تاپ ها در رنگ های خنثی هستند من از آخرین تاپ و لباس برای اضافه کردن کمی رنگ به کمد لباسم استفاده کردم.

ته کمد کپسولی دامن چهارخانه قهوه ای، شلوار جین آبی، شلوار سبز ، دامن میدی جین مشکی.
سپس یک شلوار جین آبی، یک شلوار یک دامن مینی چهارخانه و یک دامن میدی جین مشکی انتخاب کردم همه آنها خنثی هستند و به راحتی با تاپ ها جفت می شوند.

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی

اکسسوری و کفش

اکسسوری و کفش کمد لباس کپسولی. جوراب شلواری قهوه‌ای، جوراب شلواری مشکی، کمربند مشکی، بوت های مشکی روی زانو، کفش‌های کتانی سفید، کیف پارچه‌ای برزنتی.

برای کفش‌ها می‌دانستم که راحتی و تطبیق‌پذیری می‌خواهم بنابراین یک جفت کفش ورزشی سفید، بوت های جوراب مشکی و چند بوت مشکی روی زانو انتخاب کردم. این به من این امکان را داد که ظاهری روزانه به شب ایجاد کنم یا برخی از لباس ها را با هم ترکیب کنم.

برای اکسسوری‌هایم آن را به یک کمربند مشکی، جوراب شلواری قهوه‌ای و مشکی، یک کیف برزنتی نگه داشتم.

نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال | نکات برای استایل‌سازی

پایه لباس – تی شرت سفید و شلوار جین آبی

برای آسان‌تر کردن زندگی‌ام 5 پایه لباس ایجاد کردم و دو نسخه از هر کدام را ایجاد کردم: یکی معمولی و دیگری جذابتر . به این ترتیب می‌توانستم بدون از دست دادن وقت صبح، انتخاب کنم که کدام یک برای روز یا رویداد من مناسب‌تر است.

استایل مینیمال دخترانه

اولین موردی که به آن فکر کردم این بود که شلوار جین آبی و تی شرت سفیدم را ست کنم.

لباس شماره 1 – کژوال

لباس خنثی مینیمالیستی شماره 1: تی شرت سفید، شلوار جین آبی، پیراهن فلانل بژ، کفش ورزشی سفید، کیف کتانی برزنتی.

الگوی و تناسب پیراهن عملاً ظاهر راحتی پاییزی را فریاد می زند و گرافیک روی لباس بدون غلبه بر رنگ های خنثی ظاهر، رنگ می بخشد.

استایل مینیمال دخترانه

لباس شماره 2 – منحصر به فرد باشد

لباس خنثی مینیمالیستی شماره 2: تی شرت سفید، شلوار جین آبی، کت پشمی مشکی، کفش رزگلد، چکمه های جوراب مشکی

برای ایجاد یک نسخه برجسته از آخرین لباس فقط مجبور شدم چند چیز را عوض کنم پایه ام را حفظ کردم: شلوار جین آبی و یک تی شرت سفید به جای فلانل، کت پشمی مشکی را پوشیدم کفش‌های کتانی را با بوت های مشکی و کتانی برزنتی را با کفش‌ پاشنه دار عوض کردم.

لباس رنگ خنثی

پایه لباس – لباس بافتنی

برای پایه لباس دوم، من لباس بافتنی خاکستری/سبز را انتخاب کردم این لباس آستین های بلند و قد میدی دارد بنابراین در پاییز و زمستان بسیار کاربردی است این در اصل یک لباس به خودی خود است بنابراین مجبور شدم خودم را به چالش بکشم تا تنبل نباشم و راه‌های خلاقانه‌ای برای طراحی آن پیدا کنم.

لباس رنگ خنثی

لباس‌های خنثی مینیمال

لباس شماره 3 – کژوال

لباس بافتنی سبز، کت پشمی مشکی، پارچه بوم، کفش ورزشی سفید

برای نسخه کژوال لباس بافتنی سبز را پوشیدم سپس برای اینکه آن را دنج تر کنم کت پشمی مشکی ام را پوشیدم هر دو بلند هستند اما طول یکسانی ندارند بنابراین به جای اینکه بر یکدیگر غلبه کنند یکدیگر را به خوبی تکمیل می کنند.

جوراب‌های ضخیم و مچ پا و کفش‌های ورزشی سفیدم را پوشیدم تا حالتی اسپرت به لباس بدهم در نهایت من پارچه ای را انتخاب کردم زیرا گرافیک روی آن سایه سبزی مشابه سبز لباس دارد و این کل لباس را با هم ترکیب می کند.

کژوال

لباس خنثی مینیمالیستی شماره 4:

لباس بافتنی سبز، یقه اسکی سفید، کمربند مشکی، چکمه های جوراب مشکی

برای برداشت خنثی مینیمالیستی، می‌خواستم با لباس خلاق‌تر باشم یکی از کارهای مورد علاقه من برای انجام دادن زمانی که درگیر یک کالا هستم، پوشیدن آن به روشی متفاوت از آنچه در نظر گرفته شده است است. بنابراین تصمیم گرفتم این لباس را به عنوان دامن بپوشم.

بعد، یک پیراهن یقه‌دار سفید پوشیدم و از یک کمربند مشکی برای بریدن پیراهن و بستن کمرم استفاده کردم. بالاخره با بوت های جوراب مشکی رفتم تا کمربند را داخل لباس ببندم.

مینیمالیستی

پایه لباس – دامن میدی جین + تاپ آستین بلند

پیراهن آستین بلند سبز، دامن میدی مشکی، کفش‌های کتانی سفید، کیف پارچه‌ای برزنتی

بنابراین من یک دامن میدی جین مشکی و چهار گزینه بالا داشتم اگر فلانل را حساب کنم در نهایت پیراهن آستین بلند سبز را انتخاب کردم جنب و جوش سبز رنگ مشکی دامن را متعادل می کند و کنتراست جالبی ایجاد می کند. همچنین توهم شخصیتی را ایجاد می کند که من ندارم.

بعد من این را با کفش ورزشی سفید خود ست کردم کفش‌های کتانی دارای جزئیات سبز هستند بنابراین به خوبی مطابقت دارند در نهایت من از پارچه کتانی بوم استفاده کردم زیرا با فضای آرام ظاهر مطابقت داشت.

دامن میدی جین

لباس خنثی مینیمالیستی شماره 6:

پیراهن یقه‌دار سفید، دامن سیاه و سفید، بوت های مشکی، جلیقه بافتنی قرمز، کیف کژوال این ظاهر قبلاً زیبا و عالی بود برای نسخه ارتقا یافته، من به فضای پاییز/زمستان متمایل شدم.

جلیقه بافتنی

لباس خنثی مینیمالیستی شماره 7:

تی شرت سفید، کت پشمی مشکی، شلوار ، کیف پارچه ای برزنتی، کفش ورزشی سفید

این پایه لباس خنثی مینیمالیستی همان چیزی است که من معمولاً این شلوار را می پوشم بنابراین ایجاد یک نسخه غیررسمی از آن دشوار نیست من شلوار سبک نظامی را با تی شرت سفید ست کردم.

من یک ست فرانسوی انجام دادم تا این ترکیب بدون زحمت بیشتر به نظر برسد. سپس کفش ورزشی سفیدم را اضافه کردم.

کت پشمی

لباس خنثی مینیمالیستی

یقه اسکی سفید، کت پشمی مشکی، شلوار ، کیف پارچه ای برزنتی، بوت های مشکی

حالا چطوری لباس قبلی رو تغییر بدم؟ شلوار و کت پشمی مشکی را همانطور که هست نگه داشتم سپس تی شرت را با پیراهن یقه اسکی سفید عوض کردم. آخرین تغییر کفش ها بود به جای کفش کتانی، بوت های مشکی ام را پوشیدم بوت ها همه چیز را شیک‌تر می‌کنند و ظاهر را به یک لباس خیابانی و مدل خارج از کار تبدیل می‌کنند .

کت پشمی

پایه لباس: دامن چهارخانه + یقه اسکی

یقه اسکی سفید، دامن چهارخانه قهوه ای، کیف پارچه ای برزنتی، کفش ورزشی سفید، جوراب شلواری قهوه ای
برای این ظاهر، من دامن چهارخانه قهوه‌ای خود را داشتم و تصمیم گرفتم آن را با یقه‌ی سفید بپوشم تا به زیبایی ظاهری دامن که قبلاً دارد تکیه کنم. سپس یک جوراب شلواری مات قهوه‌ای پوشیدم که ضخامت آن برای روزهای سرد است.

دامن چهارخانه

لباس خنثی مینیمالیستی شماره 10:

یقه اسکی مشکی، دامن چهارخانه قهوه ای، کیف ،بوت های مشکی، 

یقه اسکی

سخن پایانی:

کمد کپسولی بسیار جذاب است یک کپسولی به شما این فرصت را می دهد که آزمایش کنید و اقلام خود را فراتر از آنچه در ابتدا برای آن ساخته شده اند ببینید. 

نظر شما در مورد کمدهای مینیمالیسم و ​​کپسولی چیست؟ کدام لباس مورد علاقه شما بود؟ آیا سوالی در زمینه استایل دارید که بخواهید به آن بپردازم؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید !

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو