چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟


منبع: تیپ زا

3

1402/7/27

06:23


چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟ چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟ شما ممکن است بخواهید بهترین ایده های استایل زمستانی فرانسوی را ببینید تا بتوانید مانند مردم محلی لباس بپوشید. حتی اگر به فرانسه نمی روید، لباس پوشیدن مانند یک دختر فرانسوی شیک در زمستان چیزی است که همه می توانند دوست داشته باشند. […]

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟ شما ممکن است بخواهید بهترین ایده های استایل زمستانی فرانسوی را ببینید تا بتوانید مانند مردم محلی لباس بپوشید. حتی اگر به فرانسه نمی روید، لباس پوشیدن مانند یک دختر فرانسوی شیک در زمستان چیزی است که همه می توانند دوست داشته باشند. فرانسوی‌ها استایل بسیار جذاب و شیک دارند حتی در سرما.

فقط به این دلیل که هوا سرد است به این معنی نیست که باید سبک خود را داشته باشید شما در این مقاله از تیپزا بهترین ایده های مد فرانسوی در زمستان را دنبال کنید تا در سردترین فصل سال لباس خوبی بپوشید.

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟

قوانین استایل زمستانی دختر فرانسوی شیک

لباس پوشیدن برای زمستان مانند یک زن فرانسوی شامل داشتن یک کمد جامد زمستانی پر از لباس های گرم و کفش های زمستانی است. در اینجا چند قانون سبک زمستانی فرانسوی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

فقط لباس های کلاسیک و شیک بپوشید : مد زمستانی فرانسوی همه چیز در مورد پوشیدن لباس های کلاسیک و کفش های ظریف است. برای کمد لباس زمستانی خود هیچ چیز خیلی شیک نخرید.

لباس سایز بزرگ انتخاب کنید : در زمستان، زنان فرانسوی تمایل دارند برای گرم ماندن لباس های بزرگ و ضخیم بپوشند.

جنس گرم زمستانی را انتخاب کنید : در زمستان مهم است که گرم ترین جنس را برای لباس خود انتخاب کنید. ژاکت های ساخته شده از پشم و ترمه ایده آل هستند!

لباس بیرونی ضد آب را انتخاب کنید : لباس بیرونی ضد آب شما را در صورت باران یا برف غیرمنتظره در فرانسه خشک نگه می‌دارد!

اجتناب از لوگو : زنان فرانسوی همیشه از نشان دادن لوگوی یک برند روی لباس یا کیف دستی خود اجتناب می کنند. این برای استایل زمستانی دختر فرانسوی نیز صدق می کند!

زمستان زمانی برای گرم، دنج و راحت نگه داشتن است، اما این بدان معنا نیست که شما باید سبک شخصی خود را قربانی کنید.

هیچ راهی بهتر از این ایده های لباس زمستانی دخترانه فرانسوی برای شیک پوشی در زمستان وجود ندارد. سبک زمستانی فرانسوی، استایل ظریف و ساده هستند.

بیشتر بخوانید: ترند کلاسیک جذاب زنانه سال 2024

استایل فرانسوی

کمد لباس زمستانی دخترانه فرانسوی

ممکن است اواسط زمستان و سرد باشد اما می توانید گرم و شیک باشید و با یک کمد لباس زمستانی دخترانه فرانسوی کامل بچینید ما فهرستی از آنچه دختران فرانسوی در تمام زمستان می پوشند تهیه کرده ایم.

کت های پشمی

یک کت پشمی ظریف یک لباس بیرونی است که زنان فرانسوی دوست دارند آن را برای ظاهرهای مختلف، از کژوال تا رسمی بپوشند. فرانسوی‌ها این کت‌ها را در رنگ‌های خنثی مانند شتری، قهوه‌ای، بژ، مایل به سفید یا مشکی انتخاب میکنند.

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟

بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد لباس‌های خنثی مینیمال 

کت های شرلینگ

کت های شرلینگ بهترین استایل برای کمد لباس زمستانی هر دختر فرانسوی است این کت ها گرم ترین هستند و در ماه های هوای سرد شما را بسیار گرم نگه می دارند.

آنها همچنین بسیار شیک هستند و شما را در عین گرم بودن شیک نشان می دهند تنها نقطه ضعف آنها این است که می توانند گران باشند، اما اگر مایلید مقداری پول برای خرید یک کت های شرلینگ با کیفیت خوب خرج کنید به دلیل ماندگاری آنها می تواند ارزشش را داشته باشد.

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟

کاپشن های پف دار ضد آب

کاپشن پف دار ضد آب یکی از ضروری ترین لباس های زمستانی است که هر پاریسی باید در کمد خود داشته باشد. این ها برای سفرهای اسکی به کوه های آلپ فرانسه و برف های گاه به گاه پاریس مفید خواهند بود!

کاپشن های ضد آب برای گرم و خشک نگه داشتن شما در آب و هوای نامساعد طراحی شده اند آنها معمولاً با حداقل چهار لایه جنس ساخته می شوند، از جمله یک پوسته بیرونی مقاوم در برابر آب، یک مانع رطوبت، و یک آستر. ظاهر پف کرده (یا لحافی) از پرکننده می آید.

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟

بیشتر بخوانید: ایده لباس قهوه ای و مشکی شیک در پاییز و زمستان

یقه اسکی

یقه‌های اسکی مورد علاقه دختران فرانسوی هستند زیرا بدون اینکه خیلی حجیم باشند گرما را نگه میدارند. اگر ظاهر ژاکت‌ها را دوست دارید اما چیزی خیلی ضخیم نمی‌خواهید یک یقه‌پوش نازک پشم مرینوس همان چیزی است که نیاز دارید! این تاپ ها را با شلوار جین یا ساق ست کنید تا در سردترین روزها ظاهری غیر رسمی داشته باشید.

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟

لباس بافتنی

زمستان زمان مناسبی برای دختران فرانسوی است که لباس بافتنی خود را که یکی از اقلام ضروری در کمد لباس زمستانی دخترانه فرانسوی است.

در زمستان، پوشیدن لباس زنانه در عین گرم بودن سخت است، بنابراین دختران فرانسوی وقتی می‌خواهند پاهای خود را نشان دهند، لباس‌های ژاکت بافتنی می‌پوشند. لباس ژاکت بافتنی یک استایل کلاسیک در کمد هر دختر فرانسوی است.

چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟

شلوار پشمی

شلوارهای پشمی مشکی یکی از لوازم اصلی زمستانی اکثر دختران فرانسوی است جنس پشم این شلوار را به انتخابی ایده آل برای فصل زمستان تبدیل می کند. شلوار پشمی مشکی را می توان تقریباً با هر چیزی در کمد لباس تان ست کرد، از کت و شلوار مورد علاقه تان گرفته تا یقه اسکی یا حتی یک ژاکت زیبا.

جوراب شلواری مشکی

جوراب شلواری مشکی یکی دیگر از استایل ضروری برای کمد لباس زمستانی هر دختر فرانسوی است از آنجایی که آنها همه کاره هستند و می توان آنها را زیر دامن و با بوت های چرمی پوشید تقریباً با هر لباسی در کمد شما ست می شوند.

حتی می توانید بدون اینکه در آن روزهای سرد هنگام قدم زدن در اطراف شهر پاهای خود را به رخ بکشید آنها را بپوشید!

بوت های بلند تا مچ پا

یک جفت نیم بوت جیر یا چرم برای هر کمد لباس زمستانی، به ویژه برای کمد لباس زمستانی دخترانه فرانسوی، ضروری است.

از آنجایی که در فصل زمستان هوا بسیار سرد است پوشیدن یک جفت بوت چرمی خوش ساخت برای گرم نگه داشتن پاها ضروری است.

نیم بوت های جیر یا چرمی وقتی با شلوار جین و جوراب شلواری تیره ست می شوند عالی به نظر می رسند و ظاهری شیک و در عین حال غیررسمی فرانسوی ایجاد می کنند. دختران فرانسوی عاشق بوت های چرمی تا بالای زانو هستند زیرا برای زمستان عالی هستند!

بوت های بلند تا مچ پا

کلاه زمستانی

کلاه در واقع محبوب ترین کلاه زمستانی دختر فرانسوی است! دختران فرانسوی کلاه پشمی ضخیم با رنگ‌های خنثی می‌پوشند تا سر خود را گرم نگه دارند.

آنها گاهی اوقات آنها را با پارچه روی کت یا ژاکت زمستانی ست می کنند. کمد لباس زمستانی دختر فرانسوی شما بدون کلاه زمستانی کامل نیست!

کلاه زمستانی

روسری ترمه

دختران فرانسوی عاشق ترمه هستند! بر خلاف روسری های پشمی معمولی، ترمه نرم، گرم و راحت است. به نظر می رسد که دقیقاً همان زیبایی شناسی دختر فرانسوی است که ما می خواهیم.

می‌توانید روسری‌های ترمه‌ در رنگ‌های زیادی مانند صورتی یا آبی پیدا کنید، اما معمولاً مشکی یا خاکستری است زیرا به راحتی با هر چیز دیگری که می‌پوشید ست می‌شوند!

روسری ترمه

دستکش چرمی

هنگام پوشیدن لباس زمستانی در پاریس نمی توانید دست های خود را فراموش کنید! استایل زمستانی دختر فرانسوی قطعاً شامل پوشیدن یک جفت دستکش چرمی است.

دستکش چرمی

کیف شرلینگ

کیف شرلینگ بهترین کالای لوکس برای ماجراجویان زمستانی است که به مد علاقه دارند کیف شرلینگ روشی زیبا و جمع و جور برای حمل وسایل مورد نیاز شما در حین حرکت است.

کیف شرلینگ نه تنها در فرانسه مد است بلکه کاربردی نیز هست در انواع آب و هوا از جمله روزهای بارانی و روزهای برفی قابل استفاده است. یکی را تهیه کنید که بتواند تمام وسایل ضروری شما را در یک کیف جادار جای دهد.

کیف شرلینگ در رنگ های مختلفی از جمله مشکی و کرم، قهوه ای و بژ و چند ترکیب رنگ دیگر عرضه می شوند! این یکی از ترندهای زمستانی دختر فرانسوی است که به این زودی ها از بین نمی رود!

لباس های زمستانی فرانسوی

خانم های فرانسوی به این شهرت دارند که همیشه شیک به نظر می رسند بدون توجه به مناسبت، و حتی در سرمای شدید زمستان. چه آنها در زمستان در اطراف پاریس بگردند و چه آنها به تعطیلات فرانسه در کوهستان می روند، آنها همیشه لباس مناسبی برای این مناسبت دارند.

دختران فرانسوی نیز از تکرار لباس های مورد علاقه خود در طول فصل، چه برای محل کار و چه برای بازی، تردید ندارند.

اگر می خواهید ظاهر زمستانی دخترانه فرانسوی داشته باشید، باید بدانید که چگونه لباس های زمستانی فرانسوی شیک را کنار هم بچینید.

لباس‌های زمستانی دختران فرانسوی معمولاً شامل پوشیدن رنگ‌های تیره مانند مشکی و آبی سرمه‌ای یا رنگ‌های خنثی روشن‌تر مانند رنگ‌های بژ، مایل به سفید و کرم است. خانم‌های فرانسوی از پوشیدن رنگ‌های روشن در زمستان اجتناب می‌کنند. این به آن‌ها کمک می‌کند ظاهری زمستانی ایجاد کنند که ظریف است اما همچنان شیک در کنار هم قرار می‌گیرد.

لباس های زمستانی فرانسوی

نکته دیگری که ممکن است در مورد لباس های زمستانی فرانسوی متوجه شوید این است که چگونه لباس های خود را لایه لایه می کنند.

این غیر معمول نیست که خانم های فرانسوی چندین لایه از پارچه های مختلف را روی هم بپوشند تا خود را در ماه های سرد در فرانسه گرم نگه دارند.

هنگامی که یک دختر فرانسوی یک لباس زمستانی بسیار ساده مانند شلوار جین و کت پشمی می پوشد اغلب ظاهر خود را با اکسسوری های مانند روسری ابریشمی، رژ لب قرمز روشن یا ناخن های قرمز تیره شخصی می کند.

چگونه در هوای سرد مانند یک دختر فرانسوی لباس بپوشیم

در مجموع لباس پوشیدن مانند یک دختر فرانسوی در هوای سرد چندان سخت نیست تا زمانی که شما ملزومات اصلی مد فرانسوی در فصل زمستان را دارید و می دانید چگونه لباس های زمستانی فرانسوی شیک را کنار هم بچینید، خوب هستید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو