معرفی رئالیتی شو ضد | داستان، بازیگران و زمان پخش

معرفی رئالیتی شو ضد | داستان، بازیگران و زمان پخش


منبع: پلازا

2

1402/6/12

00:56


معرفی رئالیتی شو ضد | داستان، بازیگران و زمان پخش

رئالیتی شو ضد یکی از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال 1402 است که موفق شده توجه‌ها را به خود جلب کند. در ادامه مقاله پیش‌رو با معرفی کامل و بررسی این اثر همراه شما هستیم.

سعید ابوطالب طی سال‌های اخیر قدم‌های بزرگی در ساخت رئالیتی‌ شو، گیم‌ شو و تاک شو در کشور ایران برداشته است. از برنامه‌های گفت و گو محوری مثل شام ایرانی گرفته تا برنامه‌های سرگرم‌کننده ای مثل شب‌های مافیا همگی ماحصل تلاش این کارگردان و مستندساز ایرانی است. به تازگی نیز جدیدترین رئالیتی شو او در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

ریالیتی شو ضد به کارگردانی سعید ابوطالب ساخته شده است و مجید واشقانی که پیش از این به عنوان یکی از بست پلیرهای شب‌های مافیا و پدرخوانده شناخته می‌شد، در این برنامه به عنوان گرداننده حضور دارد. حال در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با برنامه ضد مجید واشقانی همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش رئالیتی شو ضد

ژانر این اثر رئالیتی شو و گیم شو است. حتما سوال شما این است که رئالیتی شو ضد کی پخش میشود؟ در پاسخ آن باید بگوییم که این اثر از تاریخ 25 تیر ماه 1402 شروع به پخش کرد و هر یکشنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. حال اگر کنجکاو هستید تا بدانید رئالیتی شو ضد از کدام پلتفرم پخش میشود؟ در پاسخ باید بگوییم که این مجموعه از پلتفرم تماشاخونه پخش می‌شود. تا کنون 6 قسمت از این اثر پخش شده و قرار است 15 قسمته باشد.

داستان رئالیتی شو ضد

سریال نمایش خانگی ضد / رئالیتی شو ضد چیست

مسابقه ضد یکی از جدیدترین ساخته‌های سعید ابوطالب در ژانر مسابقه‌ای است که در سال 1402 تولید شده است. قصد داریم در این بخش از مقاله، به ارائه خلاصه‌ای از داستان این مسابقه هیجان‌انگیز به طرفداران آن، بپردازیم.

در ضد رئالیتی شو، 30 نفر از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون و سایر سلبریتی‌ها در گروه‌های 10 نفره به مسابقه با یکدیگر خواهند پرداخت و در مرحله پایانی، چهره‌های برتر در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. داستان ریالیتی شو ضد بسیار نزدیک به بازی شب‌های مافیا است با این تفاوت که در این مسابقه بر خلاف مافیا، مفهوم شب و روز وجود ندارد. داستان این مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز به سال 1986 برمی‌گردد. زمانی که در شهر زیبای پاریس، تعدادی گردشگر توسط جاسوس‌ها ربوده می‌شوند! حالا باید شاهد مجادله و مذاکره میان دو گروه جاسوس‌ها و ضدجاسوس‌ها باشیم. در این سریال نمایش خانگی، گفت‌وگوها بسیار مهم هستند و شرکت‌کنندگان باید به تحلیل صحبت یکدیگر بپردازند. در رئالیتی شو ضد جاسوسی نیز همانند سایر مسابقه‌های سعید ابوطالب، مفهوم‌هایی وجود دارد. مفهوم‌هایی مانند شلیک، ملاقات، درخواست بازداشت، خواب‌زدگی، درخواست مبادله و … .

معرفی شخصیت‌های رئالیتی شو ضد

رئالیتی شو ضد نیز مانند سایر ساخته‌های سعید ابوطالب دارای جبهه‌های متفاوتی است که شرکت‌کنندگان بر اساس نقشی که به آن‌ها داده می‌شود باید به بازی کردن بپردازند و سعی بر این داشته باشند تا اعضاء تیم خود را در طول بازی پیدا کنند و در نهایت پیروز مسابقه شوند. بازی از دو ساید کلی تشکیل شده است؛ ساید سفید که شامل ضدجاسوس‌ها، گروگان‌ها می‌باشد و ساید سیاه که همان جاسوس‌ها هستند. البته هر کدام از این سایدها خود به زیر مجموعه‌هایی تقسیم می‌شوند.

ضدجاسوس‌ها از یک تیم سه نفره تشکیل شده‌اند؛ یک سرگرد و دو مامور که هر کدام از مامورها مسلح به یک اسلحه هستند. همچنین در ساید سفید بازی دو توریست و دو گروگان نیز داریم اما ربطی به ضدجاسوس‌ها ندارند. در مقابل، جاسوس‌ها نیز از یک تیم سه نفره تشکیل شده‌اند؛ یعنی یک سرتیم و دو جاسوس که همگی آن‌ها مسلح هستند. نکته جالب در مورد رئالیتی شو ضد، این است که افراد ساید سیاه یکدیگر را نمی‌شناسند و دو جاسوس بازی به واسطه کلمه رمزی که دارند باید در روز معارفه همدیگر را پیدا کنند. اما سرتیم جاسوس‌ها این کلمات رمز را نمی‌داند و برای پیدا کردن یاران خود باید بسیار دقت کند.

رئالیتی شو ضد چیست و روند بازی آن

رئالیتی شو ضد با گفت‌وگو و مجادله بین شرکت‌کنندگان شروع می‌شود. هر یک از شرکت‌کنندگان باید به نوبت صحبت کنند و بقیه به تحلیل صحبت‌های او و جمع‌آوری سرنخ‌ها مشغول شوند. در طول این جدل، شرکت‌کنندگان می‌توانند چهار کار انجام دهند: درخواست حکم جلب، ملاقات، مبادله و شلیک. همچنین در طول مسابقه تنها یک بار و آن هم زمانی که زندان شهر پر شده باشد، اجراکننده می‌تواند استعلام وضعیت بگیرد. در مورد درخواست حکم جلب باید اشاره کنیم که هر بازیکن تنها یک بار می‌تواند درخواست حکم جلب برای بازیکن دیگری صادر کند. در این صورت بازیکن مشکوک برای اجماع معرفی می‌شود و اگر تعداد آراء کافی را دریافت کند به زندان منتقل می‌شود.

همچنین اگر شخصی در زندان باشد، هر بازیکنی در نوبت خود می‌تواند درخواست ملاقات با زندانی را بدهد و در این ملاقات دروغ‌گویی آزاد است. در جریان مبادله، بازیکن می‌تواند یکی از زندانیان را با بازیکن دیگری مبادله کند البته به شرط اینکه یکی از آن دو نفر حتماً گروگان باشد. در آخر بحث شلیک مطرح است. اگر فردی مسلح باشد می‌تواند به قصد خود بر شلیک را اعلام کند، البته او تنها به کسانی می‌تواند شلیک کند که در ساید مخالف او باشند و در صورتی که به شخصی شلیک کند که در ساید خودش است، این شلیک فایر بک می‌شود و خود شلیک‌کننده باید بازی را ترک کند.

معرفی عوامل مسابقه ضد

تا به اینجای مقاله به معرفی رئالیتی شو ضد جاسوسی، پرداختیم. سپس به خلاصه داستان، قوانین و شخصیت‌های این مسابقه جذاب و دیدنی اشاره کردیم. در این بخش قصد داریم تا به معرفی عوامل تولیدکننده این سریال نمایش خانگی بپردازیم. با ما همراه باشید.

سعید ابوطالب؛ کارگردان رئالیتی شو ضد

ریالیتی شو ضد

فیلم‌ساز، مستندساز و سیاست‌مدار ایرانی، سعید ابوطالب، در تاریخ 3 آذر ماه 1348 درشهر تهران چشم به جهان گشود. وی سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را نیز داد. سعید ابوطالب در زمینه مستندسازی و فیلم‌سازی بسیار فعال بوده است اما آنچه که او را به شهرت رساند، مسابقه‌ها و رئالیتی‌شوهای اخیر او است که سر و صدای بسیاری بر پای کرده‌اند. او ابتدا با رالی ایرانی 1 و 2 شروع کرد و سپس به تولید شام ایرانی پرداخت. اما نقطه عطف کارنامه هنری او، بازی شب‌های مافیا بود که به یکباره بسیار محبوب و پرطرفدار شد. پس از آن نیز سعید ابوطالب مسابقه پدرخوانده را تولید کرد که آن نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفت. حالا وی دست به تولید رئالیتی شو جدیدی به اسم ضد، زده است که انتظار اثری خوب از او داریم.

مجید واشقانی؛ مجری مسابقه ضد

برنامه ضد مجید واشقانی

بازیگر خوش‌صدا و توانای سینما و تلویزیون ایران، مجید واشقانی، در تاریخ 6 خرداد ماه سال 1350 در شهر تهران متولد شده است. مجید واشقانی کار خود را با حضور در کلاس‌های بازیگری امین تاریخ در بین سال‌های 1377 تا 1378 شروع کرد. وی برخلاف کارنامه هنری خود، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد.

مجید واشقانی در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری حضور داشته است اما از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به ماتادور، انقلاب زیبا، هوش سیاه و سریال پلیسی و محبوب میکائیل اشاره کرد. البته مجید واشقانی در چند سال اخیر به صورت پیوسته در رئالیتی شو‌هایی مانند شب‌های مافیا، جوکر و پدرخوانده حضوری درخشان داشته است و این امر، موجب محبوبیت بیشتر او در بین طرفدارانش شده است. حالا او در جدیدترین اثر سعید ابوطالب، رئالیتی شو ضد، حضور دارد اما اینبار به عنوان مجری برنامه!

شرکت کنندگان رئالیتی شو ضد

در این بخش از متن به معرفی بازیگران رئالیتی شو ضد خواهیم پرداخت. فعلاً به صورت رسمی شرکت‌کننده این رئالیتی شو جدید معرفی نشده‌اند اما بر اساس اطلاعات موجود، چهره‌های مشهوری همچون بهنام تشکر، بهار قاسمی، امیرحسین رستمی، علی صبوری، امیر مهدی ژوله، الیکا عبدالرزاقی و … در این مسابقه نمایش خانگی حضور دارند. در ادامه به بررسی بیوگرافی کوتاه تعدادی از هنرپیشه های رئالیتی شو ضد می‌پردازیم.

بهنام تشکر

زمان پخش رئالیتی شو ضد / داستان رئالیتی شو ضد

بازیگر، دوبلور و صداپیشه ایرانی، بهنام تشکر، در تاریخ 4 بهمن ماه 1355 در شهر زیبای انزلی متولد شد. علاقه بسیار او به دنیای بازیگری و سینما، بهنام را به سمت تئاتر کشاند. سرانجام بهنام تشکر فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود در تئاتر را در سال 1375 شروع کرد. بیشتر مردم، او را به خاطر نقش‌آفرینی در سریال‌های کمدی‌ای همچون دزد و پلیس، دودکش و به خصوص ساختمان پزشکان به یاد می‌آورند اما بهنام تشکر آثار سینمایی و ارزنده بسیاری در کارنامه هنری خود دارد. از جمله مشهورترین آثار وی می‌توان به زندانی‌ها، لاک قرمز و مجموعه لیسانسه‌ها اشاره کرد.

الیکا عبدالرزاقی

داستان رئالیتی شو ضد / رئالیتی شو ضد جاسوسی

بازیگر معروف و توانای سینما و تلویزیون، الیکا عبدالرزاقی، در تاریخ 18 مرداد 1358 در شهر زیبای رامسر متولد شده است. وی دوره بازیگری خود را در کلاس‌های استاد سمندریان گذرانده است و مدرک تحصیلی خود را در رشته ادبیات نمایشی گرفته است. الیکا عبدالرزاقی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1377 شروع کرد و تا به امروز آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری را در کارنامه هنری خود جای داده است. از جمله مشهورترین آثار وی می‌توان به دورهمی، قهوه تلخ، شوخی کردم و باغ مظفر اشاره کرد.

امیرحسین رستمی

دانلود رئالیتی شو ضد / ریالیتی شو ضد

بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی سینمای ایران، امیرحسین رستمی، در تاریخ 12 بهمن ماه 1354 در شهر تهران چشم به جهان گشود. وی فعالیت هنری خود را با شرکت در تئاترهای مختلف شروع کرد. سپس برای افزایش مهارت‌های بازیگری خود در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرد. امیرحسین رستمی فعالیت هنری خود را از سال 1377 شروع کرد اما نقطه عطف کارنامه هنری او، بی‌شک فیلم سینمایی فقط چشم‌هاتو ببند بود که در سال 1385 تولید شد. او در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری حضور داشته است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آچمز، لیسانسه‌ها، پژمان، نهنگ عنبر و … اشاره کرد.

امیر مهدی ژوله

رئالیتی شو ضد

امیرمهدی ژوله فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر و روزنامه‌نگار ایرانی متولد 27 مرداد 1357 است. او نخست به عنوان نویسنده مطبوعاتی و پس از آن نویسنده فیلم و سریال فعالیت می‌کرد، سپس در بسیاری از طنزهای مهران مدیری به عنوان نویسنده حاضر بود و برخی از اپیزودهای مهم آن آثار را نگارش کرد. امیر مهدی ژوله پس از مدتی تصمیم گرفت که بازیگر شود و علیرغم مخالفت‌ها وارد راه بازیگری شد و به خوبی در آن درخشید. او همچنین در برنامه دورهمی و خندوانه نیز حضور داشت. از آثار مهم او باید به سریال‌های دیوار به دیوار و گلشیفته اشاره کنیم. آقای ژوله یکی از چهره‌های سرشناس رئالیتی شوها و تاک‌ شوها است که عملکرد قابل قبولی نیز دارد.

علی صبوری

رئالیتی شو ضد کی پخش میشود

علی صبوری بازیگر و کمدین ایرانی در 3 شهریور 1371 به دنیا آمد‌. او پس از اخراج از دانشگاه، وارد تئاتر شد و با کلیپ‌های طنز اینستاگرامی کار خود را شروع کرد. علی صبوری در برنامه خنداننده برتر رامبد جوان حضور داشت و توانست برنده آن شود. شهرت او نیز از این برنامه شروع شد و فعالیت‌هایش در اینستاگرام افزایش یافت. او در سال 1399 با سریال آخر خط و نقشی پررنگ جلوی دوربین رفت. از دیگر آثار او باید به بوتیمار و خداداد اشاره کنیم.

خداداد عزیزی

ریالیتی شو ضد

خداداد عزیزی بازیکن فوتبال و ورزشکار ایرانی متولد 1 تیر 1350 است. او فوتبال را از سال 1371 آغاز کرد و نخست در تیم ابومسلم به صورت حرفه‌ای حضور پیدا کرد. سپس پله‌های موفقیت را در زمینه فوتبال و در پست مهاجم پیمود. این بازیکن در تیم ملی فوتبال ایران 45 بازی انجام داد و توانست 11 به ثمر برساند. لقب خداداد عزیزی، غزال تیزپای فوتبال ایران بود. آقای عزیزی سابقه بازی در بوندس‌لیگا آلمان و لیگ برتر امارات متحده عربی را نیز دارد.

نیما شاهرخ شاهی

رئالیتی شو ضد جاسوسی

نیما شاهرخ شاهی بازیگر ایرانی در 17 مرداد 1360 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1382 با فیلم مکس شروع کرد و با بازی در سریال فاصله‌ها شروع کرد. نقش ساسان باعث شد که آقای شاهرخ شاهی پیشنهادهای دیگری دریافت کرد. از آثار معروف این بازیگر باید به فیلم‌های کیش و مات، دموکراسی تو روز روشن، شام عاشقانه سه نفره، سریال‌های ملکوت، مرد نقره‌ای و بیمار استاندارد اشاره کنیم.

سایر بازیگران رئالیتی شو ضد عبارتند از:

  • حدیث میرامینی
  • محیا دهقانی
  • وحید آقاپور
  • هومن خیاط
  • مریم مومن
  • امیرحسین مدرس
  • حسین رفیعی
  • بهار قاسمی
  • امیر کاظمی
  • سپند امیرسلیمانی
  • کمند امیرسلیمانی
  • سام نوری
  • سیدجواد هاشمی
  • آشا محرابی
  • فردین محدث
  • سیروس همتی
  • رزیتا غفاری
  • آرمین رحیمیان
  • سید علی صالحی
  • صحرا اسداللهی
  • نادر فلاح
  • علیرضا مهران
  • مجتبی پوربخش
  • امیر رمضانی

نقد رئالیتی شو ضد

در این بخش نگاهی بر عملکرد این مسابقه داریم. رئالیتی شو ضد، شباهت زیادی به بازی‌ مافیا و رئالیتی شوهای دیگر مثل پدرخوانده دارد. اما مخاطبی که برنامه‌ای مثل شب‌های مافیا را تماشا کرده است، انتظار بالایی از رئالیتی شو دارد اما ضد گویی نسخه ساده شده از مافیا است. گاهی این اثر گاف‌های بزرگی می‌دهد و می‌توان ایرادهای آشکاری در آن دید.

نکته بعدی مدت زمان بازی است که 30 تا 40 دقیقه طول می‌کشد و برای چنین بازی‌ای کم به نظر می‌رسد. اما در مجموع مزایایی در این اثر نیز می‌بینیم. رئالیتی شو ضد کمی مستقل‌تر از سایر مجموعه‌های تا کنون پخش شده، عمل می‌کند که این خود پوئن مثبت است و باعث می‌شود تا این سریال مورد توجه قرار گیرد.

سخن پایانی

ژانر رئالیتی شو ضد / داستان رئالیتی شو ضد

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی رئالیتی شو ضد پرداختیم. سپس به خلاصه رئالیتی شو ضد و موضوع و روند بازی اشاره کردیم. در طول متن به سوالاتی نظیر رئالیتی شو ضد کی پخش میشود؟ نیز پاسخ دادیم. اگر هنوز این سریال نمایش خانگی را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم نسبت به دانلود رئالیتی شو ضد، اقدام کنید و از تماشای آن لذت ببرید. امیدواریم این متن برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو