بهترین برند کاغذ دیواری در ایران با توجه به جنس، تنوع محصول و قیمت

منبع: آرگا

2

1402/6/12

09:53


بهترین برند کاغذ دیواری در ایران را می‌شناسید؟ آیا در زمان خرید به جز طرح و قیمت کاغذ دیواری به نام برند تولید کننده آن توجه می‌کنید؟ در جواب به این دو سوال باید بگوییم که یکی از بهترین شرکت‌های تولید، واردکننده و طراح کاغذ دیواری در ایران، اکستریم والز است. محصولات شرکت اکستریم والز از نظر کیفیت، جنس، تنوع طرح و رنگ، دسترسی راحت برای خرید و قیمت مناسب برتری کیفی و کمی در بازار دارد.

بهترین برند کاغذ دیواری در ایران با توجه به جنس، تنوع محصول و قیمت

شرکت اکستریم والز با آلبوم‌های اختصاصی و بیش از ۱۰۰۰ طرح و رنگ کاغذ دیواری، جزو پرمحصول‌ترین شرکت‌های این حوزه است. با ما در این مطلب همراه باشید تا بیشتر با اکستریم والز، بهترین برند کاغذ دیواری در ایران آشنا شوید.

بهترین برند کاغذ دیواری در ایران باید چه ویژگی‌های داشته باشد؟

مانند هر محصول دیگری، کیفیت کالا، تنوع طرح و رنگ، خدمات هنگام خرید کالا و خدمات پس از فروش، مهم‌ترین ویژگی‌های یک برند تولیدکننده به شمار می‌رود. اما در کنار اصول اولیه موارد دیگری نیز وجود دارد که برای محصولاتی مانند کاغذ دیواری مهم است. از بااهمیت‌ترین ویژگی‌های برند کاغذ دیواری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بالای طرح‌ها و رنگ‌های کلاسیک و مدرن برای سلیقه‌ها و مکان‌های مختلف (اتاق خواب، پذیرایی، محل کار و حتی مهد کودک‌ها)
  • کیفیت بالای محصولات
  • تنوع محصولات از نظر قیمت
  • تنوع در جنس کاغذ دیواری (الیاف طبیعی، حکاکی جدید، سیلندرسازی دستی، شاین، مات، سه بعدی و کتان)
  • امکان شستشوی کاغذ دیواری و راحتی در تمیز کردن آن
  • مشاوره رایگان حین خرید
  • خدمات نصب
  • دسترسی راحت به فروشگاه‌های فروش حضوری و آنلاین محصولات

این موارد از جمله مهمترین ویژگی‌های یک برند عالی و به نام است. باید اشاره کنیم که برند کاغذ دیواری اکستریم والز تمامی ویژگی‌ها را داشته و شما می‌توانید با خیال راحت از این برند خرید کنید.

بهترین برند کاغذ دیواری در ایران با توجه به جنس، تنوع محصول و قیمت

معرفی بهترین مارک کاغذ دیواری با آلبوم‌های خاص؛ تنوع بالای محصولات را تجربه کنید!

کمپانی بزرگ و جهانی اکستریم والز تاکنون چندین آلبوم خاص و اختصاصی خود را روانه بازار کرده است. آلبوم‌ها بر اساس ترند و مُد روز با بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند. نام آلبوم‌های اکستریم والز و ویژگی‌های اصلی آن‌ها عبارتند از:

  1. آلبوم H2O: دارای طرح‌های ساده و مینیمال با رنگ‌هایی بر پایه سفید، کرم و خاکستری (جدیدترین آلبوم شرکت اکستریم والز در سال ۲۰۲۳)
  2. آلبوم جنرال: دارای طرح‌های ساده، پتینه و بافت با طرح‌های مدرن، کلاسیک و سه بعدی و قیمتی اقتصادی

آلبوم اورانیوم: با ۲۰ طرح و ۱۰۸ کد محصول که در ۴ طیف رنگی تولید شده‌اند. بیشتر طرح‌های این آلبوم در سبک مدرن و پست مدرن است.

  1. آلبوم خاص هیدروژن: آلبوم هیدورژن دارای ۱۲۶ کد محصول با طرح‌های کلاسیک و مدرن است. از این آلبوم برای فضاهایی مانند اتاق نشیمن، ورودی و اتاق خواب‌ها استفاده می‌کنند.
  2. آلبوم اتم: یکی از جدیدترین آلبوم‌های شرکت اکستریم والز است که طرح‌هایی خاص با سبک مدرن دارد.
  3. آلبوم پلوتونیوم: در این آلبوم بهترین طرح‌های کلاسیک در تمام دوران جمع‌آوری شده است. در آلبوم پلوتونیوم ۱۵۰ کد محصول وجود دارد که برای دوستداران طرح‌های کلاسیک بهترین اتفاق ممکن است.
  4. آلبوم راکتور: هشتمین آلبوم شرکت اکستریم والز است که ۱۵۵ کد محصول دارد. هر کدام از طرح‌های آلبوم راکتور از نظر هنری زیبایی خاص و چشم‌گیری دارند.

علاقه‌مندان به استفاده و خرید کاغذ دیواری اکستریم والز می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کرده و محصولات آن را مشاهده کنند. سپس برای خرید محصول مورد نظر خود می‌توانند به نزدیک‌ترین فروشگاه دکوراسیون منزل بروند و با ارائه کد محصول و نام آلبوم، کاغذ دیواری مد نظر خود را مشاهده و خریداری کنند.

قیمت کاغذ دیواری چقدر مهم است؟  عاملی تأثیرگذار در انتخاب نوع و حتی برند تولید کننده!

بعد از انتخاب طرح و رنگ، قیمت کاغذ دیواری جزو مهم‌ترین عوامل موثر در زمان انتخاب و خرید به شمار می‌رود. به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده کاغذ دیواری انواع مختلفی از محصولات خود را با طرح، رنگ و جنس‌های متنوع تولید می‌کنند. تا افراد با هر بودجه‌ای بتوانند از آن‌ها خرید کنند. یکی از مزیت‌های کمپانی اکستریم والز تنوع قیمت محصولات است.

بهترین برند کاغذ دیواری در ایران با توجه به جنس، تنوع محصول و قیمت

اکستریم والز یکی از بهترین برندهای کاغذ دیواری در ایران؛ با خیال راحت خرید کنید!

در این مقاله برند اکستریم والز را به عنوان بهترین برند کاغذ دیواری در ایران معرفی کردیم. مجموعه اکستریم والز از سال ۲۰۱۷ در کشور چین فعالیت خود را آغاز کرده است. از زمان تاسیس تاکنون اکستریم والز بیش از ۱۰۰۰ طرح‌ و رنگ مختلف کاغذ دیواری تولید کرده که هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند.

در حال حاضر شرکت اکستریم والز بیش از ۵۰ درصد سهم تولید کاغذ دیواری در ایران را دارا است. در کنار تولید محصولات متنوع، کاغذ دیواری‌های این شرکت کیفیتی عالی، جنس مختلف، طول عمر بالا و قیمت مقرون به‌صرفه‌ای دارند. همراه با اکستریم والز جلوه‌ای خاص به محیط زندگی و کاری خود تقدیم کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین برند کاغذ دیواری در ایران

نحوه تشخیص کاغذ دیواری مرغوب به چه صورتی است؟

کاغذ دیواری مرغوب را باید از جنس محصولات، قابلیت شستشو، تنوع طرح و رنگ محصولات مشخص کرد. باید اشاره کنیم که یکی از بهترین و مرغوب‌ترین کاغذ دیواری‌های خارجی و ایرانی، برند اکستریم والز است.

تنوع کاغذ دیواری‌های اکستریم والز به چه صورتی است؟

محصولات این شرکت بیش از ۱۰۰۰ طرح و رنگ است که در چند آلبوم خاص تقسیم‌بندی می‌شوند.

قیمت بهترین کاغذ دیواری خارجی و ایرانی چقدر است؟

قیمت کاغذ دیواری بر اساس جنس، طرح، رنگ و متراژ کار متنوع است به همین دلیل نمی‌توان قیمتی واحد برای تمام انواع کاغذ دیواری مشخص کرد. برای دریافت قیمت کاغذ دیواری برند اکستریم والز می‌توانید به فروشگاه‌ها مراجعه کرده یا از طریق سایت با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

بهترین نوع کاغذ دیواری قابل شستشو کدام برند است؟

کمپانی اکستریم والز از جمله بهترین برندهای تولید کننده کاغذ دیواری است که اغلب محصولات آن قابلیت شستشو دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو