پشت پرده کشف حجاب رویا نونهالی که بدون حجاب سخنرانی کرد + واکنش ها

منبع: شبونه

2

1402/6/12

10:15


رویا نونهالی بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته بدون حجاب در یک سخنرانی حضور پیدا کرد که مورد انتقاد بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت. پشت پرده کشف حجاب رویا نونهالی رویا نونهالی در یک سخنرانی رسمی در خانه هنرمندان به صورت بدون روسری حاضر شد که مورد توجه رسانه‌های ضد انقلابی و …

رویا نونهالی بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته بدون حجاب در یک سخنرانی حضور پیدا کرد که مورد انتقاد بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت.

پشت پرده کشف حجاب رویا نونهالی در بزرگداشت ایران درودی + واکنش ها

پشت پرده کشف حجاب رویا نونهالی

رویا نونهالی در یک سخنرانی رسمی در خانه هنرمندان به صورت بدون روسری حاضر شد که مورد توجه رسانه‌های ضد انقلابی و معاند قرار گرفت.

جالب است بدانید که رویا نونهالی از داوران اهدای سیمرغ بلورین جشنواره فجر و همچنین از هیئت داوران جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به شمار می‌آید.

همچنین ببینید

انتخاب تغییر جنسیت رویا نونهالی صحت دارد؟ + عکس 

رویا نونهالی در اقدامی عجیب و غریب و دور از انتظار بدون روسری در سخنرانی حاضر شد تا تیتر اول رسانه‌های ضد انقلاب شود.

پشت پرده کشف حجاب رویا نونهالی در بزرگداشت ایران درودی + واکنش ها

این بازیگر را می‌توان به عنوان یکی از بازیگران پیشکسوت تئاتر نام برد او با سریال خواب و بیدار در نقش ناتاشا همچنان بر سر زبان‌ها است و با برنامه عصر جدید به عنوان داور به محبوبیت در بین مخاطبان تلویزیونی رسید اما در یک اقدام عجیب و دور از انتظار بدون حجاب در یک مراسم رسمی ظاهر شد.

باید ببینیم که آیا همچون سایر بازیگران زنی که در ماه‌های گذشته اقدام به کشف حجاب کرده بودند پرونده قضایی برای رویا نونهالی تشکیل خواهد شد یا خیر در ماه‌های گذشته افسانه بایگان و ترانه علیدوستی و شقایق دهقان و باران کوثری و کتایون ریاحی به دلیل کشف حجاب پرونده قضایی برایشان تشکیل شد.

رویا نونهالی متولد 24 بهمن 1341 در تهران بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون ایران است. رویا نونهالی همسر رامین حیدری فاروقی می باشد که حاصل این ازدواج پر از عشق یک دختر به نام خاتون حیدری فاروقی است که شغلش تدوین فیلم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو