بیوگرافی بازیگران فیلم هم نفس با نقش +اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران فیلم هم نفس با نقش +اسامی و داستان و عکس


منبع: شبونه

3

1402/8/4

14:12


اسامی بازیگران فیلم هم نفس به کارگردانی مهدی فخیم زاده عبارتند از: مهدی فخیم‌زاده در نقش بهروز رویا نونهالی در نقش شیرین مریلا زارعی در نقش دکتر معتمدی ناصر آقایی در نقش بهزاد مصطفی طاری در نقش معتاد انوشیروان فاطمی در نقش جمال فرهاد شریفی در نقش مصطفی افسانه ناصری در نقش سیما متین عزیزپور …

اسامی بازیگران فیلم هم نفس به کارگردانی مهدی فخیم زاده عبارتند از:

  • مهدی فخیم‌زاده در نقش بهروز
  • رویا نونهالی در نقش شیرین
  • مریلا زارعی در نقش دکتر معتمدی
  • ناصر آقایی در نقش بهزاد
  • مصطفی طاری در نقش معتاد
  • انوشیروان فاطمی در نقش جمال
  • فرهاد شریفی در نقش مصطفی
  • افسانه ناصری در نقش سیما
  • متین عزیزپور در نقش افشین
  • الینا اکبرزاده در نقش شبنم
  • اصغر حیدری در نقش جعفر

بیوگرافی بازیگران فیلم هم نفس با نقش +اسامی و داستان و عکس

درباره فیلم هم نفس

فیلم تلویزیونی هم نفس به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده در سال ۱۳۸۲ تولید شد و از شبکه یک سیما پخش شد این فیلم درباره حمایت از بیماران روانی است که در جامعه پذیرش نمیشود و دچار اختلالات عصبی میشوند.

داستان فیلم هم نفس

داستان درباره شخصی به نام بهروز با بازی مهدی فخیم‌زاده بوده که دارای بیماری روانی است و به همراه برادرش زندگی می‌کند زن برادر او از اینکه بهروز به آنها زندگی می‌کند ناراضیست و همیشه به شوهرش می‌گوید که او را به آسایشگاه روانی ببرد یک روز بهروز در خیابان با زنی به نام شیرین آشنا می‌شود که از همسرش طلاق گرفته و دارای دو فرزند است بین آنها علاقه‌ای به وجود می‌آید و با یکدیگر قرار می‌گذارند که ازدواج کنند.

بیوگرافی بازیگران فیلم هم نفس با نقش +اسامی و داستان و عکس

شیرین خارج از خانه کار می‌کند و بهروز تصمیم می‌گیرد که در خانه به فعالیت بپردازد وقتی که همسایه‌های آنها متوجه می‌شوند که بهروز دارای بیماری روانی است و با شیرین زندگی می‌کند از آنها می‌خواهند که ساختمان را ترک کنند و به جای دیگر بروند و در نهایت آنها مجبور می‌شوند که نقل و مکان کنند اما بعد از مدتی بهروز نیز متوجه می‌شود که شیرین هم دارای بیماری روانی بسیار خطرناکی است و حتی در آسایشگاه با زنجیر به تخت بسته می‌شده و از آسایشگاه فرار کرده است

بازپخش از آی فیلم

این فیلم سینمایی توسط مهدی فخیم‌زاده کارگردانی شده است و امشب ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد در ادامه به بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی و تلویزیونی هم نفس خواهیم پرداخت.

بیوگرافی رویا نونهالی

رویا نونهالی در تاریخ بیست و چهارم از ماه بهمن درسال 1341 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر کشورمان اسـت. اصالتا اهل تاکر از توابع شهرستان نور استان مازندران اسـت. وی تحصیلات دانشگاهی را از رشته نقاشی و از دانشگاه هنر هاي زیبا تهران کسب کرده اسـت.

بیوگرافی بازیگران فیلم هم نفس با نقش +اسامی و داستان و عکس

رویا نونهالی همچنین سابقه بازی دریک فیلم کوتاه را نیز در کارنامه هنری خود بـه ثبت رسانیده اسـت کـه « زنی پوشیده با گردنبند» نام دارد. سابقه کارگردانی او بـه بازی و کارگردانی در تئاتری بـه نام « تارتوف» بر می‌گردد کـه او توانسته این هنر را نیز در سوابق درخشان خود ثبت کند.

بیوگرافی مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده متولد 20 تیر 1321 در تهران بازیگر ، کارگردان فیلم ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده فیلم اهل ایران است.

بیوگرافی بازیگران فیلم هم نفس با نقش +اسامی و داستان و عکس

او همچنین لیسانس زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران دارد و فارغ التحصیل لیسانس هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران است.

پدر و پدربزرگم متولد تهران هستند و من هم در محله درخونگاه تهران به دنیا آمدم ، سه خواهر و دو برادر دارم که من از همه کوچکتر هستم.

پدرم تحصیلات چندانی نداشت اما مادرم به قرآن و زبان فرانسه آشنا بود و نقش اصلی در تربیت من و خواهر و برادرانم داشت.

بیوگرافی بازیگران فیلم هم نفس با نقش +اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی انوشیروان فاطمی

انوشیروان فاطمی بازیگر سینما و تلویزیون است. او در سال 1380 دوره ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم انوشیروان فاطمی در این سال، بازیگری در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده محسوب می شود. وی در سال 1384 در سریال حس سوم نیز بازی کرده است. فاطمی اصالتا جنوبی است و دوست دارد نقش های متفاوت را تجربه کند اگرچه بیشتر در نقش های منفی او را دیده ایم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو