معرفی فیلم مگ ۲ ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم مگ ۲ ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/6/12

10:26


معرفی فیلم مگ ۲ ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم مگ 2 گودال که در سال 2023 منتشر شد، روایتی جدی را با بازیگران خوب خود به تصویر می‌کشد. در ادامه با معرفی فیلم مگ ۲ همراه ما بمانید.

فیلم مگ ۲ به کارگردانی بن ویتلی عرضه شده است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم «مگ» (۲۰۱۸) می‌باشد و بر اساس فیلمنامه‌ای از جان هوبر، اریش هوبر و دین جورجاریس ساخته شده است. هنرپیشه های فیلم سینمایی مگ ۲ بازیگرانی نظیر جیسون استاتهام، وو جینگ، سوفیا کای، پیج کندی، اسکایلر ساموئلز و کلیف کرتیس هستند.

«مگ ۲: گودال» در ۹ ژوئن ۲۰۲۳ به مناسبت جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای نمایش جهانی خود را آغاز کرد و در ۴ اوت ۲۰۲۳ توسط کمپانی برادران وارنر پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. لازم به ذکر است که ژانر فیلم مگ 2 گودال اکشن می‌باشد که این روزها به شدت مورد توجه علاقه‌مندان سینمای جهان است. مدت زمان فیلم مگ 2 گودال 115 دقیقه می‌باشد.

فهرست مطالب

داستان فیلم مگ 2 گودال

داستان فیلم مگ 2 گودال

خلاصه فیلم مگ ۲ را اینطور می‌شود بازگو کرد که: جوناس تیلور (Jonas Taylor)، با بازی جیسون استاتهام، یک محقق است که در حال تحقیق درباره مگالودون (کوسه‌ای که در گذشته منقرض شده) می‌باشد. این کوسه نادر را که به دلیل کمبود نسلش در اسارت نگهداری می‌شود، در مکانی به نام درازگودال ماریانا پیدا می‌کند. این مکان بسیاری از افراد را به خود جلب کرده که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند…

بازیگران فیلم مگ 2 گودال

در این بخش، به معرفی هنرپیشه های فیلم Meg 2: The Trench 2023 می‌پردازیم و درباره آنها صحبت می‌کنیم.

جیسون استاتهام در نقش جوناس تیلور

Jason Statham متولد ۲۶ ژوئیهٔ ۱۹۶۷ یک بازیگر انگلیسی است. او به خاطر بازی در فیلم‌های اکشن-تریلر و نقش‌های سرسخت، هاردبویلد و خشن شناخته می‌شود. وی تسلط به ورزش‌های رزمی مانند کاراته، کیک بوکسینگ و وینگ چون کونگ فو دارد و به طور معمول در صحنه‌های رزمی نقش خود را ایفا می‌کند.

استاتهام عضو گروه بازیگران مجموعه فیلم‌های بی‌مصرف‌ها (۲۰۱۰–۲۰۱۴) و سریع و خشن است. نقش‌های او به دلیل کمبود عمق و تنوع، مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، اما او به عنوان یکی از پیشگامان تجدید حیات فیلم‌های اکشن در دهه‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ تحسین شده است. بر اساس گزارشی از بی‌بی‌سی نیوز، فیلم‌هایی که وی در آنها حضور داشته، از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۷ حدود ۱.۵ میلیارد دلار (۱.۱ میلیارد پوند) فروش بلیت داشته‌اند که او را به یکی از ستارگان پردرآمد صنعت سینما تبدیل کرده است. به گزارش وبگاه نقد و بررسی راتن تومیتوز، برخی از فیلم‌هایی که استاتهام تحسین منتقدان را به دست آورده‌اند عبارتند از: “جاسوس” (۲۰۱۵)، “خشمگین ۷” (۲۰۱۵)، “دزدی بانک” (۲۰۰۸)، “ضامن، قنداق و دو لوله تفنگ شلیک شده” (۱۹۹۸)، “قاپ‌زنی” (۲۰۰۰) و “کسب‌وکار ایتالیایی” (۲۰۰۳).

وو جینگ در نقش جیومینگ ژانگ

Wu Jing متولد زادهٔ ۳ آوریل ۱۹۷۴، یک هنرپیشه، رزمی‌کار و کارگردان فیلم اهل چین است. وی گاهی با عنوان جک وو نیز شناخته می‌شود. Wu Jing بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند “استاد تای چی”، “تماس فریبنده”، “شائولین”، “علائم خشم”، “گنگ شو دائو” و “گرگ جنگجو” به شهرت رسیده است. فیلم “نبرد در دریاچه چانگ‌جین” او در سال ۲۰۲۱ به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال و پرفروش‌ترین فیلم غیر انگلیسی تمام زمان‌ها شناخته شد.

پیج کندی در نقش دی‌جی

Page Kennedy متولد ۲۳ نوامبر ۱۹۷۶ یک هنرپیشه و رپر آمریکایی می‌باشد که در این فیلم همبازی جیسون استاتهام شده است. از دیگر آثار او می‌توان به سیتکام Blue Mountain State و همچنین سریال کمدی درام Weeds اشاره کرد.

اسکایلر ساموئلز در نقش جس

Skyler Samuels متولد ۱۴ آوریل ۱۹۹۴ یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او از سال ۲۰۰۴ میلادی تا کنون در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. از جمله فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که وی در آنها نقش داشته می‌توان اشاره کرد به فیلم “ناپدری” (2009)، فیلم “انتقام خزدار” (2010)، فیلم “داف” (2015)، سریال “جادوگران محله ویورلی” (2007-2008)، فیلم “داستان ترسناک آمریکایی: نمایش عجایب” (2014)، سریال “ملکه‌های جیغ” (2015) و سریال “با استعداد” (2017-2019)… این فهرست تنها بخشی از کارهای او می‌باشد.

کلیف کرتیس در نقش مک

کلیفورد ویویان دِوُن “کلیف” کِرتیس یک بازیگر نیوزلندی می‌باشد. وی در فیلم‌هایی همچون “سه پادشاه” (۱۹۹۹)، “کوکائین”، “روز تعلیم”، “سوارکار نهنگ”، “آفتاب”، “پیانو”، “جان‌سخت ۴”، “احیای مردگان”، “شش روز”، “هفت شب”، “آخرین شوالیه‌ها” و “عبور از مرز” به ایفای نقش پرداخته است. همچنین، در چندین مجموعه تلویزیونی از جمله “از مردگان متحرک بترسید”، “وصله جنایتکاران” و “گمشده” نیز نقش آفرینی کرده.

نقد فیلم مگ 2 گودال

براساس وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم مورد بررسی دارای ۲۸ درصد تائیدیه از رای ۱۱۰ منتقد می‌باشد، با میانگین امتیاز ۴٫۵ از ۱۰ که به صورت مثبت است. اجماع وب‌سایت دربارهٔ فیلم به این صورت می‌باشد که: “این فیلم لحظات سرگرم‌کننده‌ای ندارد، اما به دلیل داستان پراکنده‌ای که برای مدت طولانی ارائه می‌شود و در نهایت چندین سکانس با هیجان بالا را به تصویر می‌کشد، شاید کمی کشش را ایجاد کند.”

در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، با توجه به نظرات ۳۳ منتقد، به فیلم امتیاز ۴۰ از ۱۰۰ اختصاص داده شده که نشانگر این است که نمرات فیلم سینمایی مگ 2 بسیار اسفبار بوده.

The New York Times / کالوم مارش: 70

قابل توجه است که کارگردان در حالت کلی از فرآیند ساخت فیلم لذت می‌برد و این احساس به وضوح در طول تمام فیلم قابل تشخیص است.

Polygon / جسی هاسنگر: 61

اگرچه به نظر می‌رسد که بن ویتلی به عنوان کارگردان نتوانسته حداکثر سطح تعلیق و هیجان را براساس فیلم‌نامه به ارمغان بیاورد، اما با این حال موفق بوده جنبه‌های جالب علمی تخیلی فیلم را حفظ کند.

Empire / بن تراویس: 60

با وجود حضور عناصر تهدیدکننده فراوان در فیلم “Meg 2: The Trench” که ممکن است این اثر را به خطر بیندازند، بن ویتلی به عنوان کارگردان تلاش فراوانی کرده تا با استفاده از فیلم‌نامه خود و اندکی بازیگوشی، یک فیلم تابستانی سرگرم‌کننده را ارائه دهد.

The Hollywood Reporter / دیوید رونی: 40

احساس می‌شود که تماشای جیسون استاتهام در حال مقابله با مگالدون درون آب جذاب است، اما باید توجه داشت که فیلم “Meg 2: The Trench” در برخی اوقات به شکلی مضحکانه عمل می‌کند، اگرچه به صورت کامل به جنبه‌های کمدی وارد نمی‌شود.

کلام آخر

فیلم “Meg 2: The Trench” یک محصول اکشن محور است که نمی‌توان آن را به عنوان یک فیلم سینمایی جدی دسته‌بندی کرد. اگر از یک فیلم کمدی با سناریویی نسبتا ضعیف و اکشنی کارتونی لذت می‌برید، این فیلم مناسب شماست. “Meg 2: The Trench” یک تفریح پاپ‌کورنی می‌باشد. با معرفی و بررسی فیلم سینمایی مگ ۲ با بازی جیسون استاتهام همراه شما بودیم و سعی کردیم آن را به طور کامل معرفی کنیم. آیا تریلر فیلم Meg 2: The Trench 2023 را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این اثر چیست؟ دانلود فیلم Meg 2: The Trench 2023 را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو