فیلم زنبوردار؛ داستان، بازیگران و تاریخ اکران

فیلم زنبوردار؛ داستان، بازیگران و تاریخ اکران


منبع: پلازا

2

1402/7/18

10:22


فیلم زنبوردار؛ داستان، بازیگران و تاریخ اکران

فیلم زنبوردار یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Beekeeper آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی زنبوردار اکشن است. دیوید اِر (David Ayer) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان جیسون استاتهام، مینی درایور، جاش هاچرسون و جرمی آیرنز، امی ریور لمپمن و فلیشا رشاد را نام برد. فیلم The Beekeeper در تاریخ 12 ژانویه 2024 در ایالات متحده اکران خواهد شد. همچنین مدت زمان فیلم زنبوردار هنوز معلوم نشده است اما رده‌بندی R را دریافت کرده است و تماشای آن برای کودکان مناسب نیست. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم The Beekeeper خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم زنبوردار

فیلم The Beekeeper

به طور خلاصه فیلم سینمایی زنبوردار داستان آقای کلی (Mr. Clay) را دنبال می‌کند که عامل سابق یک سازمان مخفی با عنوان زنبورداران (Beekeepers) است. وقتی دوست او پس از این که گرفتار یک کلاهبرداری می‌شود جان خود را از دست می‌دهد، آقای کلی تصمیم می‌گیرد تا از افرادی که باعث آن شده‌اند انتقام بگیرد. به دلیل این که اطلاع زیادی از این فیلم منتشر نشده است، می‌توانید تریلر فیلم The Beekeeper را تماشا کنید و برای ادامه داستان منتظر بمانید که این فیلم را منتشر کنند.

بازیگران فیلم زنبوردار

در این بخش از این مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی زنبوردار آشنا خواهیم شد. به جز بازیگر اصلی این فیلم هنوز نام‌های کاراکترهایی که بازیگران دیگر به ایفای نقش‌های آن پرداخته‌اند مشخص نشده است.

جیسون استاتهام در نقش آقای کلی

فیلم جدید جیسون استاتهام

جیسن استِیثم (Jason Statham) که بیشتر او را به اسم جیسون استاتهام می‌شناسیم یک بازیگر اهل انگلیس است که در تاریخ 26 جولای 1967 برابر با 4 مرداد 1346 متولد شد. او در جوانی در رشته‌های ورزشی مختلفی از جمله شنا و شیرجه، کیک بوکسینگ و هنرهای رزمی فعالیت داشت و بیشتر برای حضور در نقش کاراکترهای سرسخت و خشن در فیلم‌های اکشن شناخته شده است.

از جمله مجموعه فیلم‌های معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان ترانسپورتر (Transporter)، بی‌مصرف‌ها (The Expendables) و چند قسمت از سریع و خشن (Fast & Furious) را نام برد. جیسون استاتهام در فیلم زنبوردار در نقش کاراکتر آقای کلی حضور داشته است.

مینی درایور

بررسی فیلم سینمایی زنبوردار

مینی درایور (Minnie Driver) یک بازیگر بریتانیایی و آمریکایی است که در تاریخ 31 ژانویه 1970 برابر با 11 بهمن 1348 در لندن متولد شد. او پیش از حرفه‌اش در بازیگری به عنوان خواننده فعالیت داشت. از جمله فیلم‌های معروفی که مینی درایور در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Good Will Hunting را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه اسکار نیز شده بود. از جمله آثار دیگری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Speechless را نام برد. او همچنین کاندید دریافت جایزه‌های دیگری از جمله گلدن گلوب و Primetime Emmy نیز شده است.

جاش هاچرسون

معرفی فیلم The Beekeeper

جاش هاچرسون (Josh Hutcherson) یک بازیگر و تهيه‌كننده اهل آمریکا است که در تاریخ 12 اکتبر 1992 برابر با 20 مهر 1371 در ایالت کنتاکی (Kentucky) متولد شد. از جمله آثار پرفروش که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم‌های The Hunger Games را نام برد. جاش هاچرسون همچنین در انیمیشن The Polar Express 2004 صداپیشه برخی از کاراکترها بوده است.

جرمی آیرنز

نمرات فیلم The Beekeeper

جرمی آیرنز (Jeremy Irons) یک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل انگلیس است که در تاریخ 19 سپتامبر 1948 برابر با 28 شهریور 1327 متولد شد. او جایزه‌های متعددی از جمله اسکار، گلدن گلوب، Tony Award و Primetime Emmy را کسب کرده است و همچنین کاندید دریافت جایزه بفتا شده است. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که جرمی آیِنز در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم House of Gucci و فیلم Zack Snyder’s Justice League محصول سال 2021 را نام برد. او همچنین صداپیشگی یکی از شخصیت‌های Once Upon a Studio محصول سال 2023 را بر عهده داشته است.

امی ریور لمپمن

داستان فیلم زنبوردار

امی ریور لمپمن (Emmy Raver-Lampman) یک بازیگر و خواننده اهل آمریکا است که در تاریخ 5 سپتامبر 1988 برابر با 14 شهریور 1367 در ایالت ویرجینیا (Virginia) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان مجموعه انیمیشن موزیکال بزرگسال Central Park محصول سال 2020 را نام برد.

فلیشا رشاد

بازیگران فیلم زنبوردار

فلیشا رشاد (Phylicia Rashad) یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل آمریکا است که در تاریخ 19 ژوئن 1948 برابر با 29 خرداد 1327 در ایالت تگزاس (Texas) متولد شد. برنده جایزه‌های مختلفی از جمله Tony Award و کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده بود. از جمله فیلم‌های معروف چند سال اخیر که او نیز در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم ورزشی Creed که قسمت اول آن در سال 2015 منتشر شده بود نام برد. علاوه بر بازیگری او در انیمیشن Soul محصول سال 2020 صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم سینمایی زنبوردار پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. می‌توانید تا تاریخ اکران فیلم زنبوردار منتظر بمانید و نقدهای آن را بخوانید. همچنین اگر به دیدن فیلم‌های اکشن علاقه دارید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای دیگر این فیلم جدید جیسون استاتهام بیشتر آشنا شوید، دانلود فیلم The Beekeeper 2024 را شروع کنید.

همچنین می‌توانید پس از بررسی نمرات فیلم The Beekeeper نظر خود را در مورد این فیلم و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر منتظر انتشار فیلم دیگری هستید و یا فیلم جدیدی دیده‌اید که تماشای آن را به دیگران نیز توصیه می‌کنید اما در این سایت مقاله‌ای برای آن وجود ندارد، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو