نحوه خرید تتر در همتاپی؛ خرید تتر ارزان‌تر و با کارمزد صفر

نحوه خرید تتر در همتاپی؛ خرید تتر ارزان‌تر و با کارمزد صفر


منبع: ترنجی

2

1402/6/12

14:10


نحوه خرید تتر چگونه است؟ چطور و از کجا تتر بخریم؟ چه صرافی برای خرید تتر مناسب است؟ به کجا می‌توانیم اعتماد کنیم؟

نحوه خرید تتر در همتاپی؛ خرید تتر ارزان‌تر و با کارمزد صفر

نحوه خرید تتر چگونه است؟ چطور و از کجا تتر بخریم؟ چه صرافی برای خرید تتر مناسب است؟ به کجا می‌توانیم اعتماد کنیم؟

احتمالا در سال‌های اخیر و در یکی از این دو وضعیت نام تتر را شنیده باشید:

  1. ۱- در سال‌های اخیر سعی کرده باشید به بازار ارزهای دیجیتال یا بازارهای مالی جهانی ورود کنید
  2. ۲- قصد کرده باشید ریسک دارائی‌های نقدی خود را (تا حدی) با خرید دلار پوشش دهید

فارغ از قصد و نیت شما، پرواضح است که خرید تتر از یک صرافی امن و مطمئن، کم از نحوه خرید تتر ندارد!

ما در این مقاله به سراغ معرفی یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، یعنی همتا‌پی رفته‌ایم و فرایند خرید تتر در آن را برایتان شرح دادیم.

نحوه خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال همتاپی به دو روش انجام می‌شود:

  • • روش اول: خرید و فروش آسان با کارمزد صفر
  • • روش دوم: خرید و فروش تتر در تالار معاملاتی با بهترین قیمت و کارمزد صفر

در دو بخش بعدی به ترتیب به سراغ این دو روش خواهیم رفت و سپس به بررسی صرافی همتا‌پی و اعتبار آن خواهیم پرداخت.

پیش از هر چیز بیایید به سراغ روش اول یعنی خرید تتر به صورت مستقیم و با کارمزد صفر از صرافی همتاپی برویم.

1-  آموزش نحوه خرید تتر در همتاپی به صورت مستقیم

در این روش، شما به طور مستقیم با سایت همتاپی وارد معامله می‌شوید. پس از ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال همتاپی، وارد پنل کاربری خود شوید.

ابتدا کیف پول تومانی خود را شارژ کرده و سپس از منوی سمت راست صفحه بر روی «خرید و فروش آسان» کلیک کنید. صفحه جدیدی مانند صفحه زیر برای شما نمایش داده می‌شود.

  • • برای خرید تتر ابتدا روی خرید از ما کلیک کنید. (1)
  • • سپس ارز دیجیتال تتر را انتخاب کنید. (2)
  • • درمرحله بعد مقدار تتر یا معادل تومانی تتر مورد نظر خود را وارد کنید (3) تنها با تکمیل مقدار تتر یا مبلغ تومانی گزینه معادل به صورت اتومات تکمیل می‌شود. توجه داشته باشید که حداقل خرید تتر در سایت همتاپی 12 تتر است. به علاوه، با کلیک روی دکمه Max بیشترین میزان تتری که می‌توانید با پول خود بخرید را مشاهده می‌کنید.
  • • نهایتاً در قسمت (4) قیمت خرید هر تتر را در صرافی همتاپی مشاهده می‌کنید.
  • • در صورتی که با این قیمت توافق داشتید دکمه ثبت سفارش را کلیک کنید (5) تا خرید شما تکمیل شود.

این روش سریع‌ترین و آسان‌ترین روش خرید تتر با کارمزد صفر در صرافی است.

2-  نحوه خرید تتر در همتاپی از طریق تالار معاملات

در تالار معاملات شما مستقیما با کاربران بازار رمزارزها در سایت همتاپی وارد معامله می‌شوید. در این تالار شما در دو بازار تتری و ریالی می‌توانید ثبت سفارش کنید و در هر کدام از بازارهای تتری و ریالی می‌توانید به دو روش قیمت بازار و قیمت معین اقدام به خرید تتر کنید.

برای اینکه بتوانیم منظور خود را واضح‌تر بیان کنیم، در ادامه هر کدام را جداگانه برای شما توضیح می‌دهیم.

نحوه خرید تتر در بازار تتری

معمولا وقتی وارد بازار معاملات می‌شوید، به صورت پیش فرض در بازارهای تتری قرار دارید.

بازار تتری یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال با تتر، این بدان معناست که یکی از جفت ارزهای معاملاتی شما تتر می‌باشد.

بازار تتری مورد استفاده کسانی قرار می‌گیرد که تتر دارند و می‌خواهند سایر ارزهای دیجیتال را با آن بخرند یا کسانی که قصد دارند با فروش ارزهای دیجیتال دیگر تتر به دست بیاورند.

در نتیجه، اگر می‌خواهید برای خرید تتر از بازار تتری استفاده کنید، تنها با فروش ارزهای دیجیتال دیگر می‌توانید تتر به دست بیاورید.

حال تصور کنید که ارز دیجیتال بیت کوین دارید. با فروش بیت کوین‌های خود در قیمت بازار و قیمت معین می‌توانید تتر بدست آورید. در ادامه با ما همراه باشید.

  • • در قیمت بازار

اگر به عکس بالا کمی دقت کنید، پیدا است وقتی می‌خواهید در قیمت بازار (2) تتر بخرید، شما در انتخاب قیمت نقشی ندارید؛ بلکه ارز دیجیتال شما (در اینجا اتریوم) با بهترین قیمت به فروش می‌رود و در ازای آن تتر به دست می‌آورید. در این مثال، شما با فروش 0.1027 (3) اتریوم مقدار 175 تتر (4) را به دست خواهید آورد.

طبق قوانین سایت همتاپی کارمزد خرید و فروش ارزهای دیجیتال در قیمت بازار صفر می‌باشد. به این معنی که هنگام خرید تتر در قیمت بازار یا تبدیل هر ارز دیجیتال به تتر در قیمت بازار کارمزد معامله صفر است.

 

  • • در قیمت معین

طبق قوانین صرافی ارز دیجیتال همتاپی، در قیمت معین کاربران می‌توانند برای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود قیمت تعیین کنند. به محض اینکه قیمت ارزهای دیجیتال مورد نظر به قیمت تعیین شده توسط کاربر برسد، سفارش خرید وی انجام خواهد شد. برای خرید تتر از این روش می‌توانید با فروش هر ارز دیجیتال دیگری تتر بدست آورید.

ابتدا بر روی قسمت قیمت معین و سپس فروش ارز دیجیتال کلیک کنید. سپس قیمت فروش ارز دیجیتال خود را به ازای هر واحد آن وارد کنید. مثلا اگر می‌خواهید با فروش بیت کوین، تتر به دست آورید؛ به شیوه زیر عمل می‌کنید:

1) قیمت مدنظر خود برای فروش یک واحد اتریوم را وارد کنید

2) مقدار اتریوم که می‌خواهید بفروشید را مشخص کنید

3) نهایتا مشخص می‌شود با فروش مقداری اتریوم، چقدر تتر به دست می‌آورید

4) برای ثبت سفارش دکمه فروش اتریوم را کلیک کنید.  

 

پس از انجام مراحل فوق باید منتظر باشید تا قیمت فروش آن ارز دیجیتال به قیمت مد نظر شما برسد تا سفارش شما در قیمت معین شده تکمیل شود. 

در ادامه خرید تتر را در بازار تومانی نیز بررسی می‌کنیم.

نحوه خرید تتر در بازار تومانی

برای انتخاب بازار تومانی، باید از قسمت بالای صفحه سمت راست تالار معاملات بازار تومانی (1) را انتخاب کنید. شما می‌توانید در بازار تومانی با استفاده از تومان، تتر خریداری کنید. به همین دلیل، اگر می‌خواهید برای به دست آوردن تتر ارزهای دیجیتال دیگر خود را نفروشید، این بازار می‌تواند به شما کمک کند. در بازار تومانی شما می‌توانید در قیمت بازار یا قیمت معین اقدام به خرید تتر کنید.

  • • در قیمت بازار

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، پیدا است وقتی می‌خواهید در بازار تومانی با قیمت بازار (2) تتر بخرید، شما در انتخاب قیمت نقشی ندارید؛ بلکه خرید تتر در بهترین قیمت بازار در آن لحظه سریعا انجام می‌شود. در این روش تنها کافی است مقدار تتر مورد نیاز خود را وارد نمایید (3)، سپس با محاسبه اتومات مبلغ کل تومانی که از کیف پول شما برای خرید تتر مورد نیاز کسر می‌شود نمایش داده می‌شود (4). درنهایت برای تکمیل ثبت سفارش خود بر روی دکمه خرید تتر کلیک کنید (5).

 

بااین حال، اگر عجله‌ای در خرید تتر ندارید می‌توانید به سراغ خرید تتر با قیمت معین بروید.

  • • در قیمت معین

در روش خرید تتر با قیمت معین، شما تعیین‌کننده قیمت تتر هستید. بعد از اینکه قیمت هر تتر به ازای تومان (1) را وارد و مقدار تترهای مورد نظر خود (2) را ثبت کردید، مبلغ کل تومانی که از کیف پول تومانی شما کسر می‌شود نمایش داده می‌شود (3). در نهایت دکمه خرید تتر را برای ثبت سفارش کلیک کنید (4). توجه داشته باشید که برای تکمیل سفارش خود باید منتظر یکی شدن قیمت پیشنهادی و قیمت تتر در بازار باشید.

در خرید با قیمت معین از بازار تتری و تومانی دو نکته مهم را به یاد داشته باشید:

  • ۱- هر زمان که قیمت با قیمت مد نظر شما یکی شد معامله انجام می‌شود و این به نوعی می‌تواند دست شما را باز بگذارد. اما باید تا آن زمان برای تکمیل خرید خود صبور باشید.
  • ۲- در این روش شما باید کارمزدی برای انجام معامله پرداخت کنید. این کارمزد با توجه به سطح کاربری شما می‌تواند از 0.35 تا 0.2 متفاوت باشد.

با این حال، از این طریق شما در قیمت دلخواه خود اقدام به خرید تتر می‌کنید.

 

تا اینجا خرید تتر را به طور مستقیم از صرافی همتاپی و تالار معاملات این پلتفرم توضیح دادیم. اما همتاپی چه مزایایی را به کابران خود هنگام خرید تتر ارائه می‌دهد؟

مزایای خرید تتر از صرافی همتاپی

در ادامه تفاوت خرید تتر به صورت مستقیم از همتاپی و خرید تتر در تالار معاملات این پلتفرم را بررسی می‌کنیم.

·        در خرید مستقیم از همتاپی کارمزد نمی‌دهید

کارمزد خرید تتر به طور مستقیم از همتاپی صفر است. اما اگر بخواهید در تالار معاملات از روش قیمت معین استفاده کنید، باید درصدی از دارایی خود را به عنوان کارمزد پرداخت کنید.

·        خرید مستقیم از همتاپی ارزان‌تر است

اگر قیمت تتر را در بخش‌های «خرید آسان» و «قیمت بازار» با هم مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که همتاپی قیمت‌های منصفانه‌تری ارائه می‌دهد.

·        خرید تتر بدون محدودیت در حجم

در صرافی ارز دیجیتال همتاپی به دلیل نقدینگی بالای صرافی محدودیتی در سقف خرید روزانه ندارید و می‌توانید به هر میزان که مایل هستید تتر خریداری کنید.

اما کدام نحوه خرید تتر در همتاپی برای شما بهتر است؟

در این مقاله سعی کردیم انواع نحوه خرید تتر و نحوه خرید تتر بدون کارمزد در صرافی ارز دیجیتال همتاپی را بررسی کنیم. شما می‌توانید به دو شیوه کلی در همتاپی تتر بخرید: تالار معاملات و خرید مستقیم از همتاپی. در روش‌های تتر به صورت مستقیم از همتاپی و خرید تتر در قیمت بازار تالار معاملات می‌توانید بدون کارمزد اقدام به خرید تتر کنید.

در نهایت، با توجه به مدت زمانی که می‌توانید صبر کنید، حجم مورد نیاز تتر، ارز پایه و در نظر گرفتن کارمزد معامله در قیمت معین می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما به صرفه‌تر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از بهترین قیمت ارزهای دیجیتال و دریافت مشاوره رایگان برای نحوه خرید تتر و خرید تتر ارزان می‌توانید به این سایت مراجعه نمایید یا با شماره تماس 05138496301 حاصل فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو