مدل کابینت ساده و شیک آشپزخانه عروس

مدل کابینت ساده و شیک آشپزخانه عروس


منبع: ایران ناز

9

1402/6/12

15:12


مدل کابینت ساده و شیک آشپزخانه عروس

مدل کابینت ساده و شیک آشپزخانه عروس

 

اگر یک تازه عروس هستید و به دکوراسیون منزل ساده و شیک علاقه دارید، پس با ما هم راه باشید تا در ادامه جدیدترین مدل کابینت ساده و شیک آشپزخانه عروس رو به شما معرفی کنیم:

 

مدل کابینت عروس

 

زمانی که وارد خانه جدیدی می‌شوید، چیدن لوازم خانگی یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی است که باید انجام دهید. چیدمان کل خانه یک طرف داستان است و چیدمان آشپزخانه نیز، طرف دیگر آن است.

 

تزیین آشپزخانه عروس . کابینت عروس نیز، بخش مهمی از چیدمان جهیزیه محسوب می‌شود. هرچه عروس خانم باسلیقه‌تر باشد، تزیین لوازم را با جذابیت بیشتری انجام می‌دهد.

 

ایده‌ تزیین وسایل برقی عروس، تزیین اپن آشپزخانه عروس و تزیین کابینت آشپزخانه عروس، مهم‌ترین موضوعاتی است که برای یک چیدمان شگفت‌انگیز، باید به آن بپردازید.

 

ممکن است این سوال را داشته باید که چگونه بهترین تزیین کابینت عروس را انجام دهید؟ نکات مهم در چیدمان داخل کابینت آشپزخانه عروس چیست؟ پاسخ این سوالات را بررسی می‌کنیم و بهترین و جذاب‌ترین ایده تزیین مدل کابینت ساده عروس را باهم می‌بینیم.

 

کابینت مدرن خانه عروس

امروزه کابینت ها در سبک ها و طرح های متفاوتی تولید می شوند تا پاسخگوی تمام سلیقه ها باشند؛ اما یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین سبک ها، سبک ساده و مینیمال است.

 

بسیاری از تازه عروس ها هستند که زیبایی را در سادگی می دانند و ترجیح می دهند تا دکوراسیون محیط اطرافشان ساده و بدون هیچ وسیله ی اضافه ای باشد.

 

با این حال بسیاری از افراد هستند که با وجود علاقه به سادگی، تصور می کنند که نمی توانند دکور ساده و شیکی را اجرا کنند.

 

کابینت مدرن عروس

 

مدل کابینت ساده از گذشته طرفداران زیادی داشته و در حال حاضر هم با زیاد شدن سبک و مدل کابینت، افرادی هستند که این سبک کابینت را دوست داشته باشند.

 

کابینت آشپزخانه ساده به این منظور نیست که مدل ساده و از مدافتاده ای باشد بلکه این کابینت‌ها با ورقه های ام دی اف و ملامینه ساخته می‌شوند که ظاهری بسیار جذاب و مدرن به آشپزخانه شما می‌دهند.

 

مدل کابینت آشپزخانه ساده دارای کمترین تزئینات و دکوراتیو در ظاهر خود بوده و معمولا در سبک مدرن کابینت قرار می‌گیرند. ولی اگر شما طرفدار کابینت کلاسیک ساده باشید می‌توانید از این مدل کابینت به شکل بسیار ساده‌تری استفاده کنید.

 

کابینت کلاسیک خانه نو عروس

وقتی اسم کلاسیک می‌آید در نظر کابینت های شلوغ با ستون و سرستون های کار شده.. و یا کابینت چوبی و روکش چوب که بسیار کار شده و دارای نقش و نگارهای شلوغی هست به نظر می‌آید.

 

در صورتیکه اینطور نیست همانطور که بالاتر گفته شد میتوان از این سبک کابینت به صورت ساده تری نیز طراحی نمود.. اگر سبک منزل شما به صورت کلاسیک است.

 

کابینت کلاسیک عروس

 

پیشنهاد نوین کابین به شما به عنوان تازه عروس و داماد برای کمتر شدن مخارج اولیه زندگی به این شکل است که از طراحی کابینت کلاسیک رایگان نوین کابین بهره بگیرید.

 

و به این صورت هم سبک کابینت مینیمال در عین حال کلاسیک خود را دارید هم از پرداخت هزینه بالا جلوگیری نموده اید.

 

کابینت کلاسیک عروس

 

قیمت کابینت آشپزخانه برای تازه عروس

خرید کابینت برای هر تازه عروس دامادی دغدغه بزرگی است که باید در انتخاب آن دقت داشت. برای انتخاب کابینت نوعروس به نوع دکوراسیون داخلی منزل توجه کنید.

 

اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک است، کابینت روکش چوب و ممبران گزینه های خوبی برای شما هستند؛ و اگر دکوراسیون مدرن را می پسندید کابینت هایگلاس و فرامید انتخاب های مناسبی می باشند.

 

از طرفی کابینت نئوکلاسیک هم می تواند برای هر دو سبک دکوراسیون بکار برده شود. قیمت کابینت برای نوعروس با توجه به نوع کابینتی که برمی گزینید و همچنین ابعاد آشپزخانه شما متغیر می باشد.

 

نوین کابین به عنوان یکی از قابل اعتمادترین مراکز تولید و اجرای کابینت، شرایط اقساطی را برای تازه عروس ها در نظر گرفته تا آشپزخانه ای شیک با کابینت قیمت پایین داشته باشید.

 

قیمت کابینت را مستقیم از تولیدی کابینت و بدون واسطه بخواهید.

 

مزایای کابینت ساده آشپزخانه عروس

از کابینت های ساده آشپزخانه می توانید برای طراحی آشپزخانه های بزرگ و یا کوچک استفاده کنید. در کابینت های آشپزخانه  استفاده از طرح های ساده و رنگ های یکنواخت ممکن است کمی خسته کننده باشند.

 

از این رو اگر سلیقه ی شما کابینت ام دی اف ساده است پیشنهاد ما به شما این است که در بین وسایل آشپزخانه از لوازم و کابینت های با طرح و رنگ خاص استفاده نمایید تا طرح کابینت آشپزخانه از حالت یکنواختی خارج گردد.

 

مدل کابینت ساده آشپزخانه عروس

 

کابینت ام دی اف برای آشپزخانه عروس

در بین انواع مختلف کابینت، کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف ساده، پر طرفدار ترین و مقرون به صرفه ترین مدل های موجود در بازار هستند.

 

این کابینت ها که در صفحات ساده و یکدست کابینت های گلاس در عین سادگی، شیک و چشم نواز هستند و جلوه ی بی نظیری را به آشپزخانه ی شما می دهند.

 

شما می توانید بر اساس سلیقه ی خود از مدل های مات و براق هایگلاس برای کابینت آشپزخانه عروس استفاده کنید. کابینت های ام دی اف نیز طرح های متفاوتی دارند.

 

شما می توانید از طرح های ساده تر که قیمت ارزان تری دارند و یا رنگ چوب استفاده کنید تا سادگی را در طراحی کابینت خود را حفظ کرده باشید.

 

دستگیره کابینت عروس

دستگیره ها تاثیر زیادی در ظاهر کابینت شما دارند. بنابراین شما می توانید ظاهر کابینت ها را با کمک دستگیره های متفاوت به کلی تغییر دهید.

 

به این ترتیب حتی اگر کابینت های ساده ای انتخاب کنید می توانید با کمک دستگیره ی مناسب برای مدل کابینت ساده و شیک آشپزخانه عروس، رنگ و سبک خاصی را به کابینت ها دهید.

 

اما اگر ترجیح می دهید که دستگیره های شما نیز در نهایت سادگی و شیکی باشند می توانید از دستگیره مخفی کابینت استفاده کنید. در این صورت ظاهر یکدست کابینت شما حفظ می شود.

 

دستگیره کابینت آشپزخانه عروس نوین کابین

 

آشپزخانه‌های بدون دستگیره نیز این روزها به یک مد تبدیل شده‌اند، زیرا جوی آرام از فضای ناهارخوری به آشپزخانه را فراهم می‌کنند.

 

یکی از ویژگی های اصلی آشپزخانه بدون دسته این است که یک ریل به طور مداوم در کابینت تعبیه شده است که باز کردن آنها را از پایین برای شما آسان می کند.

 

این آشپزخانه با تم تمام سفید با کابینت های براق تمام شده برای ذخیره لوازم ضروری آشپزخانه شیک شما است. در بالا و پایین کابینت هایی برای نگهداری وجود دارد.

 

نورپردازی کابینت عروس

نورپردازی کابینت یکی از راه های مدرن سازی و شیک کردن تمام محیط هاست که برای زیبا سازی هرچه بیشتر کابینت ها نیز می توانید از آن استفاده کنید.

 

تفاوتی نمی کند که کابینت های شما ساده یا طرح دار باشد، نورپردازی باعث مدرن و زیبا شدن تمام کابینت ها می شود و جلوه ی ظاهری کابینت ها را دو چندان می کند.

 

شما می توانید تاج کابینت یا زیر کابینت ها را به ال ای دی های پر نور و کوچک شاخه ای مجهز کنید تا علاوه بر زیبا و شیک شدن کابینت ها، روشنایی بیشتر و بهتری را نیز در آشپزخانه ی خود داشته باشید.

 

تجهیزات نورپردازی کابینت به حدی جذاب هستند که به کابینت های قدیمی شما نیز رنگ و لعابی متفاوت می بخشند.

 

نورپردازی کابینت عروس

 

استفاده از چراغ های آویز و هالوژن ها در کابینت ساده یکی دیگر از انواع ایده های کاربردی برای طراحی آشپزخانه ساده است.

 

نمونه کابینت ساده آشپزخانه برای کابینت عروس با ترکیب رنگ‌های آبی با توناژ مختلف در عکس تنوع رنگی بسیار زیاد در کابینت ساده را نشان می‌دهد.

 

استفاده از رنگ در کابینت ساده هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و به راحتی می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مختلف کابینت لذت ببرید.

 

کلام آخر

با توجه به مواردی که به آنها اشاره شد می توان نوین کابین را یکی از نمونه های موفق در میان کارگاه های کابینت سازی در تهران قرار داد.

 

این مجموعه با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملا حرفه ای موفق به طراحی و تولید انواع کابینت کلاسیک، مدرن، ام دی اف و ملامینه و برای مدل کابینت ساده و شیک آشپزخانه عروس خواهد شد.

 

همچنین لازم به ذکر است که نوین کابین علاوه بر ثبت سفارش به صورت آنلاین، نمایشگاه دائمی به منظور ارائه نمونه کارهای کاملا واقعی راه اندازی نموده و کارشناسان آن آماده مشاوره و راهنمایی قبل از سفارش محصول مورد نظر می باشد.

 

برای برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره های 02177005467 – 02177005481 تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام نوین کابین رو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو