استایل پاییزی خود را با انتخاب این ۸ لباس کامل کنید

استایل پاییزی خود را با انتخاب این ۸ لباس کامل کنید


منبع: ترنجی

3

1402/6/13

18:32


همه ما با نزدیک‌شدن فصل پاییز و خنک‌شدن هوا به فکر تهیه لباس‌های مناسب فصل پاییز می‌افتیم. مد پاییزی با ترکیب رنگهای خنثی و مکمل امکان‌های زیادی را برای انتخاب و خرید لباس در اختیار ما می‌گذارد.

استایل پاییزی خود را با انتخاب این ۸ لباس کامل کنید

همه ما با نزدیک‌شدن فصل پاییز و خنک‌شدن هوا به فکر تهیه لباس‌های مناسب فصل پاییز می‌افتیم. مد پاییزی با ترکیب رنگهای خنثی و مکمل امکان‌های زیادی را برای انتخاب و خرید لباس در اختیار ما می‌گذارد.

برای داشتن ظاهری جذاب که هم برای قراری دوستانه و هم استفاده روزمره و یا کار مناسب باشد چند نکته اهمیت دارد. هنگام خرید لباس به راحت و کاربردی بودن آنها توجه کنید. بهتر است لباس‌هایی را انتخاب کنید که بتوانید آنها را با هم ست کنید و با پوشیدن‌شان در طول فصل پاییز احساس خوبی داشته باشید. می توانید از رنگهای خنثی استفاده کنید و آنها را با رنگهای گرم و مکمل ترکیب کنید.

از جذابیت‌های فصل پاییز امکان لایه‌لایه پوشیدن لباس است که در صورت انتخاب درست لباس‌ها ظاهری شیک و مدرن پیدا می‌کنید.

در ادامه نکته‌هایی را برای انتخاب و خرید لباس زنانه و لباس مردانه و کامل‌کردن استایل پاییزی‌تان پیشنهاد می‌کنیم.

کت

کت از لباس‌های اصلی پاییز و از آیتم‌های مهم هر کمد لباس است. پس در انتخاب آن باید به کیفیت و زیبایی آن توجه کنید تا بتوانید چندین سال از آن استفاده کنید. سایز کت باید متناسب باشد و خیلی تنگ یا گشاد نباشد. آستین کت باید به اندازه‌ای باشد که آستین پیراهن یا شومیز شما بیرون باشد و دیده شود. کت می‌تواند رسمی یا اسپرت باشد. انتخاب کتی با رنگ خنثی کار شما را برای ست‌کردن آن راحت‌تر می‌کند. انتخاب پارچه کت هم باید متناسب با فصل باشد. برای پاییز پارچه تویید که نوعی پارچه پشمی است و گرما و دوام خوبی دارد انتخاب مناسبی است. از گزینه‌های دیگر کت چرم است که برای داشتن استایلی شیک و رسمی‌تر می توانید از آن استفاده کنید. همچنین کت جین از پیشنهادهای همیشگی برای کمد لباس شماست که تقریبا با بیشتر لباس‌ها ست می‌شود. کت که هم لباس مردانه و هم لباس زنانه است از آیتم‌های چندکاربردی هر کمد لباس است.

 

شلوار جین

شلوار جین از آیتم‌های ضروری هر کمد لباسی است و برای ست‌کردن با لباس‌های دیگر کارکرد جادویی دارد! از ویژگی‌های آن راحتی و مد بودن همیشگی آن است. شلوار جین یکی از خریدهای ثابت در همه فصل هاست و اغلب بیشتر از بقیه لباس‌ها پوشیده می‌شود و دوام زیادی هم دارد. شلوار جین انواع مختلفی دارد: راسته، اسکینی، دمپا گشاد، فاق بلند،‌ فاق کوتاه، مام استایل و … . شما باید بر طبق سلیقه خودتان و متناسب با اندام‌تان شلوار جین خود را انتخاب کنید. می‌توانید شلوار جین خود را با کفش پاشنه بلند یا کفش اسپرت یا بوت ست کنید. همچنین رنگ‌های متنوع شلوار جین امکان هماهنگ کردن با لباسهای دیگران را فراهم می‌کند. با کمی خلاقیت و ابتکار می‌توانید شلوار جین را برای موقعیت‌های مختلف بپوشید.

بوت

بوت‌ها از نظر ارتفاع ساق آنها به چند دسته تقسیم می‌شوند: تا روی مچ پا، روی ساق پا، زیر زانو یا بالای زانو. برای این موارد از واژه های پوتین و چکمه هم استفاده می‌کنیم. جنس رویه بوت می‌تواند چرم یا جیر باشد. جنس زیره آن هم باید طوری باشد که لیز نخورد و کمی ضخیم باشد. یک نوع بوت به نام آگ هم از پوست دباغی شده گوسفند تولید می‌شود و داخل آن بسیار گرم است. نوع دیگری از بوتها بوت ولینگتون است که جنس آن پلاستیکی است و در هوای بارانی استفاده می‌شود. بوتهای ساق بلند را می توانید با لگینگ و شلوار جین اسکینی ست کنید. بوت‌های ساق کوتاه با شلوار راسته و کت یا بارانی ظاهر جذابی به شما می‌دهند. بوت را می‌توانید با دامن یا پیراهن هم بپوشید.

 

بارانی

بارانی یا ترنچ کت یادآور فصل پاییز و روزهای بارانی است. بارانی را، که از لباس‌های کاربردی هر کمد لباسی است، می‌توانید به راحتی با لباس‌های دیگر ست کنید و استایل جذابی بسازید. ترنچ کت در قرن نوزدهم از پارچه ای که در برابر باران مقاوم بود تولید شد و لباسی مردانه بود، اما به تدریج استفاده از آن رواج یافت و به یکی از لباس‌های محبوب هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها تبدیل شد. بارانی در رنگ‌ها و مدل‌ها و پارچه‌های مختلف تولید می‌شود و لباسی چند منظوره است. می‌توانید در هوای خنک با تاپ یا تی‌شرت و در هوای سردتر با شومیز و بلوزهای بافت بپوشید و استایل خود را جذاب‌تر کنید. از آیتم‌های دیگری که می‌توانید با ترنچ کت بپوشید شلوار جین و بوت است. با هودی و کفش کتانی هم می‌توانید آن را ست کنید. برای موقعیت‌های رسمی می توانید آن را با کفش پاشنه بلند یا چکمه و پیراهن یا بلوز و دامن بپوشید.

ژاکت

ژاکت یکی از بهترین و ضروری‌ترین لباسهای پاییزه است که بیشتر در موقعیت‌های غیررسمی کاربرد دارد. ژاکت‌ها در مدلهای کوتاه و بلند تولید می‌شوند و می‌توانید آن را به زیبایی با مدل‌ها و رنگ‌های مختلف شلوار جین ست کنید. همینطور ژاکت‌ها برای پوشیدن لایه‌لایه لباس‌های پاییزی گزینه مناسبی‌اند. برای آقایان پوشیدن آن روی پیراهن مردانه اسپرت یا تی‌شرت یا بلوز یقه اسکی پیشنهاد می‌شود. ژاکت‌هایی با رنگ‌های کرم، قهوه ای و توسی را می‌توانید به راحتی با لباس‌های دیگر ست کنید. ژاکت لباسی بسیار کاربردی است و با خرید چند ژاکت می توانید استایل های متفاوت و زیبایی بسازید.

یقه اسکی

بلوز یقه اسکی لباسی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و لباس همیشگی فصل‌های سرد است. یقه اسکی هم لباس زنانه و هم لباس مردانه است. اگر رنگ‌های مشکی یا طوسی یا قهوه ای را انتخاب کنید، که رنگ هایی خنثی هستند، می توانید به آسانی آنها را با کت و بارانی و شلوار خود هماهنگ کنید. همینطور خانم‌ها می‌توانند از تاپ‌های بافت یقه اسکی برای پاییز استفاده کنند که ظاهر بسیار زیبایی به آنها خواهد داد.

هودی و سویشرت

هودی و سویشرت از کاربردی‌ترین لباس‌های فصول سردند. راحتی و گرمای آنها، ‌داشتن کلاه و زنانه و مردانه بودن آن و امکان پوشیدن آن هم در خانه و هم برای فعالیت‌های بیرون از خانه آنها را به لباس‌های محبوب جوانان تبدیل کرده است. تفاوت هودی با سویشرت کلاه دار بودن هودی است. هر دو لباس می‌تواند جلو بسته یا زیپ‌دار باشد. اگر به استایل اسپرت و غیررسمی علاقه دارید، هودی و سویشرت انتخاب خوبی است و می‌توانید آن را با شلوار و کفش اسپرت بپوشید.

 

شال و کلاه

با تغییر فصل و آمدن فصل‌های سرد به شال و کلاهی گرم نیاز پیدا می‌کنید تا هم خود را دربرابر سرمای هوا محفاظت کنید و هم ظاهر زیباتر و شیک‌تری داشته باشید. درضمن با انتخاب رنگ‌های موردعلاقه‌تان به استایل خود شکل متفاوتی می‌دهید. همینطور می‌توانید شال و کلاه را هم با لباس‌های رسمی و هم غیررسمی استفاده کنید. شال و کلاه با بیشتر استایل‌ها هماهنگ می‌شود و به ظاهر شما جلوه متفاوتی می دهد.

 

سخن پایانی

پاییز با رنگ‌های زیبایش در راه است. شما هم می‌توانید با انتخاب لباس‌ها و رنگ‌های مناسب استایل خود را با رنگ‌های پاییز هماهنگ کنید. برای خرید لباس‌های پاییزه وبسایت موری استایل را ببینید و از بین محصولات متنوع فروشگاه‌های آنلاین خرید کنید و ظاهر خود را زیبا و مدرن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو