جدیدترین مدل‌های لباس مردانه پاییزی ۲۰۲۳

منبع: آرگا

2

1402/8/8

18:42


آیا به دنبال تغییر استایل و ایجاد ظاهری جذاب و منحصر به فرد در فصل پاییز هستید؟ آب و هوای متغیر این فصل، به شما فرصتی عالی می‌دهد تا با انواع مدل لباس مردانه پاییزی، استایلی متفاوت داشته باشید. لایه‌بندی لباس، به ویژه در استایل مردانه، می‌تواند ظاهر شما را به شدت جذاب‌تر کند.

پاییز فصلی جذاب برای شما آقایان است؛ زیرا می‌توانید با انتخاب ژاکت یا پیراهن‌های مناسب، استایلی کلاسیک و چشم نواز داشته باشید. لایه لایه بودن لباس‌های مردانه در فصل پاییز می‌تواند نمادی از این هوای پاییزی باشد.

در این مقاله تعدادی از نکات مهم و نمونه‌های جذاب از استایل مردانه پاییزی را برای شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

با انواع مدل لباس مردانه پاییزی آشنا شوید

 

در فصل پاییز مردان می‌توانند لباس‌های نازکی را به طور لایه لایه بپوشند. لایه بندی لباس‌ها در پاییز این امکان را به شما می‌دهند تا تنوع و جذابیت بیشتری در استایل خود ایجاد کنید.  از مزیت‌های لایه لایه پوشیدن لباس در فصل پاییز برای مردان، می‌توان به درآوردن لایه‌های اضافی در صورت گرما اشاره کرد.

برای اینکه دقیقا بدانید در فصل پاییز با چه مدل لباس‌هایی می‌توانید استایل کنید، در ادامه به انواع مدل‌های لباس مردانه پاییزی اشاره می‌کنیم و توضیحاتی از ست کردن آنها به شما خواهیم داد.

جدیدترین مدل‌های لباس مردانه پاییزی 2023

تیشرت‌های آستین‌دار مردانه

 

تیشرت‌های آستین‌دار مردانه یکی از لباس‌های کاربردی در استایل پاییزی مردانه به شمار می‌آید.

شما می‌توانید تیشرت‌های آستین‌دار را با شلوار جین یا شلوار کتان و حتی شلوار ورزشی استایل کنید تا تیپ کژوالی داشته باشید. این تیشرت‌ها همچنین با شلوارهای کبریتی و کتان راسته، استایلی نیمه رسمی برای شما ایجاد می‌کند. بهتر است در فصل پاییز از تیشرت‌هایی با رنگ‌های قهوه‌ای، نسکافه‌ای، زرد و خاکستری استفاده کنید؛ زیرا این رنگ‌ها با رنگ‌های پاییزی به خوبی ترکیب می‌شوند.

 

سویشرت و هودی مردانه پاییزی

 

سویشرت‌ها و هودی‌ها لباس‌های همه‌کاره و راحتی هستند که می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلفی برای مناسبت‌های مختلف استایل کرد.

در اینجا چند ایده در مورد نحوه ست کردن سویشرت و هودی برایتان بیان کرده‌ایم:

 

استایل خیابانی پاییزی مردانه

 

سویشرت یا هودی مردانه خود را با شلوار جین مورد علاقه خود ست کنید تا ظاهری  ساده و غیر رسمی داشته باشید. اگر کفش‌های کتانی سفید کلاسیک هم به استایل خود اضافه کنید، ظاهری اسپرت و خیابانی خواهید داشت. فراموش نکنید که برای جذابیت بیشتر استایل خود می‌توانید از یک کلاه بیسبال استفاده کنید.

 

استایل لایه‌ای پاییزی مردانه

 

سویشرت یا هودی را زیر یک کت جین یا چرمی بپوشید تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید. از نیم بوت‌های اسپرت برای متفاوت شدن استایل خود غافل نشوید.

 

استایل مونوکروم پاییزی مردانه

 

با هماهنگ کردن رنگ هودی یا گرمکن خود با شلوار، ظاهری تک رنگ را انتخاب کنید. استایل پاییزی مونوکروم برای مردان بسیار مینیمال و خاص است و برای مهمانی‌ها بسیار توصیه می‌شود.

جدیدترین مدل‌های لباس مردانه پاییزی 2023

کت پاییزی مردانه

 

کت پاییزی یکی از مدل‌های لباس پاییزی پرطرفدار برای مردان است. کت پاییزی مردانه را می‌توان به روش‌های متنوعی استایل کرد. از آنجایی که تنوع مدل‌های کت پاییزی مردانه بسیار بالا است، پیدا کردن مدل دلخواه خود می‌تواند کمی مشکل باشد.

اولین جایی که می‌توان مدل‌های متنوع کت را مشاهده کرد، اینستاگرام است. تنوع مدل‌ها در اینستاگرام می‌تواند شما را وسوسه به خرید کند. با این حال پیدا کردن فروشگاه پوشاکی که در اینستاگرام، دقیقا همان مدلی که می‌خواهید داشته باشد، زمان بر و سخت است.

اما می‌توانید با استفاده از سایت کوکالا میانبری به جستجوی سریع و آسان در اینستاگرام بزنید. اگر درباره سایت کوکالا کنجکاو شده‌اید که چگونه به پیدا کردن سریع مدل لباس دلخواه شما از اینستاگرام کمک می‌کند، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

راهنمای خرید آسان انواع مدل لباس مردانه با کوکالا

 

کوکالا، ابزاری جالب برای خرید لباس از اینستاگرام است. به جای ورود به اینستاگرام و گشتن بین صفحات مختلف فروشگاهی، بهتر است به سایت کوکالا بروید. در کوکالا، می‌توانید لباس‌های مورد نظر خود را از طریق قسمت جستجو پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال کت کرم رنگ کبریتی هستید، کافی است « کت پاییزه مردانه» را در جعبه جستجو وارد کنید یا از دسته‌بندی‌های موجود استفاده کنید تا به سرعت به لباس‌های مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

پس از پیدا کردن مدل کت پاییزی دلخواه خود می‌توانید در کوکالا، مدل‌های مختلف چند فروشگاه را باهم مقایسه و انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که برای خرید انواع مدل لباس مردانه پاییزی، می‌توانید به صورت مستقیم با فروشنده تماس بگیرید و خرید خود را تکمیل کنید. در ادامه، به معرفی مدل‌های دیگری از لباس‌های مردانه پاییزی می‌پردازیم و از نحوه ست کردن آنها می‌گوییم.

 

جدیدترین مدل‌های لباس مردانه پاییزی 2023

پیراهن‌های دکمه‌دار ترجیحاً چهارخانه

 

پیراهن‌های دکمه‌دار، به‌ویژه آنهایی که چهارخانه هستند، جذابترین مدل لباس برای فصل پاییز مردان به حساب می‌آیند. مردان پیراهن‌های چهارخانه با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع بسیاری در این فصل می‌پوشند. برای ست کردن این پیراهن‌ها می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

 

استایل روزمره با پیراهن چهارخانه

 

برای اینکه استایلی روزمره با پیراهن چهارخانه داشته باشید می‌توانید آن را با شلوار جین ست کنید. شلوار جین مام استایل این روزها برای استایل پاییزی مردان بسیار محبوب است.

برای اینکه استایلی اسپرت‌ داشته باشید حتما آستین‌های پیراهن را بالا بزنید و کفش کتانی یا چکمه بپوشید.

 

استایل کاری با پیراهن چهارخانه

 

پیراهن چهارخانه خود را با شلوارهای تک رنگ ست کنید. مثلاً پیراهن چهارخانه سرمه ای با شلوار خاکستری به خوبی ترکیب می‌شود. ترجیحا پیراهن را داخل شلوار بگذارید تا ظاهر شما رسمی‌تر باشد و از کت‌ همرنگ هم با شلوار هم می‌توانید استفاده کنید.

 

جلیقه‌های کلاسیک پاییزی مردانه

 

برای اینکه ظاهری متفاوت‌تر از بقیه در فصل پاییز داشته باشید می‌توانید از جلیقه های کلاسیک پاییزی به همراه پیراهن‌های ساده استفاده کنید. با کلاه فلت می‌توانید استایلی کلاسیک و متفاوت داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو