فیلم Joker 2 یک اثر کاملا موزیکال خواهد بود

منبع: گیمفا

3

1402/6/14

13:05


آهنگساز فیلم Joker 2 به تازگی در مصاحبه خودش اظهار داشته که این اثر موسیقی بسیار زیادی خواهد داشت.

فیلم Joker 2 یک اثر کاملا موزیکال خواهد بود

آهنگساز فیلم Joker 2 به تازگی در مصاحبه خودش اظهار داشته که این اثر موسیقی بسیار زیادی خواهد داشت.

فیلم جوکر ۲ (Joker 2) همانطور که از عنوانش پیدا است، دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن محصول سال ۲۰۱۹ میلادی به شمار می‌رود که قرار است تفاوتی اساسی با آن داشته باشد. شایعات حاکی از آن هستند که فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux) یک اثر موزیکال خواهد بود و حالا به نظر می‌رسد که آهنگساز آن این موضوع را تأیید کرده است.

هیلدور گودنادوتیر وظیفه ساخت موسیقی فیلم «جوکر: جنون مشترک» را در دست دارد و در مصاحبه تازه خودش درباره تأثیر ماهیت موزیکال این فیلم سینمایی روی موسیقی متن آن صحبت کرده است. او اظهار داشته:

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که قرار است موسیقی زیادی در این فیلم وجود داشته باشد. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم.

با اینکه هیلدور گودنادوتیر به صراحت چیزی را تأیید نکرده اما از صحبت‌های او می‌توان برداشت کرد که فیلم «جوکر: جنون مشترک» تنها چند آهنگ ندارد بلکه موسیقی و آواز زیادی در آن وجود خواهد داشت. در حقیقت، از زمان اعلام حضور لیدی گاگا در این اثر، وجود آواز و آهنگ در این اثر آشکار شده بود ولی مقدار آن مشخص نبود.

با این حال، همچنان این سوال برای مخاطبان وجود دارد که چطور این فیلم تازه قرار است روی جنبه موزیکال تکیه کند و این کار چه تأثیری روی روند داستانی فیلم و تغییر درون مایه آن نسبت به فیلم اول خواهد داشت. فیلم «جوکر: جنون مشترک» قرار است در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: gamesradar

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو