هیوندای النترا 2024 با تغییرات چشمگیر در طراحی رونمایی شد [+تصاویر]

هیوندای النترا 2024 با تغییرات چشمگیر در طراحی رونمایی شد [+تصاویر]


منبع: تکراتو

2

1402/6/14

18:31


هیوندای النترا 2024 با طراحی جدید و تغییرات درخورتوجه رونمایی شد. شرکت خودروسازی هیوندای نسخه جدید سدان جذاب خود را پاییز روانه بازار می‌کند.

هیوندای النترا 2024 با تغییرات چشمگیر در طراحی رونمایی شد [+تصاویر]

هیوندای النترا 2024 با طراحی جدید و تغییرات درخورتوجه رونمایی شد. شرکت خودروسازی هیوندای نسخه جدید سدان جذاب خود را پاییز روانه بازار می‌کند.

هیوندای النترا 2024 با انبوهی از تغییرات مهم و جذاب رونمایی شد. کمپانی خودروسازی کره‌ای که پیش‌تر اقدام به معرفی فیس‌لیفت هیوندای سوناتا کرده بود، حالا نسخه فیس‌لیفت النترا نیز معرفی کرده است. این خودرو از طراحی جلو گرفته تا عقب دستخوش تغییراتی شده است. گفتنی‌ست که این سدان جذاب قرار است تا پاییز روانه بازار شود اما تاکنون خبری از قیمت نسخه‌های مختلف آن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: هیوندای سانتافه 2024 با زبان طراحی جدید معرفی شد

هیوندای النترا 2024 با انبوهی از تغییرات معرفی شد

هیوندای که به‌تازگی فیس لیفت هیوندای سوناتا را معرفی کرد و جزئیات کامل هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۴ را به اشتراک گذاشت، حالا از محصول جدید دیگری پرده‌برداری کرده است. این محصول چیزی نیست جز مدل ۲۰۲۴ سدان هیوندای النترا که هرچند طراحی به‌روز جذابی داشت، دستخوش تغییرات جدیدی در زمینه طراحی شده است.

در نمای جلو النترا مدل جدید اساس طراحی چراغ‌ها حفظ شده است، با صرفاً تغییراتی جزئی در فرم آنها؛ مثلاً چراغ‌ها باریک‌تر شده‌اند و حالا جایی قرار گرفته‌اند که دیگر با خط دو گوشه کاپوت ادغام نمی‌شوند. تغییر اصلی را اما در جلوپنجره و سپر می‌توان دید و تغییرات فرم چراغ‌ها هم جهت همگام‌شدن با آن‌ها صورت گرفته است. حالا جلوپنجره‌ای با همان الگو قبلی، اما اندازه کوچک‌تر و پنل ورودی با المان‌های مشکی بومرنگ‌شکل جای جلوپنجره گسترده قبلی را گرفته‌اند. نمای عقب هم اگرچه چراغ‌های سرتاسری آن دست‌نخورده باقی مانده‌اند، در ناحیه سپر بازطراحی شده است. در این قسمت همچنین المانی نقره‌ای دور دیفیوزر دیده می‌شود.

هیوندای النترا 2024 با تغییرات چشمگیر در طراحی رونمایی شد

نمای کناری هیوندای النترا 2024

نسخه N اسپرت خودرو هیوندای النترا فیس‎‌لیفت هم با المان‌های خاص خود در قسمت‌های مختلف نظیر نمای جلو، جلوپنجره، رکاب‌ها و بال عقب عرضه می‌شود. همچنین سوار بر رینگ‌های فورج‌شده 19 اینچی با تایرهای پایلت اسپرت 4S میشلن است. برای نمای بیرونی حتی رنگ‌های جدیدی ارائه می‌شود و از جمله رنگ‌های موجود برای این سدان کره‌ای باید به قرمز (Ultimate Red)، دو نوع خاکستری (Ecotronic Gray و Amazon Gray) و سبز (Exotic Green) اشاره کرد.

هیوندای النترا 2024 با تغییرات چشمگیر در طراحی رونمایی شد

هیوندای به به‌روزرسانی نمای بیرونی النترا در مدل 2024 آن بسنده نکرده و نگاهی دوباره به کابین آن داشته است. پشت فرمان این نسخه، یک نمایشگر 4.2 اینچی تازه به‌عنوان صفحه آمپر به چشم می‌خورد. تریم‌های SEL به بالا هم در مرکز داشبورد خود مجهز به یک نمایشگر لمسی 10.25 اینچی برای سیستم مولتی‌مدیا هستند. پنل‌های درب‌های جلو اکنون جنس نرم دارند یا اصطلاحاً سافت‌تاچ شده‌اند و تریم لیمیتد از روکش چرم H-Tex برای صندلی‌ها برخوردار شده است؛ همین تریم به‌علاوه N-Line از سیستم صوتی فراگیر با 8 اسپیکر هم بهره می‌برند. صفحه شارژ بی‌سیم با طراحی جدید، یک پورت USB-C در ردیف جلو و 2 پورت USB-C در ردیف عقب ویژگی‌های دیگرند.

 

این خودروساز کره‌ای برای مدل جدید فیس لیفت سدان خود همچنین امکانات ایمنی تازه‌ای را در نظر گرفته است. همه تریم‌های این خودرو از این پس به‌صورت استاندارد با ایربگ‌های جانبی عقب و یادآور کمربند عقب به دست مشتریان می‌رسند. حتی فرمان فناوری بازخورد لمسی (هپتیک) را برای دستیار حفظ خودرو در خط، هشدار برخورد از نقطه کور و جلوگیری از برخورد هنگام دنده عقب به کار می‌گیرد. به‌عنوان نمونه‌های دیگر از امکانات استاندارد Elantra جدید، سیستم صوتی فراگیر با 6 اسپیکر و هات اسپات وای فای جای اشاره دارند. تریم لیمیتد با نمایشگر دید اطراف، نمایشگر نقطه کور و هشدار فاصله پارک در جلو و عقب هم همراه است.

هیوندای النترا 2024 با تغییرات چشمگیر در طراحی رونمایی شد

نسخه های فیس لیفت النترا و سوناتا

هیوندای مدل 2024 سدان النترا را در پاییز پیش رو عرضه می‌کند، اما تا زمان نگارش این مطلب قیمت تریم‌های متعدد آن را به‌صورت رسمی مشخص نکرده است. با وجود این، انتظار می‌رود که تریم پایه SE این سدان با قیمت حدود 22 هزار دلار روانه بازار شود و قیمت لیمیتد هیبرید که در صدر تریم‌های آن قرار می‌گیرد، به 31 هزار دلار برسد. هیوندای النترا مدل 2023 که از قضا یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی بازار ایران هم در نظر گرفته می‌شود، محدوده قیمت مشابهی داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رونمایی از هیوندای النترا 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: گجت نیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو