علت استعفای سیما ثابت مجری شبکه ایران اینترنشنال مشخص شد

منبع: شبونه

5

1402/6/15

10:00


علت استعفای سیما ثابت از تلویزیون ایران اینترنشنال گفته می‌شود پیشنهادات غیر اخلاقی مدیران این شبکه به این مجری  بوده است. علت استعفای سیما ثابت مجری شبکه ایران انترنشنال سیما ثابت که برنامه چشم انداز را در شبکه ایران اینترنشنال بر عهده داشت حالا در اینستاگرامش با انتشار پستی نوشت که بین همکاری با ایران …

علت استعفای سیما ثابت از تلویزیون ایران اینترنشنال گفته می‌شود پیشنهادات غیر اخلاقی مدیران این شبکه به این مجری  بوده است.

علت استعفای سیما ثابت مجری شبکه ایران انترنشنال

سیما ثابت که برنامه چشم انداز را در شبکه ایران اینترنشنال بر عهده داشت حالا در اینستاگرامش با انتشار پستی نوشت که بین همکاری با ایران اینترنشنال و کرامت انسانی دومی را انتخاب کردم که اشاره این زن به روابط پشت صحنه و پیشنهادات غیر اخلاقی مدیران شبکه به او بود.

علت استعفای سیما ثابت مجری شبکه ایران اینترنشنال مشخص شد

سیما ثابت چند سالی در شبکه ایران اینترنشنال و بی بی سی مواضع تندی علیه جمهوری اسلامی ایران داشت او همچنین به شدت خواستار تحریم‌های گسترده آمریکا علیه ایران بود از سوی دیگر حضور برخی از افراد جدید به عنوان مدیر در شبکه ایران اینترنشنال باعث شده بود که وضعیت غیر اخلاقی در این شبکه بیداد کند و بسیاری از کارکنان زن ناچار به استعفا و قطع همکاری با این شبکه کنند.

همچنین ببینید

پشت پرده اخراج سیما ثابت از شبکه ایران اینترنشنال مشخص شد

پشت پرده سامان رسول پور و سیما ثابت مجری شبکه ایران اینترنشنال

چندی پیش چند کارمند دیگر شبکه ایران اینترنشنال با قطع همکاری با این شبکه اعلام کردند که دیگر تصمیمی به کار با ایران اینترنشنال ندارند این شبکه که از طرف اسرائیل حمایت مالی می‌شود سعی دارد که به صورت ۲۴ ساعته علیه جمهوری اسلامی به فعالیت بپردازد و اوج فعالیت‌های این شبکه در دوران اغتشاشات است شبکه ایران اینترنشنال نقشه زیادی در اغتشاشات اخیر در کشورمان داشت و به عبارتی شعار زن زندگی آزادی توسط این شبکه پایه گذاری شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو