سیما ثابت جاسوس از آب درامد؟ نقشه مجری ایران اینترنشنال

منبع: شبونه

2

1402/6/18

11:48


سیما ثابت مجری شبکه ایران اینترنشنال که چندی پیش از این شبکه استعفا داده بود در اینستاگرامش متنی به اشتراک گذاشت و نوشت ناچار شدم برای کرامت انسانی از شبکه ایران اینترنشنال استعفا بدهم برخی از کاربران معتقد هستند که سیما ثابت از سوی مدیران این شبکه پیشنهاد غیر اخلاقی دریافت کرده است و برخی …

سیما ثابت مجری شبکه ایران اینترنشنال که چندی پیش از این شبکه استعفا داده بود در اینستاگرامش متنی به اشتراک گذاشت و نوشت ناچار شدم برای کرامت انسانی از شبکه ایران اینترنشنال استعفا بدهم برخی از کاربران معتقد هستند که سیما ثابت از سوی مدیران این شبکه پیشنهاد غیر اخلاقی دریافت کرده است و برخی دیگر فرداد فرحزاد را علت جدایی سیما ثابت از شبکه ایران اینترنشنال می‌دانند.

سیما ثابت جاسوس از آب درامد؟ نقشه مجری ایران اینترنشنال

سیما ثابت جاسوس از آب درامد؟

یک کانال تلگرامی مدعی شده که سیما ثابت برای از شبکه‌های تلویزیونی جاسوسی می‌کرده است و به همین دلیل شبکه ایران اینترنشنال تصمیم گرفته که ارتباط خود را با سیما ثابت قطع کند.

بعد از اینکه سیما ثابت علت استعفای خود را کرامت انسانی عنوان کرد حواشی بسیار زیادی پیرامون جدایی او از ایران اینترنشنال به وجود آمد به نظر می‌رسد این چهره به شبکه صدای آمریکا و یا بی بی سی فارسی بپیوندد.

همچنین ببینید:

فایل صوتی سیما ثابت: پونه با التماس میگه من شوهر دارم

علت استعفای سیما ثابت مجری شبکه ایران اینترنشنال مشخص شد

پشت پرده اخراج سیما ثابت از شبکه ایران اینترنشنال مشخص شد

نقشه مجری ایران اینترنشنال

گفته میشود او نقشه کشیده بود که به برخی از اطلاعات محرمانه ایران اینترنشنال دسترسی پیدا کند و آن را در اختیار یک کانال تلگرامی بگذارد البته این اخبار صرفا در شبکه های اجتماعی مطرح میشود.

گفتنیست زهرا شهرکی در روستای بزرگ شهرکی در سیستان به دنیا آمد. در سال ۱۳۷۶، در سن ۱۸ سالگی، با قبول در آزمون کنکور، به شهر مشهد رفت. پس از اتمام دوران تحصیلی، به عنوان ناظر کنترل کیفی (QC) در یک کارخانه مواد غذایی مشغول به کار شد؛ اما علاقه‌اش به عکاسی و خبرنگاری او را از حرفه‌ی اصلی‌اش دور کشید. در سال ۱۳۸۴، در سن ۲۶ سالگی، همکاری خود را با برنامه غذایی سازمان ملل متحد (WFP) آغاز کرد و به عنوان امدادرسان به اردوگاه‌های مختلف در افغانستان فرستاده شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو