بیوگرافی بهاره کیان افشار ؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی

بیوگرافی بهاره کیان افشار ؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی


منبع: پلازا

4

1402/6/15

12:51


بیوگرافی بهاره کیان افشار ؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی

بهاره کیان افشار از بازیگران خوش قریحه سینما، تلویزیون و تئاتر است که فعالیتش در این حرفه را با سریال کلاه پهلوی کاری از زنده یاد سید ضیاءالدین دری آغاز نمود. در این مقاله از وب‌سایت پلازا قصد داریم تا به بیوگرافی بهاره کیان افشار؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی این بازیگر بپردازیم.

بهاره کیان افشار به عنوان بازیگر تا کنون به کارگردان‌هایی بزرگی چون مرحوم کیومرث پوراحمد، مازیار میری، مرحوم سید ضیاءالدین دری و زنده یاد عباس کیارستمی همکاری داشته است. وی همچنین چند بار کاندیدای بهترین بازیگر زن برای آثاری مانند کلاه پهلوی، گلشیفته و عاشقانه شد. در این مقاله با بیوگرافی بهاره کیان افشار از پلازا با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی بهاره کیان افشار

  • نام و نام خانوادگی: بهاره کیان افشار
  • تاریخ تولد: 10 اردیبهشت 1362
  • محل تولد: تهران
  • پیشه: بازیگر، ترانه‌سرا و طراحی دکوراسیون و امور تبلیغاتی
  • شروع فعالیت: 1383 (سریال کلاه پهلوی)
  • تحصیلات: کارشناسی مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر
  • قد بهاره کیان افشار: 163 سانتی‌متر
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • صفحه اینستاگرام بهاره کیان افشار: @baharekianafshar

زندگی خصوصی بهاره کیان افشار

در این بخش از مقاله با زندگی نامه بهاره کیان افشار بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران از زمان تولد تا تحصیلات وی همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم‌.

زندگی خصوصی بهاره کیان افشار

بهاره در دهمین روز از ماه اردیبهشت سال 1362 در تهران به دنیا آمد. او از دوران کودکی به دنیای بازی علاقه‌مند گردید و در تئاترهای مدرسه بازیگری را تجربه نمود. ولی بعدها که می‌خواست بازیگری را به صورت جدی شروع کند با مخالفت‌های خانواده‌اش مواجه شد. وی در مقطع کارشناسی مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر تحصیلاتش را به اتمام رساند. در ادامه مقاله بیوگرافی بهاره کیان افشار به بررسی زندگی شغلی این بازیگر می‌پردازیم.

زندگی شغلی بهاره کیان افشار

بهاره کیان‌افشار پیش از اینکه دنیای بازیگری را تجربه نماید در یک شرکت کارهای اجرایی دکوراسیون داخلی مشغول به فعالیت شد و همواره سعی دارد تا در کنار بازیگری شغل دیگری نیز داشته باشد. بهاره در زمینه ترانه‌سرایی هم دستی بر آتش دارد و تا کنون قطعه تو هستی را با صدای بهرام رادان سروده است، که نماهنگ آن در سال 1392 منتشر گردید. علاوه بر این ترانه‌سرایی پنج قطعه از آلبوم روی دیگر بهرام رادان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

امّا ورود او به دنیای بازیگری در سال 1383 زمانی که ۱۹ سال سن داشت و دانشجو بود با گروه تئاتر آغاز شد و تمرینات بدن، لحن و بیان را از زیر نظر آزیتا حاجیان آموخت. وی از طریق همکلاسی دوران دبیرستانش تینا پاکروان در سال 1383 به محمدرضا شریفی‌نیا برای ایفای نقش شادی مستشارنیا در سریال کلاه پهلوی معرفی شد. این سریال کاری از مرحوم سید ضیاءالدین‌دری بود که پس از استقبال از مجموعه تلویزیونی کیف انگلیسی ساخته شد. از دیگر بازیگران سریال کلاه پهلوی می‌توان به امین حیایی، رضا کیانیان، داریوش فرهنگ، محمدرضا شریفی‌ نیا، مریلا زارعی، ثریا قاسمی، گوهر خیراندیش، شقایق فراهانی، مرحوم سیروس گرجستانی، دکتر قطب‌الدین صادقی، امیرحسین آرمان، امیرعلی دانایی و زنده یاد داوود رشیدی اشاره کرد.

در ادامه با عکسی از بهاره کیان افشار در نقش شادی مستشارنیا برای سریال کلاه پهلوی، به بررسی کارنامه هنری این بازیگر در قاب تلویزیون می‌پردازیم.

زندگی شغلی بهاره کیان افشار

سریال های بهاره کیان افشار

همان‌طور که اشاره شد، بهاره کیان افشار در سال 1383 به واسطه بازی در سریال کلاه پهلوی دنیای بازیگری را در قاب تلویزیون تجربه نمود. وی پس از حضور در این سریال موفق و پرمخاطب در دو مجموعه تلویزیونی دیگر به نام‌های گاهی به پشت سر نگاه کن و نوار زرد حضور یافت. بازی در سریال نوار زرد کاری از پوریا آذربایجانی برای بهاره شهرت زیادی را به ارمغان آورد. در این مجموعه تلویزیونی علاوه بر وی بازیگرانی چون امیر آقایی، مرحوم سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیرسلیمانی، محسن بهرامی، شهین تسلیمی، سیروس میمنت و مریم شیرازی به ایفای نقش پرداختند.

سریال های بهاره کیان افشار

سالنام سریالکارگردان
1383-1389کلاه پهلویمرحوم سید ضیاءالدین دری
1393گاهی به پشت سر نگاه کنمازیار میری
1396نوار زردپوریا آذربایجانی

فیلم های بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار کارش در این حوزه را با فیلم راز ماهی کوچک قرمز آغاز نمود. او با حضور در فیلم مستند شیرین اثری از زنده یاد عباس کیارستمی فعالیت در حرفه بازیگری را ادامه داد. در سال 1391 برای نقش مرجان فرازمند در فیلم گناهکاران به کارگردانی فرامرز قریبیان انتخاب شد. در این اثر سینمایی علاوه بر بهاره بازیگران مطرحی نظیر فرامرز قریبیان، رامبد جوان، کوروش تهامی، هومن برق نورد، شقایق فراهانی، نسرین مقانلو، همایون ارشادی، دکتر قطب الدین صادقی، رضا رویگری، مهتاج نجومی، محسن افشانی، دکتر امید روحانی، مرحوم ملکه رنجبر، سام قریبیان و محمد متوسلانی حضور داشتند.

وی پس از بازی برای فیلم گناهکاران، در آثار سینمایی زیادی به ایفای نقش پرداخت. در ادامه مقاله بیوگرافی بهاره کیان افشار به معرفی فیلم‌های این بازیگر می‌پردازیم.

فیلم های بهاره کیان افشار

سالنام فیلمکارگردان
1383فیلم کوتاه راز ماهی کوچک قرمزپوریا جهانشاد
1387مستند شیرینمرحوم عباس کیارستمی
1391گناهکارانفرامرز قریبیان
1391هیچ‌کجا هیچ‌کسابراهیم شیبانی
1393طول موجفرامرز شهبازیان
1393فیلم کوتاه بنشین عزیزمعلی نظری
1393عین شین قافقاسم جعفری
1394کفشهایم کو؟زنده یاد کیومرث پوراحمد
1394بارکدمصطفی کیایی
1395زردمصطفی تقی‌زاده
1395کمدی انسانیمحمدهادی کریمی
1395ماهوراحمید زرگرنژاد
1396لونه زنبوربرزو نیک‌نژاد
1396دشمن زنکریم امینی
1396عطر داغعلی ابراهیمی
1396حضور مخفی یک بیگانهالهام اطیابی
1397پالتو شتریمهدی علی میرزایی
1397بی وزنیمهدی فرد قادری
1398رویای سهرابعلی قوی تن
1398پسرکشیمحمدهادی کریمی
1398مرد نقره‌ایمحمدحسین لطیفی
1398گربه سیاهکریم امینی
1398سگ‌بندمهران احمدی
1399آهنگ دونفرهآرزو ارزانش
1400کوزوومیثم هاشمی طبا
1400خانه شیشه‌ایامیر پورکیان
1400نمورداوود بیدل

در ادامه با عکسی از بهاره کیان افشار کنار پژمان جمشیدی و محسن کیایی در فیلم لونه زنبور، به کارنامه هنری این بازیگر در حوزه شبکه نمایش خانگی می‌پردازیم.

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در شبکه نمایش خانگی

بهاره در حوزه نمایش خانگی در واقع یکی از فعال‌ترین بازیگران محسوب می‌شود که در آثار نمایش خانگی زیادی نقش‌آفرینی داشته است. وی فعالیت در این حوزه را با بازی در سریال عاشقانه کاری از منوچهر هادی در سال 1395 آغاز کرد. در ادامه با حضور در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی و ایفای نقش یک زن ترنس بسیار خوش درخشید، که در شهرتش نقش بسزایی داشت. از دیگر آثار وی در شبکه نمایش خانگی به عنوان بازیگر، می‌توان به قهوه ترک محصول سال 1402 کاری از علیرضا امینی اشاره کرد. وی در این سریال نقش ستاره ملکی همسر دانیال در مقابل حامد بهداد نقش‌آفرینی داشت.

بهاره کیان افشار در شبکه نمایش خانگی

سالنام اثرکارگردان
1395عاشقانهمنوچهر هادی
1396گلشیفتهبهروز شعیبی
1397هشتگ خاله سوسکهمحمد مسلمی
1399می‌خواهم زنده بمانمشهرام شاه حسینی
1400حرفه‌ایمصطفی تقی‌زاده
1400سوداایمان یزدی
1402قهوه ترکعلیرضا امینی

تئاترهای بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در حوزه تئاتر هم یکی از بازیگران فعال است که تا کنون در آثار نمایشی زیادی نقش‌آفرینی داشته است. در ادامه کارنامه هنری این بازیگر در تئاتر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سالنام نمایشکارگردان
1391کلاغ‌ها و دروغ‌هاعباس غفاری
1391بازرس هاند واقعیبورژین عبدالرزاقی
1392بوی قهوه و بلال و کباباحسان کرمی
1393WOWتینو صالحی
1394دست نیافتنی‌هاعلیرضا کوشک جلالی
1394هتلی‌هاحمیدرضا آذرنگ
1395نمایشنامه خوانی مواحسان کرمی
1395نمایشنامه خوانی یک دقیقه سکوتعباس ‌غفاری
1396نمایشنامه خوانی صحنه‌هایی از زندگی پدرمافشین اخلاقی
1396آیس لندآیدا کیخایی

در ادامه با عکسی از این بازیگر در نمایش دست نیافتنی‌ها کنار نادر فلاح و سینا رازانی به انتهای کارنامه هنری بهاره کیان افشار می‌رسیم.

تئاترهای بهاره کیان افشار

جوایز و افتخارات بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در حوزه بازیگری هنوز موفق به دریافت جایزه‌ای نشده اما نامزدی چندین جایزه مختلف را در کارنامه دارد.

نام جشنوارهعنوان جایزهنام اثر
چهاردهمین جشن دنیای تصویرکاندید بهترین بازیگر زن درام تلویزیونیکلاه پهلوی
هفدهمین جشن حافظکاندید بهترین بازیگر زن درام تلویزیونیعاشقانه
نوزدهمین جشن حافظکاندید بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونیگلشیفته

شایعات و حواشی بهاره کیان افشار

از داغ‌ترین حواشی درباره این بازیگر می‌توان به شایعه ازدواج بهاره کیان افشار با نواب ابراهیمی آشپز مشهور اینستاگرامی اشاره کرد. این خبر هرگز از سوی بهاره تأیید یا تکذیب نشد اما نواب ابراهیمی پس از مدتی عکسی از خودش و شخصی دیگر به عنوان همسرش منتشر کرد و به شایعات پایان داد.

به جرات می‌توان اذعان کرد که بهاره کیان افشار هم یکی دیگر از بازیگران کم حاشیه کشورمان است، که تا جای ممکن خود را از حواشی و شایعات دور نگه می‌دارد.

شایعات و حواشی بهاره کیان افشار

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو