باند موتورسواری تام هاردی در نخستین تریلر از فیلم The Bikeriders

منبع: گیمفا

3

1402/6/15

22:03


در نخستین تریلر منتشر شده از فیلم جذاب و تماشایی The Bikeriders شاهد حضور بازیگرانی توانمند هستیم که اثری درام را به تصویر کشیده‌اند.

باند موتورسواری تام هاردی در نخستین تریلر از فیلم The Bikeriders

در نخستین تریلر و پوستر منتشر شده از فیلم جذاب و تماشایی The Bikeriders شاهد حضور بازیگرانی توانمند هستیم که اثری درام را به تصویر کشیده‌اند.

یکی از آثار مورد انتظار سینمای امسال که در سکوت خبری، تیم بازیگری ارزشمندی را در کنار یکدیگر قرار داده، تازه‌ترین ساخته جف نیکولز تحت عنوان The Bikeriders (موتورسواران) برگرفته از کتاب مصوری به همین نام اثر دنی لیون می‌باشد که روایتی درام و گانگستری را به تصویر کشیده است.

این فیلم که در دهه ۱۹۶۰ میلادی کشور ایالات متحده آمریکا جریان دارد، باند موتورسوارانی به رهبری جانی با هنرنمایی تام هاردی را به معرض نمایش می‌گذارد که از شیوه زندگی منحصر به فردی بهره برده و یکی از اعضای این گروه به نام بنی با نقش آفرینی آستین باتلر پس از تجربه سلسله‌ای از اتفاقات، با جانی به مشکل برخورد کرده و رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

حال نیز نخستین تریلر و پوستر از این فیلم منتشر شده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن بپردازید.

فیلم The Bikeriders که در کنار تام هاردی و آستین باتلر از بازیگران دیگری نظیر جودی کومر، مایکل شنون و توبی والاس بهره می‌برد، برای اکران در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) برنامه ریزی شده است.

منبع: مووی‌وب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو