گردهمایی زنان عنکبوتی در نخستین تریلر فیلم Madame Web

منبع: گیمفا

3

1402/8/24

21:31


پس از مدت‌ها بالاخره می‌توانیم شاهد تریلر فیلم Madame Web با حضور بازیگرانی نظیر داکوتا جانسون و سیدنی سوئینی باشیم.

گردهمایی زنان عنکبوتی در نخستین تریلر فیلم Madame Web

پس از مدت‌ها بالاخره می‌توانیم شاهد تریلر فیلم Madame Web با حضور بازیگرانی نظیر داکوتا جانسون و سیدنی سوئینی باشیم.

در حالی که چندین و چند سال از آغاز دنیای عنکبوتی کمپانی سونی بدون حضور خود شخص مرد عنکبوتی می‌گذرد اما پروژه‌های آن‌ها طبق برنامه در حال گسترش بوده و حال نوبت به فیلم پر سر و صدای Madame Web (مادام وب) به کارگردانی اس. جی. کلارکسون و نویسندگی بورک شارپلس و مت سازما رسیده است. اثری که از بازیگران مشهوری همچون داکوتا جانسون، سیدنی سوئینی، اما رابرتس و آدام اسکات بهره می‌برد.

امروز نیز پس از مدت‌ها انتظار بالاخره نخستین تریلر از این فیلم منتشر شده که داکوتا جانسون را در قامت مادام وب به اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی می‌برد. جایی که او متوجه قدرت‌های فرابشری خود شده و می‌بایست تا از توانایی‌های خود برای محافظت از کسانی استفاده نماید که توسط یک مرد عنکبوتی ناشناس و خبیث تحت تعقیب و شکار قرار گرفته‌اند.

در ادامه می‌توایند تریلر منتشر شده را مشاهده نمایید.

همانطور که در تریلر به ایده دنیای عنکبوتی و سفر در زمان اشاره می‌شود، شاهد شخصیت مرموزی به نام ازیکیل سیمز هستیم که در قامت لباس مرد عنکبوتی سیاه به دنبال شکار باقی شخصیت‌های عنکبوتی بوده و سکانس‌های اکشنی را رقم زده است. او در کمیک‌ها شخصیتی فرعی بوده که همیشه در آرزوی برخورداری از قدرت‌های عنکبوتی، پیتر پارکر را مورد ستایش قرار داده است. با این حال حرفه تجارت را در پیش گرفت و دوستی خود را با مرد عنکبوتی حفظ کرد. این که در فیلم مادام وب به چه دلیل او به شخصیتی خبیث تبدیل شده، مسئله‌ای است که نویسندگان فیلم Morbius (موربیوس) یعنی بورک شارپلس و مت سازما باید پاسخی برای آن ارائه دهند.

فیلم Madame Web به کارگردانی اس. جی. کلارکسون برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو