ریبوت مجموعه Bewitched تحت عنوان Hannah Montana and Harry Potter

منبع: گیمفا

3

1402/3/19

16:32


مجموعه خاطره‌انگیز Bewitched به شکلی کاملاً جدید به زودی پروسه تولیدش آغاز شده تا باری دیگر غرق در دنیای جذابش بشویم.

ریبوت مجموعه Bewitched تحت عنوان Hannah Montana and Harry Potter

مجموعه خاطره‌انگیز Bewitched به شکلی کاملاً جدید به زودی پروسه تولیدش آغاز شده تا باری دیگر غرق در دنیای جذابش بشویم.

یکی از مجموعه‌های تلویزیونی خاطره‌انگیز دهه ۱۹۶۰ میلادی، اثری تحت عنوان Bewitched (افسونگر) می‌باشد که توسط شبکه ای‌بی‌سی به ارمغان آورده شده و حتی از تلویزیون ملی ایران نیز با دوبله‌ای جذاب در اختیار مخاطبین قرار گرفته بود که لحظاتی جذاب و ماندگار را برای مخاطبینش رقم زده است.

حال طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری هالیوود ریپورتر، متوجه شدیم که چندین پروژه از جمله Bewitched قرار است تا ریبوت شده و با شکل و شمایل جدیدی در اختیار مخاطبین نسل جوان قرار بگیرند. از دیگر پروژه‌هایی که توسط کمپانی سونی پکیچرز احیا خواهند شد، می‌تواند به مجموعه‌های کلاسیک Wheel of Fortune (چرخ روزگار) و The Partridge Family (خانواده پارتریج) اشاره کرد.

مجموعه Bewitched که بین سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ از تلویزیون پخش می‌شد، حول محور جادوگری جوان به نام سامانتا جریان داشت که با انسانی عادی به نام دارن آشنا شده و عاشق وی می‌شود. مسئله‌ای که منجر به ازدواج آن‌ها شده و سامانتا که زندگی عادی را شروع کرده است، باید یاد بگیرد تا از قدرت‌های جادویی خود بهره نبرده و به مانند یک زن ساده به انجام کارهایش بپردازد. داستانی جذاب که طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرده بود و حتی بارها مورد اقتباس‌های گوناگون نیز قرار گرفت که هر یک با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبین روبرو شدند.

این مجموعه جدید که بر روی دختر سامانتا و دارن به نام تابیتا جریان دارد، با حال و هوای متفاوتی ساخته خواهد شد و از عنوان Hannah Montana and Harry Potter (هانا مونتانا و هری پاتر) بهره می‌برد. مسئله‌ای عجیب و غریب که باید دید که حاوی چه وقایع و روایاتی خواهد بود.

پروسه تولید پروژه‌های نام برده شده در ابتدای مسیر قرار داشته و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر از سوی سازندگانشان صبر نماییم.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو