مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند


منبع: فیگار

3

1402/6/16

15:36


آیا علاقه‌مند به آشنایی سریع‌تر با انیمه بلیچ هستین؟ پس با ما همراه باشید تا با مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند آشنا شوید.

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

آیا علاقه‌مند به آشنایی سریع‌تر با انیمه بلیچ هستین؟ پس با ما همراه باشید تا با مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند آشنا شوید.

چند نکته کلیدی از داستان‌های دنیای انیمه وجود دارد که به طرفداران جدید انیمه بلیچ کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری با داستان و شخصیت‌ها آشنا شوند.

مجموعه‌ی بلیچ یکی از بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن است و با پخش فصل دوم بلیچ؛ جنگ هزار ساله خونین در حال تمام شدن است. طرفداران جدید همچنان جذب داستان این سریال میشوند. ماجراجویی‌های ایچیگو کوروساکی بینندگان را با یکی از سرزمین‌های بی‌نظیر انیمه، یعنی “سرزمین ارواح” معروف به (جامعه روح‌ها) آشنا می‌کند.

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

معرفی مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

شما می‌توانید فهرست مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

داده هایی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

به دلیل تاریخچه‌ی غنی جامعه ارواح و طبیعت پیچیده‌ی زندگی پس از مرگ در بلیچ، ممکن است برای طرفداران جدید کمی سخت باشد تا تمامی اطلاعاتی که در این سریال به آن‌ها نمایش داده می‌شود را درک کنند. خوشبختانه، چند نکته کلیدی از داستان و تاریخچه‌ دنیای بلیچ وجود دارد که پیش زمینه‌ای برای طرفداران جدید به وجود می‌آورد .

The Soul Society Presides Over Spirits In The Afterlife

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

ضروری ترین اطلاعات درباره انیمه بلیچ

در ابتدای مقاله مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند شایان به ذکر است که در دنیای بلیچ، بیشتر انسان‌ها پس از مرگ به یک سرزمین به نام “شهر ارواح” سفر می‌کنند. این دنیا به عنوان جهان پس از مرگ در این سریال برای ارواح مکانی فراهم می‌کند تا قبل از تولدی دوباره در آنجا زندگی کنند.

برخلاف اکثر تصویرسازی‌های خیالی دنیای پس از مرگ، شهر ارواح از هر لحاظ شباهت زیادی به جهان ما دارد؛ به طور کلی شبیه نسخه‌ای از ژاپن فئودال می‌باشد. با این حال، ایچیگو کوروساکی و متحدانش به سرعت متوجه می‌شوند که این سرزمین خطرناک‌تر از هر چیزی است که در زندگی روزمره‌شان تجربه می‌کردند.

Soul Reapers Guide Human Spirits To The Soul Society

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

نکته های کلیدی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

فرایند ورود به دنیای پس از مرگ همیشه آسان نیست، بنابراین برای کمک به ارواحی که در ترک جهان انسانی دچار مشکل میشوند، جامعه ارواح از گروهی به نام سرگردانان روح “Soul Repears” استفاده می‌کند تا به آن‌ها در این راه کمک کنند. این موجودات فرازمینی از جامعه روح‌ها نشأت می‌گیرند و در مقایسه با دیگر ارواح، مقام معنوی بالاتری دارند.

به طور اساسی، سرگردانان روح مانند نیروی نظامی عمل میکنند؛ علاوه بر کمک به ارواح گمشده، نظم شهر را حفظ می‌کنند و در مقابل شروران قدرتمند مختلفی قرار می‌گیرند. خوشبختانه، اعضای آن‌ها شامل قوی‌ترین جنگجوهای تاریخ هستند و به همین دلیل، قادر به دفاع از نظم طبیعی سرزمین ارواح هستند.

Souls That Fail To Cross Over Become Monstrosities Known As Hollows

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

متاسفانه، گاهی سرگردانان در هدایت روح‌ها به سرزمین ارواح موفق نمی‌شوند. برخی از روح‌ها در برابر این سفر مقاومت می‌کنند، برخی دیگر نیز از نظر سرگردانان روح غافل میمانند و در نتیجه به هیولاهایی وحشتناک به نام هالووها “Hollows” تبدیل می‌شوند.

هالوو‌ها زندگی وحشیانه‌ای دارند و به دلیل عدم رسیدن به شهر ارواح، هالوو‌ها تغییر شکل می‌دهند و تقریباً هر هویتی که دارند، از آن‌ها گرفته می‌شود و آن‌ها را به نابودی آنچه که ارزشمند‌تر از هرچیزی است تحریک می‌کند. هالووها حتی تاثیرات قوی و مخربی را بر جهان انسان‌ها می‌گذارند، بنابراین سرگردانان ارواح همیشه سعی می‌کنند آن‌ها را هرچه سریع‌تر از بین ببرند.

The Realm Of Hueco Mundo Is Home To The Hollows

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

از آنجا که هالوو‌ها در هیچ‌ یک از دو جهان انسانی و جهان ارواح نمی‌توانند زندگی کنند، آن‌ها مجبور می‌شوند در سرزمین دیگری، یعنی “هوئکو مندو”، زندگی کنند. این بیابان خشک بین دو شهر دیگر در بلیچ واقع شده است، اما به دلیل جمعیت آن، این منطقه نسبت به سایر مناطق در سریال بسیار خشک و ویران نشان داده شده است .

هالوو‌هایی که در هوئکو مندو زندگی می‌کنند، هیچ مشکلی در شکار یکدیگر برای به دست آوردن قدرت بیشتر ندارند، که این باعث می‌شود این سرزمین به یک جهان بی‌رحم و بدون همدلی و اتحاد تبدیل شود.

تنها هالووها می‌توانند به هوئکو مندو سفر کنند و از آنجا بازگردند، بنابراین تقریباً غیرممکن است که جامعه ارواح بتوانند جمعیت خطرناک هوئکو مندو را کنترل کنند.

The Quincy Are A Race Of Spiritually Aware Humans

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

به طور کلی، بیشتر شخصیت‌های بلیچ که قادر به درک ارواح هستند از جهان ارواح یا هوئکو مندو می‎‌. با این حال، هنوز انسان‌هایی که انرژی معنوی دارند و قادر به دیدن ارواح هستند در جهان انسانی یافت می‌شوند، از جمله خاندان افسانه‌ای قاتلان هالوو که به عنوان کویینسی شناخته می‌شوند.

کویینسی‌ها یک نسل از موجودات زنده با توانایی استفاده از انرژی ارواح هستند. مشابه سرگردان‌ها، آن‌ها جهان انسان را از تهدید هالوو‌ها محافظت می‌کنند، اما بر خلاف ساکنان جامعه ارواح ، کویینسی‌ها، هالوو‌ها را به طور کامل از بین می‌برند و جلوی تولد دوباره آن‌ها در زندگی بعدی را می‌گیرند.

قرن ها این تفاوت عاملی برای ایجاد اختلاف و تنفری آشکار در بین دو گروه شده است.

Kido Are Powerful Spells That Harness A User’s Spiritual Pressure

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

هر چند زانپاکتو “Zanpakuto” اصلی‌ترین منبع قدرت یک سرگردان روح است، اما این تنها ابزاری نیست که در اختیار آن‌ها قرار دارد. برخی شخصیت‌ها در استفاده از کیدو بسیار ماهر هستند و از انرژی روحی طبیعی افراد استفاده می‌کنند.

یک سرگردان روح با استفاده از کیدو می‌تواند موانع‌ای بسازد و متحدان خود را درمان کند؛ با این حال، بیشترین اهمیت را تکنیک‌های کیدوای دارند که قادر به تولید حملات قوی هستند. برخی از کیدوها به قدری قوی هستند که توسط جامعه روحی به خاطر قابلیت غیر اخلاقی آن‌ها در دستکاری زمان و فضا ممنوع شده‌اند.

Modified Souls Are Sentient, Artificially-Created Beings That Aid Soul Reapers

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

هالووها، نیروهای روحی و انسان‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی دارند و تفاوت آن‌ها در شرایطی است که در آن قرار می‌گیرند یا اینکه در واقعیت کی هستند. با این حال، در انیمه شونن بلیچ، نژادی از موجودات مصنوعی وجود دارد که حضور آن‌ها عجیب است و مطابق استاندارد‌های این انیمه نیست.

ارواح تغییر یافته، ارواحی مصنوعی هستند که توسط جامعه روح‌ها به منظور مقابله با برتری غول‌ها ایجاد شده‌اند. با این وجود، به دلیل غیراخلاقی بودن این ابداعات، تولید آن‌ها متوقف شد و تنها چند تن از این موجودات منحصر به فرد باقی ماندند و این قضیه یکی از مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند ، است.

Thirteen Captains Command The Soul Reapers

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

به عنوان نیروی نظامی شهر ارواح، سرگروه‌ها نیروهای بسیار مهمی برای حفظ نظم در دنیای پس از مرگ هستند. به منظور انجام وظیفه به بهترین نحو، نیروهای روحی به سیزده بخش تقسیم می‌شوند که هر کدام از آن‌ها توسط سرگروهی قدرتمند رهبری می‌شوند.

سرگروه‌ها نقش اصلی را در داستان بلیچ ایفا می‌کنند و در صحنه‌های مختلف، قدرت و تجربه جنگی چشمگیر آن‌ها تلاش‌های ایچیگو کوروساکی را اثبات کرده است. اگرچه احتمالاً یک انسان مانند ایچیگو هرگز برای این مقام‌ها واجد شرایط نبوده است، اما رهبری آن‌ها در سفر او به عنوان جانشین یکی از نیروهای روحی بسیار مهم است.

Zanpakuto Are Wielded By Soul Reapers In Combat

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

با توجه به ظاهر فئودال (ارباب رعیتی) شهر ارواح بلیچ، منطقی است که هر نیروی روحی با دریافت یک شمشیر شبیه کاتانا به نام “زنپاکتو”، سفر خود را آغاز کند. این ابزارها برای هر سرگردان روح اشکال و اندازه‌های مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها نماد آن فرد هستند.

زنپاکتوها برای امور سرگردانان روح بسیار حیاتی هستند، زیرا این امکان را به آن‌ها می‌دهند که در مبارزات با موجودات خطرناک مانند هالووها پا به پای آن‌ها بجنگند. اگرچه قدرت و توانایی هر زنپاکتو با دیگری متفاوت است، اما آن‌ها یک بخش جدایی‌ناپذیر از ساختار جهان قدرت بلیچ هستند و این مسئله جزء مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند ، می‌باشد.

Each Zanpakuto Has Two Additional Forms

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند

در انتهای مقاله مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند باید گفت که سرگردانان روح ماهر همیشه رابطه نزدیکی با زنپاکتو خود برقرار می‌کنند و اگر ارتباط‌شان را به اندازه کافی تقویت کنند، شمشیرشان حتی می‌تواند دو فرم اضافی بدست آورد. این تحولات شیکای و بانکای نامیده می‌شوند که هر دو قدرت عظیمی را به سرگردان روح خود می‌دهند.

برای به دست آوردن شکل شیکای زنپاکتو، نیروی روحی باید نام واقعی شمشیر خود را بیاموزد ؛ کاری که تنها برای کسانی ممکن است که رابطه‌ نزدیکی با شمشیرشان دارند.

به دست آوردن حالت بانکای سخت‌تر است زیرا نیروی روحی باید زنپاکتو را به طور کامل تسخیر کند و آن را تحت فرمان خود در بیاورند اگر موفق شوند بانکای زنپاکتو خود را باز کنند، قدرت آن‌ها حتی بیشتر از شکل شیکای خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه بلیچ باید بدانند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو