مهاجرت به استرالیا با ویزای 189

مهاجرت به استرالیا با ویزای 189


منبع: شبونه

2

1402/6/16

15:36


مهاجرت به استرالیا با ویزای 189 افرادی که از وضعیت شغلی و درآمدی‌شان در کشور خود راضی نیستند، معمولاً برای آن که به اهداف مدنظر و ایده آل‌هایشان دست یابند به سراغ مهاجرت کاری می‌روند. در این مسیر، انتخاب مقصدی مناسب اهمیت زیادی دارد؛ زیرا اقدام بیان شده تاثیر به سزایی در سرنوشت اشخاص دارد. …

مهاجرت به استرالیا با ویزای 189

مهاجرت به استرالیا با ویزای 189

افرادی که از وضعیت شغلی و درآمدی‌شان در کشور خود راضی نیستند، معمولاً برای آن که به اهداف مدنظر و ایده آل‌هایشان دست یابند به سراغ مهاجرت کاری می‌روند. در این مسیر، انتخاب مقصدی مناسب اهمیت زیادی دارد؛ زیرا اقدام بیان شده تاثیر به سزایی در سرنوشت اشخاص دارد. استرالیا یکی از کشورهایی می‌باشد که وضعیت شغلی و اقتصادی قابل قبولی دارد.

با وجود چنین شرایطی، دور از انتظار نیست که افراد بسیاری هر ساله برای به دست آوردن مجوز اقامتی آن وارد عمل شوند. اداره مهاجرت و دولت با هدف انتخاب صحیح از میان متقاضیان، دست به راه اندازی ساب کلاس‌های مختلفی زده‌اند که یکی از آنها ویزای 189 استرالیا می‌باشد. آیا به دنبال مجوز اقامتی مناسبی برای خود می‌گردید؟

پس باید بگوییم که در ادامه این مقاله تیترهایی را مشاهده خواهید کرد که داده‌هایی به روز پیرامونش در آنها قرار داده شده‌اند؛ پس مطالعه آنها را از دست ندهید.

بررسی مهاجرت به استرالیا با ویزای 189

اگر منابع مختلفی که برای بررسی مهاجرت کاری با مقصد مورد بحث نگارش شده‌اند را مطالعه کرده باشید، بدون شک از این موضوع مطلعید که ویزای 189 استرالیا یکی از محبوب‌ترین و بهترین روش‌های موجود برای این اقدام می‌باشد. متقاضیان این روش بسته به شرایطی که دارند، طبق سیستم امتیاز بندی اولویت بندی می‌شوند و بر اساس ظرفیت‌های ارائه شده افراد منتخب از میان آنها برگزیده خواهند شد.

حداقل امتیازی که اشخاص باید طبق این روند به دست آورند 65 تعیین شده است. نبود نیاز به داشتن اسپانسر و مستقیماً رسیدن به اقامت دائم برخی از اصلی‌ترین مزایای ویزای 189 استرالیا به حساب می‌روند. اگر به دنبال افزایش شانس موفقیت خود در این روند هستید، توصیه می‌کنیم بخش‌های بعدی این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

آیا ویزای 189 استرالیا گزینه مناسبی برای ما است؟

عده بسیاری به این موضوع می‌اندیشند که آیا ویزای 189 گزینه مناسبی برای مهاجرت آنها می‌باشد یا خیر؟ پاسخ دادن به این پرسش، کار دشواری است.

برای این کار افراد باید ابتدا با پیش نیازهای این مجوز آشنایی پیدا کنند و سپس مزایایی که در اختیارشان قرار می‌دهد را در نظر بگیرند تا بتوانند به جمع بندی نهایی برسند. هر آنچه که برای تصمیم گیری نهایی نیاز داشته باشید را این مقاله، در قالب بخش‌های مختلفی دارد؛ پس به اطلاعات بیان شده توجه نمایید.

مهاجرت به استرالیا با ویزای 189

 

شرایط ویزای 189 استرالیا

به دست آوردن اطلاعاتی کلی پیرامون شرایط ویزای 189 استرالیا به شما این امکان را می‌دهد تا با دیدی کامل نسبت به استفاده از این روش تصمیم گیری کنید. قبل از هر اقدامی، شما باید لیست مشاغل مورد نیاز یا MLTSSL را مطالعه کنید. اگر رشته تخصصی‌تان در این فهرست یافت شد، واجد شرایط اولیه برای استفاده از این مجوز خواهید بود.

همان‌طور که در بخش قبلی بیان کردیم، افرادی که طبق سیستم امتیاز بندی بتوانند 65 امتیاز به دست آورند، وارد رتبه بندی نهایی گرفتن ویزای 189 استرالیا خواهند شد.

برای آن که بتوانید این پیش نیاز را تامین کنید، ملزم هستید به سطح خاصی از زبان انگلیسی تسلط داشته باشید و در فاکتورهایی مانند سن، سابقه کاری و میزان تحصیلات هم وضعیت قابل قبولی داشته باشید. آیا داده‌های بیان شده کنجکاوی شما را بیش از پیش برانگیخته؟ پس توصیه می‌کنیم توجه زیادی به بخش اختصاصی سیستم مورد بحث کنید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای 189 استرالیا

اولین داکیومنتی که هر متقاضی ویزای 189 استرالیا باید آماده کند چیزی نیست جز EOI. افراد در درخواست علاقه‌مندی خود اطلاعاتی را بیان خواهند کرد که اداره مهاجرت طبق آنها تصمیم اولیه‌ای برای واجد شرایط بودن یا نبودنشان می‌گیرد. در صورت مثبت بودن نظر اولیه، زمان آن می‌رسد تا اشخاص اسناد مورد نیاز برای اثبات ادعاهای بیان شده را ارائه دهند.

مدارک هویتی فرد و همراهان مانند پاسپورت، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و مدرک زبان را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین آیتم‌های مطرح معرفی کرد. اگر از خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا استفاده کنید، چک لیستی در ابتدای مسیر در اختیارتان قرار می‌گیرد که به راحت شدن هر چه بیشتر کار شما کمک خواهد کرد.

مهاجرت به استرالیا با ویزای 189

سیستم امتیاز بندی ویزای 189 استرالیا

سیستم امتیاز بندی برای ویزای 189 استرالیا، این امکان را فراهم می‌کند تا افراد به طور عادلانه و کاملاً سیستماتیک برای استفاده از این مجوز اقامتی اولویت بندی شوند. همان‌طور که در قسمت‌های قبلی بیان کردیم، دولت برخی از ویژگی‌های شاخص را طبق چارچوبی خاص در این روند بررسی می‌نماید.

آیا به دنبال آشنایی با آنها هستید؟ در این صورت باید بگوییم که سن، تسلط بر زبان انگلیسی، سابقه کاری، میزان تحصیلات و شرایط همسر مهم‌ترین مواردی هستند که در این روند مورد توجه قرار می‌گیرند. در کل حداقل امتیازی که برای واجد شرایط شدن به منظور ارائه درخواست باید به دست آورید، 65 تعیین شده است. آیا قصد دارید شانس خود را نسبت به سایر رقبای خود افزایش دهید؟ در این صورت باید امتیاز بیشتری به دست آورید.

مراحل گرفتن ویزای 189 استرالیا

برای آن که بتوانید از ویزای 189 استرالیا استفاده نمایید، در مرحله اول باید لیست مشاغل مورد نیاز را بررسی کنید. پس از آن زمان آماده سازی EOI و گرفتن اسسمنت مثبت از سازمان ارزیاب مربوطه می‌رسد. بعد از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز گام‌های بیان شده، نوبت آماده سازی مدارک ضروری است.

آنهایی که می‌خواهند درخواستشان پردازش شود، باید هزینه‌های دولتی را پرداخت کرده و رسیدهای آنها را هنگام ثبت درخواست آنلاین به همراه سایر اسناد و فرم‌های تکمیل شده آپلود نمایند.

در نهایت متقاضیان باید منتظر تصمیم گیری اداره مهاجرت در مورد پرونده‌شان باشند. آیا می‌ترسید با ریجکتی ویزای 189 استرالیا مواجه شوید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم از افرادی مجرب برای طی کردن گام‌های بیان شده کمک بگیرید.

هزینه ویزای 189 استرالیا

مبالغی که هر فرد برای استفاده از ویزای 189 استرالیا باید بپردازد، بسته به وضعیت وی متفاوت خواهند بود. طبق آخرین اطلاعات اعلامی اداره مهاجرت، متقاضیان برای بررسی اسناد و مدارک ارائه شده خود باید 4640 دلار پرداخت نمایند. آیا می‌خواهید اعضای خانواده خود را هم به همراه داشته باشید؟

پس باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. گرفتن مدرک تحصیلی، آماده کردن EOI، اخذ مدرک زبانی معتبر و برخی امور این چنین هم مخارجی را بر روی دستان قرار می‌دهند که محاسبه آنها به عهده خود شخص خواهد بود.

مهاجرت به استرالیا با ویزای 189

مزایای ویزای 189 استرالیا

در آخرین قسمت از معرفی ویزای 189 استرالیا، زمان آن می‌رسد تا به سراغ معرفی مزیت‌های این روش برویم. ساب کلاس بیان شده برای آن دسته از افرادی که به دنبال گرفتن اقامت دائم هستند، گزینه مناسبی می‌باشد. آیا به دنبال آن هستید تا بستری ایده آل را برای اعضای خانواده‌تان فراهم کنید؟

پس باید بگوییم که همراهان دارنده اصلی در این مسیر می‌توانند به طور آزادانه وارد بازار کار شوند و یا دوره علمی مد نظرشان را در بهترین موسسات علمی جهان پشت سر بگذارند. امکان درخواست برای شهروندی پس از مدتی مشخص، اقامت آزادانه در سراسر کشور، رفت و آمد بدون محدودیت، اسپانسر شدن برای سایر اقوام و موارد بسیار دیگری زیر مجموعه‌های مزایای ویزای 189 استرالیا به حساب می‌روند.

سخن آخر

سلکت ویزا با بهره‌مندی از کادری مجرب و وکیل رسمی سازمان MARA ، پرونده‌های موفقیت آمیز بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. در صورتی که می‌خواهید با کمک گرفتن از کادر این سازمان مسیر رسیدن به مجوز اقامتی مد نظرتان را هموار کنید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی، شبکه‌های اجتماعی یا سایت اطلاعات خود را به ثبت برسانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو