زامبی Burners در اسپین آف Walking Dead چه نوع زامبی است؟

زامبی Burners در اسپین آف Walking Dead چه نوع زامبی است؟


منبع: فیگار

5

1402/6/21

12:29


سریال The Walking Dead: Dead City، که اسپین آف مردگان متحرک است، زامبی‌های جدیدی معرفی کرد و در این نوشتار، خواهیم پرداخت که Burners چه نوع زامبی است ؟

زامبی Burners در اسپین آف Walking Dead چه نوع زامبی است؟

سریال The Walking Dead: Dead City، که اسپین آف مردگان متحرک است، زامبی‌های جدیدی معرفی کرد و در این نوشتار، خواهیم پرداخت که Burners چه نوع زامبی است ؟

انواع زامبی‌ها قبلاً توسط سریال The Walking Dead فاش شده بودند؛ اما اسپین آف دریل دیکسون، نوع دیگری را معرفی کرده است که به طرز شومی به زامبی‌های Burners معروف هستند. نوع جدیدی از زامبی‌ها در اسپین آف The Walking Dead ظاهر می‌شوند که پیش از این، در سریال اصلی نبودند و همین دلیل باعث می‌شود تا یک فیلم ترسناک قوی‌ترین ببینیم.

دریل دیکسون بسیاری از سوالات را در مورد این “Burners” مهیب را بی پاسخ می‌گذارد و درباره زامبی Burners در اسپین آف واکینگ دد توضیح نمی‌دهد. در بیشتر زمان‌بندی The Walking Dead، زامبی‌ها به کندی حرکت می‌کردند و پیش‌بینی آن آسان بود؛ اما این فرنچایز به تدریج کتاب قوانین مرده خود را زیر پا می‌گذارد.

بازی آخر سریال The Walking Dead: World Beyond گروه‌های متنوعی مانند زامبی‌هایی که سریع‌تر، قوی‌تر و باهوش‌تر بودند را معرفی کرد. این نوع زامبی‌ها در نهایت در قانون توضیح دادند که چرا برخی از مردگان در The Walking Dead فصل 1 سریعتر یا باهوش‌تر از بقیه بود.

Burners چه نوع زامبی است ؟

زامبی Burners چیست؟

شما می‌توانید فهرست درباره زامبی های جهش یافته اسپین آف Walking Dead را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

Burners چه نوع زامبی است ؟

Burners چه نوع زامبی است ؟

به طور عجیبی، The Walking Dead: Dead City انواع زامبی‌ها را نادیده گرفت. حتی قبل از اینکه تیتراژ آغازین به پایان برسد، قهرمان اصلی نورمن ریدوس، با زامبی‌هایی برخورد می‌کند که با یک لمس دستشان به پوست انسان، آن را می‌سوزانند. این زامبی‌ها، رگهایشان به طرز عجیبی می‌تپد و خونشان وقتی به زمین می‌خورد مانند اسید دود می‌کند.

اگرچه چنین زامبی‌هایی قبلاً هرگز در رسانه‌های The Walking Dead ظاهر نشده بودند، اما این سریال از آنها به عنوان “Burners” یاد می‌کند. این مکاشفه مجموعه کاملی از اسرار زامبی‌ها را برای The Walking Dead باز می‌کند.

زامبی‌های Burners پوست و خون اسیدی دارند

Burners چه نوع زامبی است ؟

Burners چه نوع زامبی است ؟

در قسمت اول این سریال، زامبی‌های Burners نشان داده شدند و از نگاه دریل دیکسون، به نظر نمی‌رسد که دارای قدرت‌های مختلف عقلی، سرعت یا قدرتی باشد که قبلا نشان داده شده بود. در عوض، علامت تجاری آنها خون و پوست اسیدی که دارند است. از رگ‌های آن‌ها که توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده، تا دود شیمیایی که از برخورد آنها با جسمی بیرون می‌آید، آن‌ها را بسیار عجیب جلوه داد و به نظر می‌رسد که خون، منبع قدرت آنها باشد.

از آنجایی که گوشت زامبی‌ها همیشه در حال پوسیدگی و بسیار نازک است، خون اسیدی Burners احتمالاً به گوشت نفوذ می‌کند و روی پوست آن‌ها تأثیر می‌گذارد که توضیح می‌دهد که چرا دریل وقتی یکی از این گونه‌ها بازویش را می‌گیرد به شدت می‌سوزد.

خون Burners، حاوی هر آنچه که آن را بسیار سمی می‌کند، است و به بیرون جسد نفوذ می‌کند. دقیقاً اینکه چرا زامبی‌های Burner رگ‌های تپنده دارند، در حال حاضر در The Walking Dead یک راز باقی مانده است. این اثر ممکن است چیزی بیش از یک انتخاب زیباشناختی برای تمایز بصری Burners از زامبی‌های معمولی نباشد، یا این ممکن است به دلیل تبدیل شدن زامبی‌ها به Burner در وهله اول باقی بماند.

چگونه زامبی‌های Burners در The Walking Dead به وجود می‌آیند؟

Burners چه نوع زامبی است ؟

Burners چه نوع زامبی است ؟

در حالی که دریل دیکسون، در قسمت 1 به صراحت نحوه ایجاد Burners را نشان نمی‌دهد؛ اما این قسمت سرنخ‌هایی را ارائه می‌کند که چندین احتمال جذاب را به همراه دارد. دریل تنها Burners‌هایی که در قسمت 1 با آن روبرو می‌شود، در نوعی کارخانه فرآوری مواد غذایی است.

با توجه به اینکه این مرکز احتمالاً حاوی مواد شیمیایی بود، به نظر می‌رسد که زامبی‌های محلی، تحت تأثیر محیط مضر قرار گرفته باشند و یا شاید زامبی‌های معمولی که در داخل کارخانه به دام افتاده‌اند، بخار را استنشاق کرده یا با موادی در تماس بوده‌اند که به داخل آن‌ها خاصیت خورندگی می‌دهد. قرار گرفتن در معرض این مواد، یک فرد زنده را می‌کشد؛ اما زامبی‌ها مجبور نیستند خود را با چنین چیزهای بی اهمیتی درگیر کنند.

در جای دیگر، دریل دیکسون اشاره می‌کند که Burners می‌توانند ساخته دست بشر باشد. تیتراژ ابتدایی اسپین آف شامل یک کتاب درسی با نمودار مشروح یک زامبی است. این حاشیه نویسی که از فرانسوی به انگلیسی ترجمه شده، شامل عباراتی مانند “کنترل مردگان” و “نقطه ورود” است. همچنین، نماد موجود در کتاب درسی با نمادی مطابقت دارد که شروران دریل دیکسون روی وسایل نقلیه خود دارند. سپس، در صحنه آخر اپیزود ابتدایی، همکار دکتر ژنه به آزموده‌ها اشاره می‌کند.

این سرنخ‌ها نشان می‌دهند که Burners می‌توانند نتیجه یک آزمایش زامبی باشند؛ نظریه‌ای که توسط آخرین سریال یعنی The Walking Dead: World Beyond پشتیبانی می‌شود که در آن یک شخصیت مرموز فرانسوی ادعا کرد که دانشمندان مسئول شیوع هستند.

آخرین اشاره به اینکه Burners یک مخلوق بیولوژیکی هستند، نه نتیجه یک تصادف شیمیایی یا تکامل طبیعی، از ایزابل می‌آید. راهبه طوری صحبت می‌کند که گویی زامبی‌های Burners در فرانسه رایج هستند و بعید است که آنها منحصر به ساختمانی باشند که دریل در آن حضور پیدا کرده است.

آیا انواع دیگری در فرانسه وجود دارد؟

Burners چه نوع زامبی است ؟

Burners چه نوع زامبی است ؟

یکی دیگر از دیالوگ‌های گویا از قسمت اول تایید می‌کند که Burners تنها نسخه‌های موجود در این شهر نیستند. ایزابل، به دریل اطلاع می‌دهد که Burners تنها یک نوع از زامبی‌ها هستند. هشدار راهبه به عنوان یک پیام شفاف عمل می‌کند. قدرت اسیدی آن‌ها تنها یک نوع از بسیاری است که توضیح می‌دهد که چرا گونه‌هایی که قبلاً در این فرنچایز مشاهده شده بودند، توانایی‌های متفاوتی را نشان دادند.

طبق گفته‌های ایزابل، Burners را شاید بتوان به طور رسمی به لیست رو به رشد The Walking Dead از انواع منحصر به فرد زامبی‌ها اضافه کرد. هشدار ایزابل همچنین راه را برای مجموعه‌ای از انواع مختلف برای نمایش در پروژه‌های The Walking Dead باز می‌کند تا در ادامه شاهد یک فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ باشیم و هیچ محدودیتی برای ویژگی‌های منحصربه‌فردی که undead می‌تواند در حین گسترش فرنچایز ایجاد کند، قرار نمی‌دهد.

چرا زامبی‌های Burners سریال Walking Dead حضور نداشتند؟

Burners چه نوع زامبی است ؟

Burners چه نوع زامبی است ؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در نتیجه سریال در رابطه با Burners مطرح می‌شود، این است که چرا این اجساد در طول 11 فصل سریال The Walking Dead و همچنین هیچ یک از اسپین‌آف‌های این فرنچایز در ایالات متحده ظاهر نشدند در صورتی که وجود انواع آن‌ها در ایالات متحده تایید شده است. بنابراین Burners، در تئوری، باید در میان آنها نیز باشد.

پاسخ به این سوال به طور جدایی ناپذیری به راز چگونگی توسعه انواع مختلف در وهله اول گره خورده است؛ اما بار دیگر، دریل دیکسون اطلاعات کافی برای حدس زدن آگاهانه در مورد اینکه چرا Burners تاکنون در The Walking Dead غایب بوده‌اند، ارائه می‌دهد.

اگر Burners محصول کارخانه‌ای باشد که دریل آنها را در طول قسمت 1 در کمین یافت، پس دلیل اینکه آنها در سواحل آمریکا دیده نشده‌اند واضح است. در صورت محتمل‌تر اینکه نسخه‌ها ساخته دست بشر باشند، The Walking Dead قبلاً به این سؤال پاسخ داده است.

صحنه متحرک World Beyond تایید کرد که ویروس Walking Dead در فرانسه نیز ساخته شده است. به این ترتیب، انواع زامبی‌ها به طور طبیعی در فرانسه، جایی که سرچشمه آنهاست، بیش از سایر مناطق جهان رایج است.

احتمالاً یک یا دو مورد از این رامبی‌ها ممکن است به ایالات متحده فرستاده شده باشند، اما به دلیل تعداد محدود گونه‌هایی که در نمایش اصلی The Walking Dead دیده می‌شوند، به نظر می‌رسد فرانسه مملو از آنها است. نگرش بی‌رحمانه ایزابل نسبت به برخورد دریل با Burners بیشتر از این ایده حمایت می‌کند که انواع مختلفی از رامبی‌ها در سراسر فرانسه در حال راه رفتن هستند، اما تعداد اندکی از آن‌ها جسارت کرده‌اند و از اقیانوس اطلس عبور کنند و به ایالات متحده بیایند.

چگونه زامبی‌های Burners به طور کامل The Walking Dead را تغییر می‌دهند

Burners چه نوع زامبی است ؟

Burners چه نوع زامبی است ؟

تاثیر Burners بر دنیای The Walking Dead، لرزه‌ای عظیم خواهد بود. از زمانی که فرنچایز شروع شد، بازماندگان عادت کرده‌اند به زامبی‌ها چاقو بزنند و در خون آن‌ها غرق شوند. برای زامبی‌های Burners، سطح ابتدایی چاقو زدن به آن‌ها غیرممکن است.

دریل نه تنها باید این زامبی‌های آتشین را از فاصله دور بکشد، بلکه باید به هر قیمتی از تماس با آن‌ها جلوگیری کند. اگر دریل در مجاورت صومعه‌ای مملو از راهبه‌های مفید و تجهیزات پزشکی قرار نمی‌گرفت، بازوی خود را از دست می‌داد، یا شاید خودش به این موجود تبدیل می‌شد.

با Burners تماس پوست به پوست برقرار کردن، به اندازه گزش یک زامبی معمولی کشنده است. پس از 13 سال آخرالزمان زامبی‌ها، کشتن مردگان تقریباً به یک کار معمولی در The Walking Dead تبدیل شده بود؛ اما Burners فیلمنامه را تغییر می‌دهد و زامبی‌ها را از یک تهدید پس‌زمینه سطح پایین به هیولاهای مرگبار باز می‌گرداند که باید از آن‌ها ترسید.

Burners همچنین چندین ترفند برای بازماندگان The Walking Dead را غیرممکن می‌کنند. با اینکه بسیاری از بهترین فیلم های ترسناک زامبی‌های مختلف را ارائه می‌دهند، اما مردگان متحرک از این دسته مستثنی بود که حالا با وجود زامبی‌های Burners، عصر جدیدی را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ” Burners چه نوع زامبی است ؟ ” سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

منبع مقاله: Screenrant

پرسش های متداول

آیا زامبی‌های Burners پیش از این سریال، در سریال دیگری از این فرانچایز قرار داشتند؟

خیر. اولین حضور این زامبی‌ها در سریال The Walking Dead: Dead City بود.

منشا اصلی این زامبی‌ها کجاست؟

هنوز جواب دقیقی برای منشا این زامبی‌ها مشخص نیست؛ اما هم کارخانه فرآوری شده در قسمت ابتدایی و هم دانشمندان فرانسوی، محتمل‌ترین گزینه‌ها هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو