انیمه بازی جوکر؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه بازی جوکر؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات


منبع: پلازا

2

1402/6/21

17:24


انیمه بازی جوکر؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه بازی جوکر یکی از انیمه‌هایی است که در سال 2016 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه Joker Game آشنا شویم.

ژانر انیمه Joker Game درام و جاسوسی است. این انیمه رده‌بندی R را دریافت کرده است و تماشای آن برای کودکان مناسب نیست. انیمه جوکر گیم بر اساس یک مجموعه رمان ژاپنی با همین نام اثر کوجی یاناگی (Koji Yanagi) و به کارگردانی کازویا نومورا (Kazuya Nomura) در استودیو  Production I.G تولید شده است. علاوه بر این انیمه، دو مانگا و یک فیلم لایو اکشن از این مجموعه اقتباس شده بودند.

زمان پخش انیمه بازی جوکر اولین بار در تاریخ 5 آوریل 2016 برابر با 17 فروردین 1395 از چند شبکه از جمله Tokyo MX بود و پخش آن پس از یک فصل در تاریخ 21 ژوئن 2016 برابر با 1 تیر 1395 به پایان رسید. تعداد قسمت های انیمه جوکر گیم 12 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 20 دقیقه است و اگر اوقات فراغت کمی دارید می‌توانید این انیمه را تماشا کنید. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی انیمه Joker Game خواهیم پرداخت و در مورد داستان و کاراکترهای این انیمه صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمه بازی جوکر

انیمه Joker Game

در داستان انیمه جوکر گیم با نزدیک شدن به جنگ جهانی دوم اطلاع یافتن در مورد وضع اجتماعی و اقتصادی کشورهای دیگر به یک دارایی ارزشمند تبدیل شده است. در نتیجه ژاپن یک سازمان جاسوسی جدید به نام آژانس دی (D Agency) برای به دست آوردن این سلاح تأسیس کرده است. هشت مامور تحت فرماندهی یوکی برای نفوذ و بررسی بعضی از کشورهای قدرتمند منصوب شده‌اند و هر نوع پیشروی مرتبط با جنگ را گزارش می‌دهند.

این افراد خود را برای انجام این ماموریت خطرناک و زنده ماندن در شرایط سخت آماده کرده‌اند و در زمینه‌های زیادی از جمله ارتباطات و زبان مطالعه کرده اند. با این حال بزرگترین توانایی آن‌ها این است که می‌توانند اطلاعات لازم را با استفاده از دیگران به دست آورند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمه Joker Game را تماشا کنید.

کاراکترهای انیمه جوکر گیم و معرفی صداپیشگان آن‌ها

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی شخصیت های انیمه بازی جوکر بپردازیم و با صداپیشگان آن‌ها نیز آشنا شویم.

یوکی (Yuuki)

معرفی انیمه Joker Game

یوکی پسرخوانده Viscount Arisaki و بنیانگذار D Agency و یکی از فرماندهان Imperial Japanese Army و یک جاسوس است. او را به عنوان جاسوس با اسم Demon Lord می‌شناختند. او همچنین از نظر تحصیلات آکادمیک خوب است اما به دلیل تاکتیک‌های بزدلانه‌ای که در مبارزه استفاده می‌کرد از مدرسه نظامی اخراج شد. این باعث شد که او آژانس دی را تاسیس کند یا این همان چیزی است که اطلاعی که او پشت سر گذاشته توصیف می‌کند اما جاسوسی که این اطلاعات را کشف می‌کند متوجه می‌شود که ممکن است همه این‌ها غیر واقعی بوده و از فرد دیگری گرفته شده است.

صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم کنیو هوریوچی (Kenyuu Horiuchi) است. همچنین صداپیشگی این کاراکتر در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Joker Game را بیل جنکینز (Bill Jenkins) بر عهده داشته است.

ساکوما (Sakuma)

بررسی انیمه جوکر گیم

ساکوما یکی از اعضای Imperial Japanese Army بود که به آژانس دی فرستاده شد که به عنوان یک رابط کار کند. او یک سرباز پرتلاش است و به اطراف توجه دارد که در خطر نباشد. با وجود این که او شخصا از جاسوس‌ها خوشش نمی‌آید اما پس از اتفاقی که در خانه گوردون افتاد آن‌ها را درک می‌کند.

صداپیشه این کاراکتر یک صداپیشه ژاپنی به اسم توموکازو سکی (Tomokazu Seki) است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه بازی جوکر کریستوفر ویکامپ (Christopher Wehkamp) نام دارد.

میوشی (Miyoshi)

داستان انیمه بازی جوکر

میوشی دارای شخصیتی خودشیفته و مغرور است. او بیشتر با لحنی کنایه آمیز صحبت می‌کند و اغلب در خارج از کشور کار می‌کند. او در ابتدا با ساکوما به سردی رفتار می‌کند؛ اما به زودی پس از اولین ماموریت مشترک آن‌ها نظرش نسبت به او تغییر می‌کند. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم هیرو شیمونو (Hiro Shimono) است. صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه جوکر گیم جاش گریلی (Josh Grelle) نام دارد.

اوداگیری (Odagiri)

شخصیت های انیمه بازی جوکر

نام اصلی او توبیساکی هیرویوکی (Tobisaki Hiroyuki) است. او در مقایسه با اعضای دیگر D Agency منحصر به فرد است. او همچنین به ندرت می خندد و تا حدودی با سایر اعضای آژانس دی دوستانه رفتار نمی‌کند. صداپیشگی این کاراکتر را یک صداپیشه ژاپنی به اسم یوشیماسا هوسویا (Yoshimasa Hosoya) بر عهده داشته است. همچنین صداپیشه این کاراکتر در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Joker Game دیوید مترنگا (David Matranga) نام دارد.

آماری (Amari)

دانلود انیمه Joker Game

آماری شخصیتی اجتماعی و مهربان دارد و برای سایر اعضای D Agency مانند یک برادر بزرگ است. صداپیشگی این شخصیت را یک صداپیشه ژاپنی به اسم توشیوکی موریکاوا (Toshiyuki Morikawa) بر عهده داشته است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه بازی جوکر برد هاوکینز (Brad Hawkins) نام دارد.

نقد انیمه بازی جوکر و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی امتیازات انیمه بازی جوکر و نقدهای آن در دو سایت معروف می‌پردازیم. این انیمه در هر دو سایت آی‌ام‌دی‌بی و My Anime List نمره 7 از 10 را به دست آورده است. بعضی از بینندگان که نمرات کمی به انیمه Joker Game داده‌اند در نقدهای خود بیان کرده‌اند که داستان این انیمه درباره فریب است، همان طوری که بسیاری را فریب داد تا فکر کنند که انیمه واقعا جالبی است. آن‌ها از این که هر قسمت این انیمه یک موضوع مربوط به خودش را دارد و ادامه یکدیگر نیستند، از جمله دلایلی دانستند که از آن خوششان نیامده است.

بعضی دیگر به دلیل این که نتوانستند با کاراکترهای این انیمه ارتباط برقرار کنند نمره کمی به آن داده‌اند. بعضی از افرادی که به این انیمه نمره بالایی داده‌اند در نقد خود بیان کرده‌اند با این که داستان‌های قسمت‌های مختلف این انیمه به هم پیوسته نیستند اما هر کدام سرگرم‌کننده بوده‌اند. برای خواندن نقدهای بیشتر می‌توانید به سایت مای انیمه لیست مراجعه کنید.

کلام آخر 

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمه جوکر گیم پرداختیم و درباره داستان و شخصیت‌های آن حرف زدیم. می‌توانید تریلر انیمه Joker Game را تماشا کنید و اگر حس می‌کنید می‌توانید از تماشای این انیمه لذت ببرید و می‌خواهید با کاراکترهای دیگر این انیمه آشنا شوید، دانلود انیمه Joker Game را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را درباره جوکر گیم و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمه جدیدی دیده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را ببینند، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو