زمان پخش برنامه باضیا و از چه شبکه ای پخش میشود

منبع: شبونه

2

1402/6/21

22:25


زمان پخش برنامه باضیا هر شب به صورت ضبط شده از طریق یوتیوب و اپ‌های پادگیر ساعت 21 یا 9 شب پخش میشود. در این پادکست ضیا میزبان زنان تاثیرگذار و موفق ایرانی است و اکثرا سلبریتی هستند و فقط بازیگر نیستند و ممکن است در شب های اینده میزبان برخی از بانوان ورزشکار نیز …

زمان پخش برنامه باضیا و از چه شبکه ای پخش میشود

زمان پخش برنامه باضیا هر شب به صورت ضبط شده از طریق یوتیوب و اپ‌های پادگیر ساعت 21 یا 9 شب پخش میشود.

در این پادکست ضیا میزبان زنان تاثیرگذار و موفق ایرانی است و اکثرا سلبریتی هستند و فقط بازیگر نیستند و ممکن است در شب های اینده میزبان برخی از بانوان ورزشکار نیز باشد.

برنامه باضیا پادکست علی ضیا چه روزهایی پخش میشود

این برنامه هرشب پخش میشود و از طریق کانال یوتیوب علی ضیا میتوانید این برنتمه را تماشا و یا دانلود کنید. علی ضیا بدون هیچ اسپانسری و با هزینه شخصی این برنامه را ساخته است.

در واقع بازگشت علی ضیا به تلویزیون پس از یک سال و نیم حقیقت ندارد، او برگشته، اما در یوتیوب و اپ‌های پادگیر، صدای او را خواهید شنید.

زمان پخش برنامه باضیا و از چه شبکه ای پخش میشود

موضوع برنامه باضیا چیست

موضوع برنامه درباره بانوان موفق ایرانی است که توانسته اند با استفاده از هوش و تلاش خود به موفقیت هایی در رشته های مرتبط خود برسند.

نخستین قسمت از جدیدترین ساخته این مجری باسابقه ۲۰ شهریور ماه پخش می‌شود و او در این پادکست میزبان مستانه مهاجر تدوینگر سرشناس و مطرح سینمای ایران است که دستی بر تهیه کنندگی و همچنین کارگردانی نیز دارد.

 

خداحافظی علی ضیا از تلویزیون

علی ضیاء در گفتگویی که با خبرنگار داشت در مورد ممنوع الکار شدنش بحث نمود و گفت یکسال برام یک قرن گذشت ولی من در این سال بزرگ شدم و متوجه شدم که در زندگی اتفاق های تلخ زیادی وجود دارد که باید با همه این اتفاق ها جنگید و سرپا ماند در این یک سال کلی فکر کردم که مانند یک نانوا باشم و یک نان خوب به مردم تحویل دهم و بیشتر دوست دارم معروف نباشم چون چند سال دیگر از تلویزیون خداحافظی خواهم نمود در ادامه تصایر و جزئیات بیشتر اخراج علی ضیاء مجری مشهور از تلویزیون به علت شو دادن را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو