بیوگرافی نرگس محمدی : زندگی شخصی، شایعات و حقایق پنهان

بیوگرافی نرگس محمدی : زندگی شخصی، شایعات و حقایق پنهان


منبع: فیگار

3

1402/6/22

11:59


نرگس محمدی، بازیگر سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال “ستایش”، به شهرت بالایی دست یافت. با بیوگرافی نرگس محمدی همراه فیگار بمانید.

بیوگرافی نرگس محمدی : زندگی شخصی، شایعات و حقایق پنهان

نرگس محمدی، بازیگر سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال “ستایش”، به شهرت بالایی دست یافت. با بیوگرافی نرگس محمدی همراه فیگار بمانید.

نرگس محمدی کیست ؟ نرگس محمدی در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری است، اما فعالیت حرفه‌ای خود را با حضور در کلاس‌های بازیگری آغاز کرد و با بازی در سریال “ستایش” که یکی از بهترین سریال های ایرانی تمام دوران است، معروف شد.

نرگس محمدی همسر علی اوجی بازیگر و تهیه کننده سینماست، حاشیه جنجالی این روزهای بازیگر ستایش نامزدی او با سام درخسانی است. در ادامه با جزئیات زندگی نرگس محمدی همراه بمانید.

بیوگرافی نرگس محمدی

زندگی نامه نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی، خواهر و برادر دوقلو به نام‌های سارا و محسن دارد. او در رشته پرستاری فارغ التحصیل شده است، اما به دلیل علاقه‌مندی به بازیگری، در زمینه تحصیلی خود فعالیت نکرده و به بازیگری روی آورده است. خانم محمدی، مادر نرگس، در گذشته به عنوان کارمند در سازمان صدا و سیما مشغول بوده و به همین دلیل با محیط هنری غریبه نبوده است. او به بازیگری علاقه‌مند بود، اما به دلیل اصرار خانواده، در رشته دیگری تحصیل کرده و پس از آن وارد عرصه بازیگری شد.

سارا، خواهر نرگس محمدی، نیز در حوزه بازیگری فعالیت می‌کند و دارای مدرک دکترای روانشناسی است. او با نقش کوتاهی در سریال “معمای شاه” به فعالیت هنری خود پرداخت و در سریال “گاندو”، جدیدترین نقش‌آفرینی او محسوب می‌شود.

اطلاعات کلی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

اطلاعات شخصی نرگس محمدی :

  • محل تولد: تهران
  • قد: 167
  • نام همسر نرگس محمدی : علی اوجی
  • فرزندان: –

زندگی خصوصی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی، فرزند اول خانواده‌ای با اصالت از شهر سراب، آذربایجان شرقی، در تهران به دنیا آمد. او دارای یک خواهر به نام “سارا” و یک برادر به نام “محسن” است.

نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در سال 1396 و در سن ۳۲ سالگی ازدواج کردند. این هنرمند در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به نام “دورهمی” اعلام کرده بود که با علی اوجی در یک پروژه مشترک به نام سریال “پیسکسل” در مشهد همکاری داشته و به خواستگاری او پاسخ مثبت داده است.

اشتراک زندگی شغلی نرگس محمدی با علی اوجی که بازیگر و همکار او محسوب می‌شود موجب شده تا در بسیاری از کارها کنار یکدیگر قرار بگیرند. فیلم‌هایی همچون “خائن کشی”، “پدر گواردیولا”، “2888” و سریال “پیکسل” به همراه همسرش، علی اوجی، حضور داشته است.

زندگی کاری نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی، در فیلم “ریسمان باز” به کارگردانی مهرشاد کارخانی، تجربه جدی اول خود را در صنعت سینما داشت. پس از آن، در فیلم‌هایی همچون “اخراجی‌ها 2” و “سوپر استار” نقش‌های کوتاهی را بازی کرد، تا اینکه در فیلم “آناهیتا” یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده گرفت.

نرگس محمدی، به دلیل حضور در سریال “ستایش” در سال ۱۳۸۹ در نقش دختری با همین نام، به شهرت رسید. این نقش باعث شد که بسیاری از بینندگان پس از سال‌ها همچنان او را با نام “ستایش” شناسایی کنند.

فیلم های نرگس محمدی

  1. 2888: علی اکبر حیدری، 1400
  2. خائن کشی: مسعود کیمیایی، 1399
  3. هوس: محمد خراط زاده، 1396
  4. مسلخ: اصغر نصیری، 1395
  5. قرارمون پارک شهر: فلورا سام، 1395
  6. دربست: علی خامه پرست، 1394
  7. عملیات مهد کودک: فرزاد اژدری، 1391
  8. ساعت شلوغی: آرش معیریان، 1390
  9. آناهیتا: عزیزالله حمیدنژاد، 1387
  10. سوپر استار: تهمینه میلانی، 1387
  11. اخراجی‌ها 2: مسعود ده نمکی، 1387
  12. ریسمان باز: مهرشاد کارخانی، 1386
  13. تنهایی باد: وحید موسائیان، 1383

فیلم‌ های تلویزیونی نرگس محمدی 

  1. هوای خنک: سید محسن میر حسینی، 1394
  2. کویر: علی خزاعی‌فر، 1393

سریال های نرگس محمدی

  1. ستایش3: سعید سلطانی، 1398
  2. بوی باران(عروس تاریکی): محمود معظمی، 1398
  3. زعفرانی: حامد محمدی، 1395
  4. معمای شاه: محمدرضا ورزی، 1394
  5. ما فرشته نیستیم :فلورا سام، 1393
  6. ستایش2: سعید سلطانی، 1393
  7. میلیاردر: علیرضا امینی، 1391
  8. شاید برای شما هم اتفاق بیفتد:1393
  9. ششمین نفر: بهمن گودرزی، 1390
  10. ستایش: سعید سلطانی، 1389

نرگس محمدی در نمایش خانگی

  1. پیکسل : محمدحسین لطیفی، محمود معظمی، 1395
  2. پدرگواردیولا : سعید نعمت الله، 1401

تئاترها و تله تئاترهای نرگس محمدی

  1. پروین1401
  2. الدسانگز 1401
  3. راپورت‌های شبانه 1395
  4. نظمیه زنان 1391

جوایز و افتخارات نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی در جشنواره تئاتر فجر سال ۱۳۹۵، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. همچنین در جشن دنیای تصویر، برای سریال “ستایش” در سال ۱۳۹۹، او به عنوان نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام انتخاب شد.

حواشی و شایعات نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال ۲۰۱۴، همراه با کاروان هنرمندان به برزیل سفر کرد تا تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی حمایت کند. در آن زمان، چندین عکس و فیلم از او در حال دعوا با سام درخشانی منتشر شد که بعدها مشخص شد این موضوع ساختگی بود و برخی از رسانه‌ها مدتی این ماجرا را به عنوان عنوان اصلی خبرها قرار دادند. ضمناً، یکی از حواشی دیگرپیرامون سفر برزیل لباس نامناسب نرگس محمدی بود که در بازی ایران و انگلیس پوشیده بود.

علاوه بر این، چندین بار عکس‌های نرگس محمدی اشتباهاً به جای عکس‌های سکینه محمدی آشتیانی (متهم به قتل) در بیلبوردهای تبلیغاتی سازمان عفو بین‌الملل منتشر شده بود که بعدها اصلاح شد.

شایعات ازدواج نرگس محمدی با سام درخشانی نیز در چند روز گذشته مطرح شد و بسیاری از خبرگزاری‌ها در این باره گزارش دادند. همچنین، تازگی‌ها عکسی از خانه لاکچری نرگس محمدی در فضای مجازی منتشر شده است که بازخورد زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

حقایق پنهان نرگس محمدی

نرگس محمدی همواره علاقه‌مند به خواندن بوده و هر فعالیتی که به این حوزه مرتبط باشد را دوست دارد. او اعتماد به آدم‌ها را خیلی زود انجام می‌دهد و فکر می‌کند هر کسی که به او نزدیک باشد، دوست او است. اما این باور برایش ضربه‌ای بزرگ به همراه داشته و او نمی‌تواند خودش را کنترل کند. و یکی از نقاط ضعف اخلاقی او این است که وقتی خیلی خسته و گرسنه است، هر اتفاقی که بیفتد داد و فریاد سر می‌دهد.

همچنین، نرگس محمدی به عنوان فتومدل نیز فعالیت کرده و برای یک برند لباس عکس‌های مدلینگ گرفته و با یک برند طلا و جواهرات همکاری داشته است.

فیلم دیدن و کتاب خواندن تنها چیزی است که واقعاً حال او را خوب می‌کند. اما به دلیل مشغله‌های زیاد، او کمتر وقت می‌کند تا فیلم ببیند، اما همیشه کتاب در کنار خودش دارد و حتی در زمان‌های خالی در سر صحنه می‌خواند.

مادر نرگس محمدی در گذشته در بخش فرهنگ و مردم شبکه صدا و سیما به عنوان کارمند فعالیت می‌کرد. وقتی او به سر کار می‌رفت، برای نرگس و خواهرش فیلم‌ها را می‌گذاشت و یک فیلم را چند بار تماشا می‌کردند. او اغلب از سرکار تماس می‌گرفت و دعوت می‌کرد تا با هم به سینما بروند و فیلم ببینند. به دلیل اینکه مادر نرگس محمدی زود ازدواج کرده بود، فاصله سنی بین آن‌ها بسیار کم بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی نرگس محمدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو