بیوگرافی بابک جهانبخش خواننده؛ درباره ازدواج و همسر دوم و زندگی شخصی او

بیوگرافی بابک جهانبخش خواننده؛ درباره ازدواج و همسر دوم و زندگی شخصی او


منبع: تاپ ناز

3

1402/6/22

22:03


بیوگرافی بابک جهانبخش خواننده؛ درباره ازدواج و همسر دوم و زندگی شخصی او

بابک جهانبخش یکی از با کیفیت‌ترین خوانندگان کشور است که در ژانر پاپ واقعا بی‌نظیر است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز قصد داریم تا به زندگی شخصی و هنری این بازیگر بپردازیم. پس اگر شما نیز به این خواننده علاقه دارید در ادامه متن همراه ما باشید.

تولد و اوایل زندگی

بابک جهانبخش در 1 فروردین سال 1362 در آلمان به دنیا آمد. بابک در سال 1367 وقتی 5 ساله بود زیر نظر اساتید آلمانی در مدرسه موسیقی شهر بوخوم نواختن پیانو را شروع کرد تا اینکه با پایان دانشگاه پدرش به ایران بازگشتند.

ورود به دنیای هنر

ورود به دنیای هنر

بابک در ایران زیر نظر «مرحوم مجتبی میرزاده» آهنگساز قدیمی دوره‌های موسیقی را گذراند و در سال 1376 و در 14 سالگی با تایید علی معلم مجوز اجرا در تلویزیون را گرفت.

تحصیلات

در سال 1379 در 17 سالگی زمانی که برای تست خوانندگی و سولفژ به ارشاد رفتم از بین 400 نفر قبول شدم و مجوز صدایم را گرفتم.

پس از کسب مجوز، پدرم برای سومین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت و به مدت یک سال در بیمارستان بستری بود به همین دلیل چون منم تک پسر بودم نتوانستم ادامه تحصیل بدهم و تحصیلاتم در حد دیپلم باقی ماند.

نخستین آلبوم

نخستین آلبوم

بابک جهانبخش درر سال 1382 وقتی 20 ساله بود مشغول تهیه آلبوم شد تا اینکه دوسال بعد آلبوم چی شده را روانه بازار کرد که به عنوان دومین پدیده سال موسیقی انتخاب شد.

کنسرت

کنسرت

اولین کنسرت خارج من سال 1387 در لندن بود سپس در سال 1389 بعد از انتشار آلبوم سومم به نام «احساس» در تهران نیز کنسرت برگزار کردم.

مطلب مشابه: بیوگرافی خواننده پاپ احسان خواجه امیری و عکس های خصوصی احسان خواجه امیری

زندگی شخصی

زندگی شخصی

بابک جهانبخش در سال 1388 وقتی 26 ساله بود با مروارید شهریاری ازدواج کرد.

خانم شهریاری از عوامل برگزار کننده کنسرت جهانبخش در لندن انگلستان بود که این آشنایی از آنجا شروع و به ازدواج ختم شد که ثمره آن یک پسر بنام آرتا می‌باشد.

این زوج بدون خبر رسانه‌ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند

ازدواج دوم

ازدواج دوم

در روزهای پایانی آذر 1396 بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم «پریا پرتوی» طراح و مدل لباس خبر دارد.

استعداد چاقی

من ذاتا استعداد چاقی دارم البته نه به اين معنا كه خيلی چاق شوم ولی اگر رعايت نكنم خيلی زود تپل می‌شوم و به همين دليل رژيم غذايی‌ام را رعايت می‌كنم.

به نظرم یک هنرمند لازم است كه تناسب اندام هم داشته باشد.

علاقه به حیوانات

علاقه به حیوانات

من علاقمند حیوانات هستم و در کودکی انواع حیوانات از جمله همستر، خرگوش، لاک پشت و مدت کوتاهی طوطی و کاسکو داشتم.

سگ و گربه را هم دوست دارم اما حساسیت شدیدی هم دارم، سگ دوست خوبی است و هم مسئولیت پذیری دارد که برای پسرم داشتن سگ را انتخاب می‌کنم.

مطلب مشابه: بیوگرافی رضا صادقی خواننده مشکی پوش؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و بازیگری وی

بازیگری

بازیگری

برای ورود به سینما پیشنهاداتی داشته‌ام ولی تا الان که مقاومت کرده‌ام! به نظرم انجام بعضی از کارها فرد را تخریب می‌کند و هر کسی هرکاری نباید انجام دهد.

علاقه به بنان و عقیلی

در ماشین بیشتر موسیقی تلفیقی گوش می‌دهم، گوش دادن به صدای داریوش رفیعی، استاد بنان و سالار عقیلی هم حالم را خوب می‌کند.

از مرگ نمی‌ترسم

من از مرگ چندان نمی‌ترسم، شاید بخشی از این نترسیدن من به این خاطر باشد که عشق این روزها از زندگی ما رفته و همه ما به نوعی ماشینی زندگی می‌کنیم.

در این بین هر وقت به یاد آرتا (پسرم) می افتم حس می‌کنم بزرگترین کار ناتمام من بزرگ کردن این پسر است چون حضور من به او حس امنیت می‌دهد.

بیماری قلبی

بابک جهانبخش در روز‌های منتی به پایان آذر ماه 99 بخاطر گرفتگی سه رگ اصلی قلبش در بیمارستان بستری شد و بعد از عمل سلامتی کاملش را دوباره بدست آورد.

مطلب مشابه: بیوگرافی همایون شجریان خواننده محبوب؛ درباره زندگی شخصی،ازدواج و کارهای هنری

اخلاقیاتم

اخلاقیاتم

متاسفانه یا خوشبختانه من مدام خودم را مورد شماتت قرار می‌دهم و حواسم به رفتارهایم هست که مبادا کار بدی را انجام دهم.

این خود مراقبتی باعث شده یک جاهایی فرصت زندگی کردن را از خودم بگیرم چرا که دائم درگیر آن هستم که رفتار اشتباهی از من سر نزند و کسی از من نرنجد و به نوعی الگوی خوبی برای کسانی که من را دنبال می‌کنند، باشم.

فوتبال

فوتبال

فوتبال که یکی از اجزای مهم زندگی من است، فوروارد و هافبک راست، پست تخصصی من بود و در آلمان هم که بودم در تیم پایه بوخوم بازی می‌کردم

در یک دوره حتی کاپیتان یکی از تیم‌ها بودم، لباس تیم مان هم آبی بود.

وقتی از آلمان برگشتیم از آنجایی که همه خانواده من استقلالی بودند من هم به این تیم علاقمند شدم و بعد در مدرسه فوتبال این باشگاه هم ثبت نام کردم.

فوتبالم هم خوب بود و خوب هم پیشرفت کردم ولی چون خلق و خوی من با بچه‌هایی که آنجا بودند فرق داشت بعضی بی‌احترامی‌ها به من خیلی فشار می‌آورد.

همین باعث شد که دیگر قید فوتبال را بزنم و تمام تلاش خودم را در موسیقی بگذارم.

پوشش

لباس و پوشش خیلی برایم مهم است و حس می‌کنم بخشی از وجود یک انسان و مخصوصا یک هنرمند است البته خیلی اهل این نیستم دائما به ظاهر و موهایم برسم.

مطلب مشابه: بیوگرافی زانیار خسروی + در مورد زندگی شخصی، ممنوع الکار شدن و ازدواج این خواننده

سفر

سفر

سفر رفتم همیشه من را خوشحال می‌کند حتی اگر یک جای نزدیک هم باشد برایم هیجان انگیز است البته شنا کردن هم بشدت برایم جذاب است.

روز اول در مدرسه

روز اولی که به مدرسه رفتم یادم می‌آید که یک کلاه‌هایی شبیه همین کلاه‌های تولد خودمان به ما میدادند، داخل این کلاهها پر از شکلات و پاستیل بود و ما سال اولی‌ها را بین مقاطع بالاتر می‌چرخاندند که همه به ما خوشامد بگویند اما من به جای اینکه حواسم به جشن باشد همش دستم در آن کلاه بود و شکلات و پاستیل میخوردم.

به آهنگ‌هایم خیلی شبیه هستم

این خواننده موسیقی پاپ درباره نوع سبک موسیقی‌هایش و این که چقدر شبه ترانه هایش است با صراحت گفت: من عین ترانه‌هایم هستم و اصلا ترانه‌هام، خود من هستند چون آنها را با تمام وجودم خلق می‌کنم.

بابک جهانبخش در واکنش به این سوال که چرا اکثر ترانه‌های تو غمگین است گفت: شاید این طور باشد اما در بطن ترانه‌های من امید موج می‌زند.

وی خواست مخاطب و نزدیک بودن کارکترش به ترانه‌های این چنینی را دو علت اصلی خواندن کارهای غمگین می‌داند و می‌گوید: من هیچ وقت خواندن ترانه‌های تلخ را دوست نداشتم بنابراین همیشه سعی می‌کنم در کارهایم روح امید موج بزند چرا که آدمی به امید زنده است.

موسیقی تکراری

موسیقی تکراری

مخاطب تکرار را می‌پسندد تنها به این خاطر سراغ کارهای متفاوت می‌روم تا برچسب تکراری و یکنواخت بودن از روی من برداشته شود.

 در واقع من در این سال‌ها به این باور رسیده‌ام که مخاطبان ما تکرار را دوست دارند چون وقتی از شما می‌خواهند که کاری شبیه « من و بارون»، «چی شده» یا «دوست دارم» اجرا کنی یعنی من تکراری می‌خواهم.

 فضاها محدود می‌شود اما خب ما هم مطمئنا چیزی را که مخاطبان مان می‌پسندند را کار می‌کنیم. من تمام چیزهایی را که می‌خوانم به خصوص ترانه‌ها و کارهایی که مال خودم است، درواقعیت تجربه کردم و تمام شان برای من واقعی و ملموس است شاید برخی از این کارها حس الان من نباشند ولی کاملا حس شان کردم.

به همین خاطر تا چیزی را باور نداشته باشیم نمی‌توانیم آن را به همان خوبی انتقال دهیم. پس اگر محبوب می‌شود به نحوی به سازنده آن نزدیک و با حس آن درگیر است.

 مثلا من «ایده آل» را برای پسرم آرتا خواندم. حاضرم قسم بخورم زمانی که موسیقی را شروع کردم هیچ حمایتی نشد.

اصلا تا زمانی که پای پول وسط باشد کارها خراب می‌شوند.

چیزی که در کل این سال‌ها شنیده شده و برایش زحمت کشیده‌ام با پول به​دست نمی‌آید.

چون کاری که ساخته می‌شود باید دلی باشد نه بیزینسی.

پشتکار

بابک جهانبخش پشتکار، تلاش و شناخت مخاطب را رمز موفقیتش در عرصه موسیقی دانست و گفت: باید عاشق کارت باشی تا بتوانی اثری ماندگاری در موسیقی به ثبت برسانی و این نه به پارتی نیاز دارد و نه پول.

 وی افزود: در مسیر خوانندگی‌ام نه پدر پولداری داشتم و نه حمایت مالی خاصی شدم و فقط از حمایت معنوی خانواده بخصوص پدرم برخوردار بودم که به من پشتگرمی داد تا با قوت به کارم ادامه بدهم.

نیاز مخاطب

نیاز مخاطب

بابک جهانبخش می‌گوید: تولید یک آلبوم بسیار کار دشواری است و من در ساخت ترانه هایم احترام خیلی زیادی به مخاطبان جوان و طرفدارانم می‌گذارم به طوریکه بیش از80 درصد کارهایم را براساس نیاز مردم تهیه می‌کنم و 20 درصد مابقی فکر و علاقه خودم است.

 بگفته وی من میدانم مخاطب از من چه سبک از موسیقی را می‌خواهد و من اصلا” عادت ندارم فقط سلایق شخصی ام را به مردم تحمیل کنم.

 جهانبخش آلبوم اکسیژن را مثال زد و گفت در این آلبوم یک ترانه بسیار متفاوتی خواندم که خیلی از دوستان به من گفتند که این چه سبکی بود که خواندی.

 وی تصریح کرد: باید به مخاطب احترام گذاشت چرا که او به من باور دارد و آن سبکی را که دوست دارد از من می‌خواهد چون با این سبک به آرامش می‌رسد.

بلیط گران

بابک جهانبخش در واکنش به گرانی بلیت کنسرتها گفت: من معتقدم قیمت بلیت گران نیست بلکه درآمد و دریافتی مردم اندک است که نمی‌توانند به کنسرتها بیایند.

 او افزود: در تمام دنیا هزینه بلیت کنسرت و سینما خیلی خیلی گرانتر از ایران است.

وی با اعلام آمادگی برای برگزاری کنسرتهای ارزان در مناطق جنوبی شهر افزود: من حتی حاضرم دستمزدم از بابت کنسرتها را به پایین‌ترن مبلغ برسانم تا افراد بیشتری به سالن‌های برگزاری کنسرت بیایند اما متاسفانه هزینه سالن‌های برگزاری کنسرتها بسیار بالا است و تهیه کنندگان کنسرت باید بیشتر مراعات دوستاران هنر را بکنند.

سختی‌های کنسرت

من یک بار 12 اجرای پشت هم در برج میلاد داشتم و به شدت سرما خورده بودم و قبل از اجرای هر کنسرت، آمبولانس می‌آمد و آمپول دگزامتازون می‌زدم و می‌رفتم روی استیج! این موضوع خیلی هم روی متابولیسم من تاثیر گذاشت و خیلی از چاق شدن‌ها و لاغر شدن‌هایم هم به همین دلیل بود که روی سیستم بدنی‌ام تاثیر گذاشته بود.

همیشه زنده می‌خوانم

همیشه زنده می‌خوانم

من همیشه زنده خوانده‌ام. اصلا معتقد هستم که اگر قرار است پلی بک بخوانم، اصلا چرا باید کنسرت اجرا کنم!؟ کنسرت یعنی خواننده باید اجرای زنده داشته باشد. به نظرم خواندن و آرتیست بودن ذاتی است و من همیشه وقتی می‌خواندم، خودم را می‌دیدم و دوست داشتم همیشه خودم باشم و از کسی تقلید نکنم و جای کسی نباشم.

الان هم ادعا می‌کنم که در 10 سالی که در موسیقی هستم چون از صدای کسی تقلید نکردم، کسی هم نیامده که صدایش شبیه من باشد.

آینده پسرم

در وهله اول به سلامتش فکر می‌کنم و به اینکه همیشه سالم باشد. امیدوارم در هر زمینه‌ای که خودش دوست دارد موفق باشد؛ گرچه فکر می‌کنم او هم موزیسین می‌شود. گرایش بسیار زیادی به موسیقی دارد و مدام آهنگ‌های مرا می‌خواند.

مطلب مشابه: بیوگرافی کوتاه مجید رضوی خواننده جوان (معرفی آهنگ ها و درباره زندگی شخصی)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو