بیوگرافی ارسلان قاسمی؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی

بیوگرافی ارسلان قاسمی؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی


منبع: پلازا

2

1402/6/23

13:34


بیوگرافی ارسلان قاسمی؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی

ارسلان قاسمی از بازیگران جوان و خوش قریحه سینما، تلویزیون وتئاتر است که کارش در سن هشت سالگی با بازی در سریال درچشم باد کاری از مسعود جعفری‌جوزانی شروع کرد. در این مقاله از وب‌سایت پلازا به بیوگرافی ارسلان قاسمی می‌پردازیم.

ارسلان قاسمی در مجموعه‌ تلویزیونی یوسف پیامبر کاری از مرحوم فرج الله سلحشور در نقش کودکی بنیامین ظاهر شد. وی فعالیت بازیگری در حوزه سینما را با فیلم خاک سرد به کارگردانی رضا سبحانی تجربه نمود. ارسلان در اثر سینمایی جعبه موسیقی کاری از فرزاد مؤتمن نقش اصلی را به‌عهده داشت. او علاوه‌بر فعالیت بازیگری در زمینه خوانندگی هم با دو ترانهٔ آفرین و ای‌کاش در کنار سینا دست‌خوش این حرفه را تجربه کرد. در ادامه با بیوگرافی ارسلان قاسمی و بررسی کارنامه هنری این بازیگر همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی ارسلان قاسمی

  • نام و نام خانوادگی: ارسلان قاسمی
  • تاریخ تولد: 1 خرداد 1374
  • محل تولد: تهران
  • پیشه: بازیگر، خواننده، مدلینگ
  • شروع فعالیت: 1382 سریال در چشم باد
  • تحصیلات: کارشناس معماری- کارشناسی بازیگری در دانشگاه غیرانتفاعی تبریز
  • قد ارسلان قاسمی: 168 سانتی‌متر
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • صفحه اینستاگرام ارسلان قاسمی: @arsalanghasemi1995

زندگی خصوصی ارسلان قاسمی

در این بخش از مقاله با زندگی نامه ارسلان قاسمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران از زمان تولد تا تحصیلات وی همراه شما مخاطبان محترم وب‌سایت پلازا هستیم‌.

زندگی خصوصی ارسلان قاسمی

ارسلان در یکمین روز از ماه خرداد سال 1374 و در بهار این سال در تهران به دنیا آمد. پدرش متولد تهران مدیر عامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش اصالتی نیشابوری دارد که مدیر مهد کودک اسـت. وی دو خواهر با اختلاف سنی 10 و 12 سال بزرگتر از خودش دارد. بهاره رهنما از دوستان صمیمی مادرش به‌شمار می‌رود که ورود ارسلان به حرفه بازیگری از طریق وی انجام شد. ارسلان قاسمی در مقطع کارشناسی رشته مهندسی معماری فارغ التحصیل شد. او که در سن ۸ سالگی بازیگری را تجربه نمود، حالا در عرصه خوانندگی و مدلینگ هم فعالیت دارد.

زندگی شغلی ارسلان قاسمی

همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد ارسلان قاسمی در سن هشت سالگی با در نقش کودکی بیژن ایرانی (پارسا پیروزفر) وارد دنیای بازیگری شد. از دیگر کارهای ارسلان در دوران کودکی می‌توان به سریال‌های 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها، خاطرات فردا و یوسف پیامبر اشاره کرد. وی در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین جلوی دوربین حاضر شد.

ارسلان قاسمی تاکنون در آثار مختلفی به عنوان بازیگر نقش آفرینی داشته است. وی در حال‌حاضر علاوه‌بر بازیگری در عرصه خوانندگی و مدلینگ هم فعالیت دارد. در ادامه مقاله به بررسی کارنامه هنری این بازیگر می‌پردازیم.

سریال های ارسلان قاسمی

همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد وی بازیگری در سن هشت سالگی با نقش کودکی بیژن ایرانی برای سریال درچشم باد آغاز نمود. او از دوران کودکی تاکنون در حوزه تلویزیون با کارگردان‌های به‌نامی چون مرحوم یدالله صمدی، مسعود جعفری جوزانی، سیروس مقدم، مهدی کرم پور و مرحوم فرج الله سلحشور همکاری داشته است. از سریال‌های اخیر این بازیگر جوان می‌توان به مجموعه تلویزیونی یاور کاری از سعید سلطانی و اصغر نعیمی اشاره کرد. ارسلان در این سریال نقش محسن چلویی نوه یاور و شوکت (داریوش ارجمند) را برعهده داشت. در سریال یاور علاوه بر ارسلان بازیگرانی چون داریوش ارجمند، محمد حاتمی، شبنم فرشادجو، مهوش افشارپناه، زهرا سعیدی، پرویز فلاحی پور، فقیهه سلطانی، علی باقری، محمد رشنو، شیوا خنیاگر، رسول توکلی، بهادر زمانی، بهراد خرازی و اسماعیل محرابی به ایفای نقش پرداختند.

سریال های ارسلان قاسمی

سالنام سریالکارگردان
1382در چشم بادمسعود جعفری جوزانی
1382یوسف پیامبرمرحوم فرج الله سلحشور
1383101 راه برای ذله کردن پدر و مادرهاحجت قاسم‌زاده اصل
1387خاطرات فرداحمیدرضا حافظی
1389هوش سیاهمسعود آب پرور
1389مزرعه بی بی گندمامین امانی
1389فاصله هاحسین سهیلی زاده
1390 تا ثریاسیروس مقدم
1392 هوش سیاه 2مسعود آب پرور
1393هفت سنگعلیرضا بذرافشان
1393سال‌های ابریمهدی کرم پور
1394معمای شاهمحمدرضا ورزی
1395آرام می‌گیریمروح الله سهرابی
1397تعطیلات رویاییعلیرضا امینی
1398از یادها رفتهبهرام بهرامیان
1398سلام آقای مدیرعلیرضا توانا
1400یاورسعید سلطانی و اصغر نعیمی
1401دردسرهای شیرینسهیل موفق

فیلم های ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در حوزه سینما بازیگری را با فیلم خاک سرد به کارگردانی رضا سبحانی تجربه نمود. در این اثر سینمایی علاوه بر وی بازیگرانی مانند محمدرضا فروتن، هيلا اكرانی و عبدالرضا آشتيانی به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر آثار سینمایی ارسلان که در شهرتش نقش بسزایی داشت می‌توان به فیلم پیشونی‌سفید 2 کاری از سیدجواد هاشمی اشاره کرد. در این اثر سینمایی وی در نقش میمون پنجه طلا جلوی دوربین حاضر شد. در اثر سینمایی پیشونی‌سفید 2 که دومین قسمت از سه گانهٔ اختاپوس است، علاوه بر ارسلان بازیگرانی چون ترلان پروانه، پژمان بازغی، محمدرضا شریفی نیا،لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبدالهی، ساغر عزیزی، حسام نواب صفوی به ایفای نقش پرداختند. این فیلم پس از اکران با استقبال بی‌نظیری از سوی مخاطبان سینما روبرو شد.

فیلم های ارسلان قاسمی

سالنام فیلمکارگردان
1384خاک سردرضا سبحانی
1384شام عروسیابراهیم وحیدزاده
1385قاصدک روی شانهمسعود آب پرور
1386جعبه موسیقیفرزاد موتمن
1387خاطرات فرداحمیدرضا حافظی
1387کلانتری غیرانتفاعییدالله صمدی
1387 تاکسی نارنجیابراهیم وحیدزاده
1391رسواییمسعود ده‌نمکی
1392بی واسطهرسول کاسه ساز
1392آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانندقربان محمدپور
1393صفرمسعود يزدانی فر
1394اسیدبهنود محمدی پور
1395 ماه گرفتگیمسعود اطیابی
1396داش آکلمحمد عرب
1396هشتگرحیم بهبودی فر
1396پیشونی سفید 2سیدجواد هاشمی
1397پیشونی سفید 3سیدجواد هاشمی
1398تورنا2سیدجواد هاشمی
1398مرده خورصادق دقیقی
1398اتومبیلعلی میری رامشه
1399حکم مادریسیامک صرافت
1400لایه های دروغرامین سهراب
1400مستند مستند حبیب اللهمهدی حاجی یوسف
1401جزیره فضایی تورنادو2سیدجواد هاشمی

ارسلان قاسمی در شبکه نمایش خانگی

ارسلان در حوزه نمایش خانگی بازیگری را با سریال نفوذ به کارگردانی آرش تیمورنژاد آغاز نمود. از کارهای اخیر وی در این حوزه می‌توان به مجموعهٔ نمایش خانگی آتن کاری از سید ابراهیم عامریان اشاره کرد. این سریال طنز پس از نخستین نمایش با استقبال بالایی از سوی مخاطبان مواجه شد. در این مجموعهٔ نمایش خانگی علاوه بر ارسلان بازیگری مانند پژمان جمشیدی، رؤیا افشار، مرجانه گلچین، بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام‌دوست، سام نوری، محمدجواد جعفرپور، اصغر سمسارزاده، صحرا اسدالهی، امیر دژاکام، علیرضا مهران، مهیار مجیب، حسین رفیعی، خشایار راد و هادی کاظمی به نقش‌آفرینی پرداختند.

ارسلان قاسمی در شبکه نمایش خانگی

سالنام برنامهکارگردان
1391مجموعهٔ نمایش خانگی نفوذآرش تیمورنژاد
1398مجموعهٔ نمایش خانگی خواب زدهسیروس مقدم
1398مجموعه‌ ویدئویی شام ایرانی 2سعید ابوطالب
1400رئالیتی شو شبهای مافیاسعید ابوطالب
1401رئالیتی شو پدرخواندهسعید ابوطالب
1402مجموعهٔ نمایش خانگی آنتنسید ابراهیم عامریان

مجری گری ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در مسابقه رئالیتی شو ۷۷ ساعت به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب به عنوان مجری جلوی دوربین ظاهر شد. در این مسابقه چهره‌هایی چون شهرزاد کمال زاده، نفیسه روشن، مجید افشاری، نگین معتضدی، آرام جعفری، جواد خواجوی، عماد طالب زاده، سوگل طهماسبی و نیما شاهرخ شاهی در کنار شرکت کنندگان حضور داشته اند.

مجری گری ارسلان قاسمی

سالنام برنامهکارگردان
1399-1400مسابقه رئالیتی شو ۷۷ ساعتسعید ابوطالب

تئاترهای ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در حوزه نمایش نخستین کارش را با یک تئاتر تله به کارگردانی محمد رحمانیان تجربه کرد. در این اثر بازیگرانی مانند افشین هاشمی، مهتاب نصیرپور، آشا محرابی و علی عمرانی حضور داشتند. بعدها در تئا‌تری موزیکال به‌نام این فصل را با من بخوان کاری از حسین پارسایی با موسیقی مجید انتظامی در تالار وحدت به ایفای نقش پرداخت.

سالنام اثرکارگردان
1385تله تئاتر نیمکتمحمد رحمانیان
1387تئاتر موزیکال این فصل را با من بخوانحسین پارسایی
1395به علت ضیق مکانحامد وکیلی
1396وصیت نامه خانم سارازری اماد

تئاترهای ارسلان قاسمی

علاوه به موارد مذکور، همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد وی جدا از حرفه بازیگری، سال 1394 در حوزه موسیقی هم با خوانندگی با دو ترانه آفرین و ای‌کاش در کنار سینا دست‌خوش این عرصه را تجربه نمود. ارسلان قاسمی در کنار فعالیت‌های هنری در چند بیزنیس کوچک از جمله تاسیس یک کافه رستوران در ولنجک تهران هم مشغول است.

درخصوص جوایز و افتخارات ارسلان قاسمی، باید چنین اذعان می‌داریم که متاسفانه وی تاکنون در حرفه بازیگری موفق به دریافت جایزه‌ای نشده است. البته این مسئله چیزی از ارزش‌های وی کم نمی‌کند.

شایعات و حواشی ارسلان قاسمی

به‌طور کلی همیشه بازیگران و چهره‌های سرشناس در سراسر جهان، با شایعات و حواشی مختلفی مواجه هستند که ارسلان قاسمی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به داغ‌ترین حواشی و شایعات این بازیگر می‌پردازیم.

از دیگر موارد مهم درباره این بازیگر می‌توان به شوخی زشت مجری با ارسلان قاسمی در یک برنامه زنده و دلخوری وی از این برنامه اشاره کرد که حواشی زیادی را به دنبال داشت.

ارسلان قاسمی و ترلان پروانه

ارسلان قاسمی و ترلان پروانه

مدت‌هاست شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های زرد مبنی بر  ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه منتشر شد که کذب بودن خبر خیلی زود مشخص گردید. درواقع ارسلان و ترلان از دوران کودکی تاکنون تجربه همکاری در چندین فیلم و سریال را باهم داشته‌اند و این شایعه توسط هر دو نفر آن‌ها بارها تکذیب شده است. در این خصوص پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه، طی گفتگویی با یکی از رسانه‌های معتبر خبر ازدواج آن‌ها یک شایعه رسانه‌ای عنوان کرد. ارسلان قاسمی هم اخیرا در جدیدترین مصاحبه‌اش با سامان گوران اذعان نمود که به شخصی دیگری به‌نام دیبا صالحی علاقه‌مند است.

در ادامه با عکس ارسلان قاسمی و ترلان پروانه در دوران کودکی، این بخش از مقاله را به اتمام می‌رسانیم.

شایعات و حواشی ارسلان قاسمی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو