ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]


منبع: تکراتو

2

1402/6/23

20:59


ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 رونمایی شد. این ساعت هوشمند در اصل در دو مدل تولید شده و هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 رونمایی شد. این ساعت هوشمند در اصل در دو مدل تولید شده و هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 رسماً در دو مدل متفاوت معرفی شد. هواوی به عنوان یکی از برترین شرکت‌های فناوری در جهان، دو مدل اسمارت واچ معرفی کرده است که برای رقابت با همتایان خود به بازار عرضه خواهد شد. این گجت‌ها جدا از ظاهری جذاب، از ویژگی‌های بسیاری نیز بهره می‌برند که شاید در نمونه‌های دیگر دیده  نشود. در ادامه به ذکر مشخصات این دو اسمارت واچ خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: خودرو برقی آواتر 12 معرفی شد؛ محصول مشترک هواوی و چانگان، با طراحی یک ایرانی!

ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 رسما معرفی شد

هواوی Watch GT4 به طراحی این ساعت‌ها لقب‌های جالبی داده است؛ به مدل ۴۱ میلی‌متری «طراحی آویز» و مدل ۴۶ میلی‌متری «طراحی هشت ضلعی» می‌گوید.

ساعت‌های هوشمند جدید Huawei فناوری ارتقایافته TruSeen 5.5 Plus را دارند. این نسل ارتقایافته مجموعه جدیدی از سنسورها و الگوریتم‌ها را برای نتایج دقیق‌تر و ردیابی بهتر سلامت ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT4ساعت هوشمند هواوی واچ GT4

انتخاب بین مدل 41 میلی‌متر و 46 میلی‌متر در عمر باتری دستگاه تاثیر دارد. مدل بزرگتر تا 14 روز دوام می‌آورد اما مدل کوچک‌تر تا 7 روز.

هر دوی آنها ۲۰ درصد عمر باتری بهتری نسبت‌به مدل Watch GT3 دارند. سری جدید همچنین با یک حالت نمایشگر همیشه روشن بهبود یافته ارائه می‌شود. این ارتقا می‌تواند تا ۲۰ درصد عناصر قابل مشاهده بیشتر از قبل داشته باشد.

مدل 46 میلی‌متری دارای صفحه‌نمایش 1.43 اینچی و مدل 41 میلی‌متری دارای صفحه‌نمایش 1.32 اینچی است. هر دو پنل AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل را دارند که به‌ترتیب چگالی پیکسل 326ppi و 352ppi را ارائه می‌کنند.

فناوری TruSeen 5.5 Plus پایش خواب جدید TruSleep 3.0 را به ارمغان می‌آورد. این شامل نظارت بر خواب است که چرخه خواب شما را ردیابی می‌کند و به شما در بهبود عادات خواب کمک می‌کند. علاوه بر این، Sleep Breathing Awareness ضربان قلب و SpO2 شما را در هنگام خواب تحت نظر می‌گیرد و شما را نسبت‌به مشکلات تنفسی آگاه می‌کند.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT4ساعت هوشمند هواوی واچ GT4

مدل ۴۶ میلی متری هواوی واچ جی تی ۴

قابلیت جدید دیگر مدیریت چرخه قاعدگی 3.0 است. هوآوی ادعا می‌کند که این الگوریتم جدید در پیش‌بینی‌های دوره اول 15 درصد دقیق‌تر از ساعت‌های هوشمند رایج است. این فناوری ضربان قلب در طول خواب، دمای خواب و سایر عوامل فیزیولوژیکی را برای پیش‌بینی دوره‌ها و ثبت علائم در آن‌واحد ردیابی می‌کند.

برای ورزش در فضای باز، GNSS دو بانده و پنج سیستمی تا 30 درصد موقعیت دقیق‌تری را ارائه می‌دهد، حتی زمانی که شما توسط ساختمان‌های بلند احاطه شده‌اید. این ساعت می‌تواند انواع ورزش‌ها (100+) را ردیابی کند و اکنون شامل مواردی مانند Padel و حتی ورزش‌های الکترونیکی می‌شود.

ویژگی جدید Stay Fit به شما کمک می‌کند کالری دریافتی خود را با داده‌های بهداشتی در آن واحد پیگیری کنید. حلقه‌های فعالیت تلاش دارند تا در یک نگاه بتوانند اطلاعات لازم در مورد نحوه فعالیت شما در طول روز ارائه دهند. این اطلاعات شامل کالری سوزانده شده، مدت زمان ورزش و فعالیت در حالت ایستاده می‌شود.

هواوی Watch GT4 با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS کار می‌کند. همچنین با برنامه‌هایی مانند Strava، Komoot، Runtastic و نقشه Petal هواوی ادغام می‌شود.

همچنین می‌تواند نوتیفیکیشن‌های SMS، WhatsApp، Instagram، Facebook Messenger، Skyp، Signal، Telegram و Viber را نشان داده و پاسخ‌های سریع را ارسال کند. این ساعت‌ها از تماس بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کنند.

قیمت Huawei Watch GT4 چقدر است؟

هواوی واچ GT4 از ۱۲ مهر در بریتانیا و اروپا در دسترس خواهد بود.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 رسما معرفی شد

هواوی Watch GT4 مدل ۴۶ میلی‌متری از 250 یورو شروع می‌شود. این قیمت برای بند “لاستیک سیاه” یا “black rubber” است. سپس بندهای Brown Leather و Rainforest Green GMT با قیمت 270 یورو در دسترس هستند. نسخه GMT دارای یک بند کامپوزیتی بافته شده است که توسط نایلون بازیافتی از اقیانوس ساخته شده است. مدل برتر، نسخه فولادی است که با قیمت 350 یورو و بند ساخته شده از فولاد ضد زنگ 316L است.

هواوی Watch GT4 مدل ۴۱ میلی‌متری نیز از 250 یورو شروع می‌شود. برای این قیمت شما یک بند چرمی سفید دریافت می‌کنید. با قیمت 300 یورو می‌توانید دستبند میلانی را با گیکره مغناطیسی داشته باشید. با قیمت 400 یورو طراحی ممتاز دو رنگ وجود دارد که در یک فرآیند 17 مرحله‌ای به‌صورت دستی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو